-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-09 Щастя - Широкий на ділянці км 0+000 - км 37+350 у Луганській області
ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-09 Щастя - Широкий на ділянці км 0+000 - км 37+350 у Луганській області
Завершена
487 421 260.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 974 842.52 UAH
мін. крок: 0.2% або 974 842.52 UAH
Номер:
9fbd7a7273b541b2a6c1fca01494982d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-16-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2020 00:00
Період моніторингу:
16.04.2020 13:34 - 09.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2020 № 25
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 15.04.2020 № 25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-12-28-001956-c 28.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 установлено, що Замовник у тендерній документації визначив підставу на відхилення тендерної пропозиції переможця, яка не передбачена Законом № 922.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, розгляду звернень та надання роз’яснень під час проведення процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон № 922), розгляду звернень та надання роз’яснень під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Служби автомобільних доріг у Луганській області (далі - Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.02.2020 № б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 20.03.2020 № б/н; звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 11.01.2020 та звернення з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі від 10.01.2020, від 14.01.2020, від 17.01.2020, від 12.03.2020; роз'яснення Замовника від 11.01.2020, від 13.01.2020, від 16.01.2020, від 17.01.2020, від 22.01.2020 та від 17.03.2020; скаргу від 22.01.2020 вих. № 01-2; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) № 2480-р/пк-пз від 10.02.2020; скаргу від 31.01.2020 вих. № 46; рішення Колегії № 3249-р/пк-пз від 19.02.2020; скаргу від 08.02.2020 вих. № 02-08/02/20; рішення Колегії № 3385-р/пк-пз від 21.02.2020; скаргу від 07.02.2020 вих. № 3-07/02; рішення Колегії № 3388-р/пк-пз від 21.02.2020; скаргу від 13.02.2020 вих. № 20/02/13-1; рішення Колегії № 3025-р/пк-пз від 18.02.2020; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 06.04.2020 року № 2 -2020; додаткову угоду від 08.04.2020 року №1.
За результатами аналізу тендерної документації установлено, що Замовник у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації установив вимогу про завантаження учасником у якого за результатами торгів склалася найменша ціна пропозиції, протягом 2 – х робочих днів від дня проведення аукціону, файлів програми АВК-5 або аналогічної, що передбачена для виконання розрахунків будівельними стандартами (у разі технічної несправності системи – на електронну пошту Замовника - tender.avtodor@ukr.net) на погодження: розрахунок ціни пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду; заповнену тендерну пропозицію на суму переможного раунду, (згідно з додатком № 11). У разі невиконання цих вимог у визначений строк, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. Згідно із статтею 25 Закону № 922 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну, інші критерії (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону № 922 зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону № 922. Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів, що визначені пунктом 2 частини першої статті 30 Закону № 922, є відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону № 922. Отже, ненадання документів переможцем торгів після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій, розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця.
За результатами моніторингу встановлено, що на підтвердження умов пункт 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, а саме наявності грошового покриття, учасником ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» у складі своєї тендерної пропозиції надана довідка з банку (вих. № 17494/Д1 від 18.02.2020 року) про залишок коштів на рахунку, яка видана Банком-гарантом - АТ «КБ «Глобус» та завірена підписом уповноваженої особи, проте не завірена печаткою Банку-гаранта, що не відповідає умовам пункту 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації.
Крім того встановлено, що на підтвердження умов Додатку № 3 (інформація про наявність асфальтобетонного заводу) до тендерної документації, учасником ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» у складі своєї тендерної пропозиції не надано картки обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою №ОЗ-6), що не відповідає умовам Додатку № 3 (інформація про наявність асфальтобетонного заводу) до тендерної документації.
Проведеним моніторингом встановлено, що надана у складі тендерної пропозиція учасника на підтвердження умов Додатку № 3 до тендерної документації транспортна схема перевезення асфальтобетонних сумішей/ ЩМАС з міста виробництва на об’єкт, не відповідає формі таблиці 4 Додатку № 3 до тендерної документації, зокрема, у графі «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування» не зазначено довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1 км), що не відповідає умовам таблиці 4 Додатку № 3 до тендерної документації.
