• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти (сир кисломолочний 9% жирності)

Учасник повинен бути зареєстрований в системі НАССР. Для укладення договору потрібно надати копії установчих документів

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Номер: e1d9717590224831a55bb4efdd43c6ad
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-30-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 31.03.2020 17:28 - 22.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.03.2020 № 49 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 30.03.2020 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 33 UA-2020-01-03-000214-b 03.01.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 617-78-32, yana_golikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 4 частини 1 статті 30, абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01.04.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.12.2019 № 157-К (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП Мазаратій Н.І. (далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 27.01.2020 № 10, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.02.2020 № 29. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД, оскільки у складі пропозиції не надано інформацію у довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником оперативні санкції не застосовувались, чим не дотримано вимог підпункту 1.1.5 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник в порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Мазаратій Н.І. як таку, що не відповідає умовам ТД. Вищевказане призвело до порушення абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень: 03.04.2020 16:48 - 18.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2020 16:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу закупівлі за предметом «Сирні продукти (сир кисломолочний 9% жирності) (UA-2020-01-03-000214-b)», проведеного Північним офісом Держаудитслужби було встановлено порушення при визначенні переможцем ФОП Мазаратій Н.І. в частині не надання довідки, передбаченої пп1.1.5 п.1 тендерної документації. З даного приводу пояснюємо наступне: В складі пропозиції учасника ФОП Мазаратій Н.І. дійсно відсутня довідка передбачена пп 1.1.5 п.1 тендерної документації. У пункті 2 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено: Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону, Замовник не зобов’язаний приймати тендерні пропозиції, що містять інші помилки ніж ті, що вказані вище. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної несуттєвої ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. Усі рішення тендерного комітету оформлюють протоколом, у якому відображають результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні, з кожного питання.» Тендерним за комітетом було розглянуто питання про можливість віднесення даної помилки до формальних(несуттєвих). 1. Умова підпункту 1.1.5 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: «надати інформацію у довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником оперативні санкції не застосовувались (ст. 236 Господарського кодексу)» Господарським кодексом України встановлено: «Стаття 236. Види оперативно-господарських санкцій 1. У господарських договорах сторони можуть передбачати використання таких видів оперативно-господарських санкцій: 1) одностороння відмова від виконання свого зобов'язання управненою стороною, із звільненням її від відповідальності за це - у разі порушення зобов'язання другою стороною; відмова від оплати за зобов'язанням, яке виконано неналежним чином або достроково виконано боржником без згоди другої сторони; відстрочення відвантаження продукції чи виконання робіт внаслідок прострочення виставлення акредитива платником, припинення видачі банківських позичок тощо; 2) відмова управненої сторони зобов'язання від прийняття подальшого виконання зобов'язання, порушеного другою стороною, або повернення в односторонньому порядку виконаного кредитором за зобов'язанням (списання з рахунку боржника в безакцептному порядку коштів, сплачених за неякісну продукцію, тощо); 3) встановлення в односторонньому порядку на майбутнє додаткових гарантій належного виконання зобов'язань стороною, яка порушила зобов'язання: зміна порядку оплати продукції (робіт, послуг), переведення платника на попередню оплату продукції (робіт, послуг) або на оплату після перевірки їх якості тощо; 4) відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов'язання.» Враховуючи зміст вимоги тендерної документації підпункту 1.1.5 пункту 1 та ст. 236 ГКУ мова йде про види санкцій, що застосовувались у взаємовідносинах між учасником та замовником при виконанні попередніх договорів. Так як замовник володіє інформацією про застосування або не застосування зі сторони замовника до учасника оперативних санкцій, тендерним комітетом було встановлено наступне: «до учасника ФОП Мазаратій Н.І. з боку замовника відділу освіти виконавчого комітету Березанської міської ради жодні оперативні санкції не застосовувались тому, що до моменту укладення договору по даній закупівлі 11.02.2020 року замовник не укладав жодних договорів із учасником». На підставі обговореного з метою дотримання принципів здійснення закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; тендерним комітетом було прийнято рішення про віднесення даної помилки до формальної (несуттєвої), та яка не впливає на зміст пропозиції. Відповідне рішення тендерного комітету було оформлено протоколом засідання тендерного комітету від 27 січня 2020 року. Даний протокол не було оприлюднений в системі закупівель тому, що рішення про віднесення до формальних помилок не потребує оприлюднення згідно ст. 10 ЗУ Про публічні закупівлі.
Дата публікації звіту: 08.04.2020 13:51

Запити/Пояснення