-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
595 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 600.00 UAH
Номер:
20bb9b5c18a54a6fabfe4e6abd3ecc7c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-18-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.02.2020 00:00
Період моніторингу:
18.02.2020 15:50 - 11.03.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.02.2020 № 10
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.02.2020 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-01-03-001348-a 03.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій установлено порушення вимог пункту 2 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до законодавства України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Печеніжинської селищної ради об’єднаної територіальної громади Коломийського району Івано-Франківської області на 2020 рік, оголошення про проведення торгів, тендерну документацію, протокол тендерного комітету від «28» січня 2020 року №8, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», укладений договір від 13 лютого 2020 року №109 (далі-Договір).
За результатами моніторингу встановлено, що у розділі «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовник вимагає від переможця торгів надати у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір оригінал / нотаріально завірену копію / оригінал в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданий відповідним органом Державної фіскальної служби (документ повинен бути дійсним на момент його подання).
Проте учасником-переможцем торгів ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» на вказану вимогу завантажено протерміновану довідку (довідка чинна включно до 29.01.2020, тоді як завантажено 30.01.2020).
Таким чином, Замовник на порушення пунктів 2 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», через ненадання документів у відповідності з вимогами тендерної документації, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
20.02.2020 11:31 - 06.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2020 11:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення буде усунено шляхом розірвання договору .
Дата публікації звіту:
24.02.2020 10:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
18.06.2020 19:10