Також встановлено, що учасником ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» на підтвердження умов Додатку № 3 до тендерної документації, а саме: асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, надано договір на надання науково-технічних послуг від 28.05.2019 року № 223/19, відповідно до пункту 7.1 якого строк дії договору закінчується 31.12.2019 року. Проте, на момент розкриття тендерних пропозицій (18.03.2020) та визнання переможцем учасника ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» (20.03.2020 року) цей договір був вже недійсний.
Відповідно до пункту 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник повинен забезпечити якісне копіювання/сканування власних документів (чіткість зображення, цілісність, додержання хронології, тощо). Проте, наданий у складі своєї тендерної пропозиції акт здачі-приймання в суборенду від 11.02.2020 року, який є невід’ємною частиною договору суборенди нерухомого майна від 11.02.2020 року № 11/02-2020, має нецілісний вигляд зображення в силу неповного зображення тексту, який неможливо прочитати, чим порушено умови пункту 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» до тендерної документації.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації (кваліфікація і досвід працівників), Замовником встановлено вимогу, що для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. Проте, надана у складі тендерної пропозиція учасника ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (вих. № 183 від 18.02.2020 року), не підтверджує наявність відповідної кваліфікації зазначених у цій довідці майстрів, а саме у Короленко Ю.В. та Бірюка О.С., що не відповідає умовам Додатку № 3 до тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону № 922.
Крім того встановлено, що ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження вимог Додатку № 3 до тендерної документації, зокрема, наявності обов'язкового мінімуму придатної до експлуатації спеціальної техніки (автомобілі, машини, механізми), яку він повинен залучити, надано інформаційну довідку про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування (вих. № 173 від 19.02.2020 року) (далі – Довідка № 173), відповідно до якої передбачено використання будівельних машин і механізмів, зокрема, грунтозмішувальна установка (установка продуктивність) Ozfen-2017, екскаватори марки Hitachi та Hidromek, автокрани марки Terex RC 35, Mack MV2 та Mercedes-Benz 3031, вантажний автомобіль-самоскид Volvo FM 04/2017, автогудронатори марки Mitsubishi Canter та Mack MV2 та інші. Водночас за результатами моніторингу установлено, що у підсумковій відомості ресурсів, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл», відсутні зазначені у Довідці № 173 будівельні машини і механізми такої ж марки та моделі, проте надані інші, а саме: грунтозмішувальна установка ДС-50Б, екскаватори одноковшеві на гусеничному ходу Komatsu PC 400-6, крани на автомобільному ходу Mack DM 690S, спеціальний вантажний самоскид Mercedes-Benz AXOR 3340, автогудронатори BMC Fatih 280.26, наявність яких не підтверджена наданою учасником Довідкою №173, що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації. При цьому, на підтвердження наявності, зокрема поливально-мийної машини Mercedes-Benz Atego/2017, зазначеної учасником ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» у Довідці № 173, учасник не надав копію свідоцтва про реєстрацію вищезазначеної техніки, а надав на іншу модель - поливально-мийна машина Mercedes-Benz Arocs, що не відповідає умовам Додатку № 3 до тендерної документації.
Також встановлено, що у наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» підсумковій відомості ресурсів учасником передбачено використання будівельних машин і механізмів, а саме: машина маркірувальна Hofmann RL 700 DH та Hofmann 33 HC-1, апарат піскоструменевий, насоси бурові для нагнітання промивальної рідини, подача 32 м3/год, напір 400м та інші. Проте, вищезазначена будівельна техніка відсутня у Довідці № 173, що не відповідає умовам Додатку № 3 до тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону № 922.
