-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Номер:
d5fc77f3c080482fa7df0ce6428599b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-14-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2020 00:00
Період моніторингу:
14.02.2020 16:19 - 07.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
13.02.2020 № 33
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2020-01-03-001351-а
03.01.2020
Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа №38 ім.І.О.Секретнюка» Кам'янської міської ради
(код ЄДРПОУ 23371354) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушенн (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 8 частини першої статті 10, частини 1 статті 31 та частини 1 статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання в частині складання тендерної документації установлено не відповідність вимогам пункту 13 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490, в частині відсутності пунктів 10,11, визначених формою.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, установлено не дотримання Замовником вимоги пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону, абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 із змінами щодо визначення коду предмету закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №38 ІМ.І.О.СЕКРЕТНЮКА" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 03.01.2020 Протоколом №6, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" (далі - Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 21.01.2020 №10, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.02.2020 №41АВ497-483-20.
Керуючись частиною п’ятою статті 7-1 Закону, Східний офіс Держаудитслужби 18.02.2020 опублікував через електронну систему закупівель запит про надання пояснень до Замовника, на який всупереч вимог цієї частини Закону пояснення ним не надано.
Відповідно до абзацу 8 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником укладений за результатами процедури закупівлі Договір від 01.02.2020 №41АВ497-483-20, оприлюднений в електронній системі закупівель лише 05.02.2020, тобто пізніше, ніж визначено абзацом 8 частини першої статті 10 Закону.
Згідно з частиною 1 статті 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
На порушення зазначеного Замовник не оприлюднив рішення про намір укласти договір з ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Статтею 31 Закону визначено, що Замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом.
Відповідно пункту 13 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Моніторингом установлено, що Замовник на порушення вимог Закону не зазначив в пункті 1 Розділу 4 тендерної пропозиції дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пунктом 13 частини 2 статті 22 Закону.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником не зазначені суми у Повідомленні про намір укласти договір (пункті 11 «Джерело фінансування закупівлі») та в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункт 10 «Джерело фінансування закупівлі»), що суперечить наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490.
Моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів сімнадцять, вісімнадцять частини першої статті 1 Закону, абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затверджено Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. № 454 із змінами, Замовником предмет закупівлі визначено за показником п’ятої цифри основного словника тоді як має буди визначений до показника четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви послуги.
Період усунення порушень:
03.03.2020 16:39 - 18.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.03.2020 16:39
Запити/Пояснення
Номер:
7d19c1ff62874c88933292e8e9b2292d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.02.2020 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Природний газ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-03-001351-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання
Згідно абзацом 8 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладання.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що замовником договір від 01.02.2020р. №41АВ497-483-20 опублікований 05.02.2020р., тобто з порушенням термінів.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Договору від 01.02.2020р. №41АВ497-483-20?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.