• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Торги відмінено

357 683.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 788.42 UAH
Номер: a19094006fdd48efac1969ccf21674fd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-02-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.01.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.01.2020 16:26 - 25.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.01.2020 №1 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 02.01.2020 №1 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6.UA-2019-12-30-000022-b 30.12.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни процедури закупівлі 03 січня 2020 року, про що зазначено в протоколі від 03 січня 2020 року №1, який оприлюднений в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік комунального некомерційного підприємства «Гніванська міська лікарня» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та пояснення від 03 січня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що замовник в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 20000,00 грн або 5,59 відсотка від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товару. В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни процедури закупівлі 03 січня 2020 року, про що зазначено в протоколі від 03 січня 2020 року №1, який оприлюднений в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Період усунення порушень: 08.01.2020 17:49 - 23.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 08.01.2020 17:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновки державної аудиторської служби України враховані, про що прийнято рішення тендерного комітету Протокол №1 від 03.01.2020р.
Дата публікації звіту: 13.01.2020 10:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 17.01.2020 15:58

Запити/Пояснення