Проведеним моніторингом встановлено, що на підтвердження умов Додатку № 3 до тендерної документації учасником ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» надано довідку від 18.02.2020 року вих. № 150/1 про наявність досвіду виконання трьох аналогічних договорів, укладених зі Службою автомобільних доріг у Запорізькій області (Договір № 405Д-17 від 17.11.2017 року та Договір № 403-19 від 15.05.209 року) та зі Службою автомобільних Донецькій області (Договір № 2-53 від 12.08.2019 року). При цьому, вищезазначені договори не містять повного переліку робіт, визначених у Додатку № 3 до тендерної документації, що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону № 922.
Крім того встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» не відповідає умовам пункту 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, а саме: учасником у встановлений спосіб та строк (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 19.02.2020 10:00) не оприлюднено у складі тендерної пропозиції розрахунків за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ та СОУ з урахуванням змін та доповнень.
Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922 та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» та уклав з ним договір підряду від 06.04.2020 року № 2 -2020.
Проведеним моніторингом встановлено, що умови укладеного між Замовником та переможцем ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» договору підряду від 06.04.2020 року № 2 -2020 ( далі – Договір № 2-2020) відрізняються від змісту проекту договору наданого ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» в складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, в частині невідповідності нумерації пунктів Розділу 9 з проектом договору, а також відсутності в укладеному Договорі № 2-2020 пунктів 9.4.1 та 9.4.2 Розділу 9, чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону № 922.
Відповідно до статті 37 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK-1-5-2) – не підтверджено.
Період усунення порушень:
28.04.2020 17:17 - 14.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.04.2020 17:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (далі-Закон) надаємо заперечення до висновку Управління Південно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-09 Щастя - Широкий на ділянці км 0+000 - км 37+350 у Луганській області, очікуваною вартістю 487 421 260,28 грн., оголошеної 28.12.2019 року, виходячи з наступного.
1. В констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Південно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зазначено:
«За результатами аналізу тендерної документації установлено, що Замовник у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації установив вимогу про завантаження учасником у якого за результатами торгів склалася найменша ціна пропозиції, протягом 2 – х робочих днів від дня проведення аукціону, файлів програми АВК-5 або аналогічної, що передбачена для виконання розрахунків будівельними стандартами (у разі технічної несправності системи – на електронну пошту Замовника - tender.avtodor@ukr.net) на погодження: розрахунок ціни пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду; заповнену тендерну пропозицію на суму переможного раунду, (згідно з додатком № 11). У разі невиконання цих вимог у визначений строк, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. Згідно із статтею 25 Закону № 922 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну, інші критерії (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону № 922 зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону № 922. Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів, що визначені пунктом 2 частини першої статті 30 Закону № 922, є відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону № 922.
Отже, ненадання документів переможцем торгів після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій, розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця».
Замовник заперечує проти вищезазначеного висновку Держаудитслужби України з огляду на таке:
Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон №922) тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджуються замовником і оприлюднюються у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасника.
Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, в редакції від 11.02.2020, року Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з яких складається тендерна пропозиція.
Учасник, в порядку передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією.
У разі недотримання даної вимоги Замовник має право дискваліфікувати пропозицію Учасника.
Учасник завантажує у сканованому вигляді на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи:
- довідка що містить відомості про Учасника
(згідно з додатком №1);
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з додатком № 3);
- календарний графік виконання робіт по об’єкту (згідно таблиці 6 додатку 3) ;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі (згідно з додатком № 4);
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (згідно з додатком № 10);
- довідка про субпідрядника (ів) згідно з додатком № 8.
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
- копія паспорту (для фізичних осіб).
- документ підтвердження статусу платника ПДВ або іншого виду податків;
- довідка(ки) з обслуговуючого(их) банку(ів) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю (оригінал або копія, завірена банком).
- довідка (ки) з обслуговуючого (их) банку (ів) про відкриті рахунки Учасника.
- довідка – зобов’язання з дотримання усіх заходів із захисту довкілля відповідно до законодавства при виконанні робіт (послуг), що є предметом закупівлі. (за формою у додатку № 9)
- перелік та обсяг робіт (послуг) (згідно додатку № 5) без зазначення вартості окремих складових робіт, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (при наявності).
- гарантійний лист щодо виконання вимог тендерної документації (згідно додатку № 2)
- гарантія забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до п. 2 цього розділу).
- копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію;
- копія дійсного дозвільного документу на здійснення операцій з надання гарантій, який видано установі, що видала гарантію, завіреними печаткою цієї установи та підписом уповноваженої особи установи.
Після аукціону Учасник, у якого за результатами аукціону склалася найменша ціна пропозиції, протягом 2 –х робочих днів від дня проведення аукціону надає Замовнику через електронну систему закупівель у файлі програми АВК-5 або аналогічної, що передбачена для виконання розрахунків будівельними стандартами України, та скан. копію документів на погодження, а саме:
- розрахунок ціни пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду;
- заповнену тендерну пропозицію на суму переможного раунду, (згідно з додатком № 11);
(у разі технічної несправності системи зазначене вище надсилається на електронну пошту Замовника - tender.avtodor@ukr.net)
Після розгляду та перевірки відповідності розрахунків до тендерної пропозиції на суму переможного раунду Замовник визначає Учасника переможцем процедури закупівлі та публікує на сторінці закупівлі повідомлення про намір укласти договір.
Переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує 5 днів від дати оприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати у паперовому вигляді разом із супровідним листом документи в прошитому та пронумерованому вигляді за переліком, за власноручним підписом уповноваженої особи переможця, завірені печаткою (у разі наявності):
- оригінал заповненої тендерної пропозиції на суму переможного раунду, (згідно з додатком № 11);
- оригінали розрахунків ціни тендерної пропозиції приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду.
- документи що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6, і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно з додатком № 7);
Увага !!!! У випадку невиконання Учасником-переможцем аукціону, що надав найменшу ціну пропозиції, вимог Тендерної документації Замовника щодо коригування їм розрахунку ціни Тендерної пропозиції на суму останнього (переможного) раунду з наданням її розрахунків у відповідно встановлений Замовником у тендерній документації строк шляхом розміщення на сторінці закупівлі (два дні з дня проведення аукціону) у форматі АВК-5 або аналогічного та скан копій документів на погодження, Замовник визнає Учасника таким, що не відповідає умовам Тендерної документації (не належне виконання інструкції з підготовки тендерної документації і надання на вимогу Замовника документів до тендерної до тендерної пропозиції ) та відхиляє тендерну пропозицію.
З огляду на вищевикладене, подання учасником-переможцем аукціону протягом 2 робочих днів від дня проведення електронного аукціону розрахуноку ціни пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду та заповнену тендерну пропозицію на суму переможного раунду, (згідно з додатком № 11) це саме вимога, визначена Замовником в Тендерній документації, яка не є дискримінаційною та анти конкурентною та не суперечить вимогам Закону № 922.
Крім того, протягом введення в дію Закону № 922 Замовник при проведенні публічних закупівель в своїх тендерних документаціях виставляв вказану вимогу, алеж Держаудитслужбою жодного разу, як при оголошенні публічних закупівель, їх проведенні так і при проведенні перевірок на відповідність процедур закупівель вимогам Закону № 922 жодних зауважень з цієї вимоги Тендерної документації зазначено не було, що свідчить про вибірковий підхід співробітників Держаудитслужби при проведенні заходів фінансового контролю.
Визначення вимог у Тендерній документаціє є правом Замовника, наданим йому Законом.
2.В констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Південно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зазначено:
«За результатами моніторингу встановлено, що на підтвердження умов пункт 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, а саме наявності грошового покриття, учасником ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» у складі своєї тендерної пропозиції надана довідка з банку (вих. № 17494/Д1 від 18.02.2020 року) про залишок коштів на рахунку, яка видана Банком-гарантом - АТ «КБ «Глобус» та завірена підписом уповноваженої особи, проте не завірена печаткою Банку-гаранта, що не відповідає умовам пункту 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації».
Замовник заперечує проти вищезазначеного висновку Держаудитслужби України з огляду на таке:
Тендерною документацією Замовника, в редакції від 11.02.2020, передбачено надання Учасником «….- довідка(ки) з обслуговуючого(их) банку(ів) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю (оригінал або копія, завірена банком)» та «… - довідка (ки) з обслуговуючого (их) банку (ів) про відкриті рахунки Учасника».
Учасником надана довідка з банку (вих. № 17494/Д1 від 18.02.2020 року) про залишок коштів на рахунку, яка видана Банком-гарантом - АТ «КБ «Глобус» та завірена підписом уповноваженої особи, справжність підпису якої відомостями відомостями про електнонний цифровий підпис уповноваженої особи, що свідчить про справжність наданої довідки.
Жодних посилань на обов’язковіть відбитку печатки на довідці з банку Тендерна документація не містить.
3.В констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Південно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зазначено:
«Крім того встановлено, що на підтвердження умов Додатку № 3 (інформація про наявність асфальтобетонного заводу)» до тендерної документації, учасником ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» у складі своєї тендерної пропозиції не надано картки обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою №ОЗ-6), що не відповідає умовам Додатку № 3 (інформація про наявність асфальтобетонного заводу) до тендерної документації.
Замовник заперечує проти вищезазначеного висновку Держаудитслужби України з огляду на таке:
Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації «……Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель тощо) з наступним документальним підтвердженням:
ІНФОРМАЦІЯ
про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)
(ТАБЛИЦЯ 3)
№
з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/модель АБЗ Потужність АБЗ, т/год. Вид асфальтобетону та/або ЩМАС
(по типах та марках) Зазначення приналежності*
1. 2. 3. 4. 5. 6.
* якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо;
У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів) Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку про наявність власного (их) / орендованого (их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); а також оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі……».
На виконання зазначеної вимоги Учасником надано довідку про орендований АБЗ (за формою, встановленою Додатком 3), договір про поставку асфальтобетонну від 03.02.2020 року з мобільного асфальтобетонного заводу, розташованого за адресою: Луганська область, Новоадарський район, м. Щастя, вул. Гагаріна, буд. 1к/1. Крім того, Постачальником асфальтобетонну надано гарантійний лист про безперебійне постачання асфальтобетонну. Також власником земельної ділянки (ТОВ «ЕНЕРГОБУД») надано лист згода від 18.02.2020 на розташування асфальтобетонної установки.
4.В констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Південно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зазначено:
«Проведеним моніторингом встановлено, що надана у складі тендерної пропозиція учасника на підтвердження умов Додатку № 3 до тендерної документації транспортна схема перевезення асфальтобетонних сумішей/ ЩМАС з міста виробництва на об’єкт, не відповідає формі таблиці 4 Додатку № 3 до тендерної документації, зокрема, у графі «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування» не зазначено довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1 км), що не відповідає умовам таблиці 4 Додатку № 3 до тендерної документації.»
Замовник заперечує проти вищезазначеного висновку Держаудитслужби України з огляду на таке:
Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації Учасник «…..У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника),
Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
У разі надання Учасником перелічених вище підтверджуючих документів щодо мобільного(-их) асфальтобетонного(-их) заводу(-ів)/установки (-ок) (власний, оренда, лізинг, договір поставки, надання послуг щодо виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), який планується переміщати для виконання робіт/надання послуг, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання Замовника, Учасник додатково надає копію договору з власником/постійним користувачем земельної ділянки, лист-згоду власника/постійного користувача на право розташування АБЗ на його території, документи.
Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.
Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 4.
Транспортна схема
(ТАБЛИЦЯ 4)
№ п/п Найменування (асфальтобетонна суміш /ЩМАС) вид, тип, марка Виробник/ Постачальник
Місце виробництва/ постачання Місце доставки Відстань перевезення, км
швидкість руху1, км/год Загальна тривалість транспортування, годин, хвилин Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування2
в населеному пункті поза населеним пунктом
1 Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013.
2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1 км).
Нижче під транспортною схемою Учасник зазначає:
“Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить:
S куптдо (________ км) = ____ год. ____ хв.
Vпнп (49 км/год)
S птдо (________ км) = ____ год. ____ хв.
V тп (37 км/год)
S птдо (_____ км)
= ____ год. ____ хв.
V і (28 км/год)
S мнп (_____ км)
= ____ год. ____ хв.
V нп (25 км/год)
S мнп (_____ км)
= ____ год. ____ хв.
V нпб (24 км/год)
РАЗОМ: ______ год _______ хв.
де:
Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км;
Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км;
Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км;
Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год.
Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год.
Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год.
V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год;
V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год.
Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км”
Підпис уповноваженої особи Печатка (за наявності)
Відсутність транспортної схеми доставки основних виробів та матеріалів є підставою для дискваліфікації учасника.»
Учасником надана транспортна схема перевезення асфальтобетонної суміші/ЩМА з міста виробництва на об’єкт «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-09 Щастя-Широкий на ділянці км 0+000- км0+350 у Луганській області, відповідно до якої Учасником зазначено, що маршрут транспортування асфальтобетонної суміші/ЩМА проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту – 11 км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ________, та в межах населеного пункту – 6 км……
Маршрут транспортування (із зазначенням км) пролягає в межах населеного пункту та поза межами, а пункт з перехідним типом дорожнього одягу відсутній.
5.В констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Південно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зазначено:
«Також встановлено, що учасником ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» на підтвердження умов Додатку № 3 до тендерної документації, а саме: асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, надано договір на надання науково-технічних послуг від 28.05.2019 року № 223/19, відповідно до пункту 7.1 якого строк дії договору закінчується 31.12.2019 року. Проте, на момент розкриття тендерних пропозицій (18.03.2020) та визнання переможцем учасника ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» (20.03.2020 року) цей договір був вже недійсний».
Замовник заперечує проти вищезазначеного висновку Держаудитслужби України з огляду на таке:
Відповідно до вимог додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен зазначити, що «…Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору)…».
В складі тендерної пропозиції Учасник надав атестат виробництва, виданий Державним підприємством «Науково-технічний центр «ДОРОЖНІЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ», зареєстрований в реєстрі за №АВ.ВА 195-19 від 16 серпня 2019 року.
Цей атестат засвідчує, що стан асфальтобетонних та ЩМА на мобільному АБЗ «AMMFNN SIM 2010» забезпечує відповідність фізико-механічних властивостей асфальтобетонних сумішей вимогам діючих ДСТУ та дійсний до 15 серпня 2020.
Крім того, на виконання вимог додатку 3 до Тендерної документації надано договір № 223/19 від 28.05.2019 на надання науково-технічних послуг, укладений з ДП «НТЦ» Дорожній контроль якості».
Відповідно до пункту 1.1 цього договору виконавець бере на себе зобов язання виконати науково-технічні послуги, направлені на підвищення якості продукції, провести обстеження, проаналізувати стан виробництва асфальтобетонних сумішей та ЩМАС, атестувати їх на відповідність продукції вимогам нормативної документації на АБЗ « «AMMFNN SIM 2010», м. Маріуполь, вул. Левченка, 1.
Відповідно до пункту 4.1 зазначеного договору виконавець передає замовнику атк та комплект документів, а саме: акт обстеження виробництва, протокол випробування продукції, результати проведення робіт з атестації виробництва.
Результатом проведення атестації виробництва є відповідно атестат виробництва.
Замовником в додатку 3 до Тендерної документації вимагається від Учасника надання копії договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору без зазначення строку його дії на момент подання Тендерної пропозиції.
Основним є атестат виробництва, який є дійсним.
6.В констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Південно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зазначено:
«Відповідно до пункту 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник повинен забезпечити якісне копіювання/сканування власних документів (чіткість зображення, цілісність, додержання хронології, тощо). Проте, наданий у складі своєї тендерної пропозиції акт здачі-приймання в суборенду від 11.02.2020 року, який є невід’ємною частиною договору суборенди нерухомого майна від 11.02.2020 року № 11/02-2020, має нецілісний вигляд зображення в силу неповного зображення тексту, який неможливо прочитати, чим порушено умови пункту 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» до тендерної документації.».
Замовник заперечує проти вищезазначеного висновку Держаудитслужби України з огляду на таке:
Акт приймання-передавання від 11.02.2020 року до договору суборенди нерухомого майна № 11/02-2020 є читабельним. Зверніть, будь-ласка, Вашу увагу.
7.В констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Південно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зазначено:
« За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації (кваліфікація і досвід працівників), Замовником встановлено вимогу, що для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. Проте, надана у складі тендерної пропозиція учасника ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (вих. № 183 від 18.02.2020 року), не підтверджує наявність відповідної кваліфікації зазначених у цій довідці майстрів, а саме у Короленко Ю.В. та Бірюка О.С., що не відповідає умовам Додатку № 3 до тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону № 922».
Замовник заперечує проти вищезазначеного висновку Держаудитслужби України з огляду на таке:
Відповідно до вимог додтку 3 до Тендерної документації «…Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників, встановленою Замовником в тендерній документації. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми….
Мінімально-необхідна кількість персоналу повинна складати :
Дорожні робітники - 29.
Машиністи механізмів, водії автотранспорту та спецтранспорту – 20.
Інженери (або інша особа яка виконує такі функції) - 1
Виконроб (або інша особа яка виконує такі функції) - 2
Майстер (або інша особа яка виконує такі функції) – 2
Учаснику необхідно підтвердити наявність/залучення наступних працівників:
інженери, виконавці робіт, майстри – у кількості, необхідній для виконання повного циклу робіт.
оператори машин та механізмів, водії у кількості достатній для виконання обсягів закупівлі, але не менше обов’язкового мінімального складу техніки (зазначеного у додатку до Таблиці 1), дорожні робітники - у кількості, достатній для виконання обсягів закупівлі, відповідно до технологічних потреб…»
Учасником надано довідку №183 від 18.02.2020 подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) у кількості 56 осіб, що є достатньою дя виконання робіт (послуг).
8.В констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Південно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зазначено:
«Крім того встановлено, що ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження вимог Додатку № 3 до тендерної документації, зокрема, наявності обов'язкового мінімуму придатної до експлуатації спеціальної техніки (автомобілі, машини, механізми), яку він повинен залучити, надано інформаційну довідку про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування (вих. № 173 від 19.02.2020 року) (далі – Довідка № 173), відповідно до якої передбачено використання будівельних машин і механізмів, зокрема, грунтозмішувальна установка (установка продуктивність) Ozfen-2017, екскаватори марки Hitachi та Hidromek, автокрани марки Terex RC 35, Mack MV2 та Mercedes-Benz 3031, вантажний автомобіль-самоскид Volvo FM 04/2017, автогудронатори марки Mitsubishi Canter та Mack MV2 та інші. Водночас за результатами моніторингу установлено, що у підсумковій відомості ресурсів, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл», відсутні зазначені у Довідці № 173 будівельні машини і механізми такої ж марки та моделі, проте надані інші, а саме: грунтозмішувальна установка ДС-50Б, екскаватори одноковшеві на гусеничному ходу Komatsu PC 400-6, крани на автомобільному ходу Mack DM 690S, спеціальний вантажний самоскид Mercedes-Benz AXOR 3340, автогудронатори BMC Fatih 280.26, наявність яких не підтверджена наданою учасником Довідкою №173, що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації. При цьому, на підтвердження наявності, зокрема поливально-мийної машини Mercedes-Benz Atego/2017, зазначеної учасником ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» у Довідці № 173, учасник не надав копію свідоцтва про реєстрацію вищезазначеної техніки, а надав на іншу модель - поливально-мийна машина Mercedes-Benz Arocs, що не відповідає умовам Додатку № 3 до тендерної документації.
Замовник заперечує проти вищезазначеного висновку Держаудитслужби України з огляду на таке:
Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати ІНФОРМАЦІЮ про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (ТАБЛИЦЯ 1).
Замовник виагає від Учасника для проведення робіт (послуг з поточного середнього ремонту обов'язковий мінімум придатної до експлуатації спеціальної техніки (автомобілі, машини, механізми), яку Учасник повинен залучити та підтвердити залучення для виконання умов закупівлі, а саме:
1. Автомобілі бортові, – 2 шт. (або еквівалент);
2. Автомобiлi самоскиди – 10 шт. (або еквівалент);
3. Крани на пневмоколісному ходу – 3 шт. (або еквівалент) ;
4. Електростанції пересувні, – 1 шт. (або еквівалент)
5. Компресор, продуктивність не менше 2,2 м3/хв – 1 шт (або еквівалент);
6. Компресор, продуктивність не менше 10 м3/хв – 1 шт. (або еквівалент);
7. Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному– 2 шт. (або еквівалент);
8. Екскаватори одноковшеві на гусеничному ходу– 3 шт (або еквівалент);;
9. Бульдозери, - 2 шт. (або еквівалент);;
10. Автогудронатори місткістю від 7000 л - 2 шт. (або еквівалент);
11. Автогрейдери середнього типу - 3 шт. . (або еквівалент);
12. Котки дорожні на пневмоколісному ходу – 2 шт. . (або еквівалент);
13. Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві – 5 шт.;
14. Машина маркувальна (механізована) – 1 шт. . (або еквівалент);
15. Машина поливально мийна ємністю від 6000 л. – 2 шт. . (або еквівалент);
16. Асфальтоукладальник на гусеничному ходу – 2 шт. . (або еквівалент);
17. Грунтозмішувальна установка – 1 шт. . (або еквівалент);
18. Навантажувач пневмоколісний – 2 шт. . (або еквівалент);
19. Дорожня фреза – 2 шт. (або еквівалент);
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються:
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг);
- акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- належним чином посвідчену власником (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку;
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Надані документи учасником тендерної закупівлі робіт (послуг) «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-09 Щастя – Широкий на ділянці км 0+000 – км 37+350 у Луганській області» ТОВ «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» відповідають кваліфікаційним критеріям та вимогам до тендерної документації стосовно наявності технічної бази підприємства та спроможності виконання робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг. Учасником було надано необхідний перелік будівельної техніки який підтверджено договорами оренди, відповідними копіями свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та погодженням орендодавця на їх використання, а склад будівельних машин та механізмів є достатнім для виконання комплексу робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг
9.В констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Південно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зазначено:
«Також встановлено, що у наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» підсумковій відомості ресурсів учасником передбачено використання будівельних машин і механізмів, а саме: машина маркірувальна Hofmann RL 700 DH та Hofmann 33 HC-1, апарат піскоструменевий, насоси бурові для нагнітання промивальної рідини, подача 32 м3/год, напір 400м та інші. Проте, вищезазначена будівельна техніка відсутня у Довідці № 173, що не відповідає умовам Додатку № 3 до тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону № 922.»
Замовник заперечує проти вищезазначеного висновку Держаудитслужби України з огляду на таке:
10.В констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Південно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зазначено:
« Проведеним моніторингом встановлено, що на підтвердження умов Додатку № 3 до тендерної документації учасником ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» надано довідку від 18.02.2020 року вих. № 150/1 про наявність досвіду виконання трьох аналогічних договорів, укладених зі Службою автомобільних доріг у Запорізькій області (Договір № 405Д-17 від 17.11.2017 року та Договір № 403-19 від 15.05.209 року) та зі Службою автомобільних Донецькій області (Договір № 2-53 від 12.08.2019 року). При цьому, вищезазначені договори не містять повного переліку робіт, визначених у Додатку № 3 до тендерної документації, що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону № 922».
Замовник заперечує проти вищезазначеного висновку Держаудитслужби України з огляду на таке:
Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів.
«…Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору…….».
Учасник надав документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії де-кілька договорів, які сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
11.В констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Південно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зазначено:
«Крім того встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» не відповідає умовам пункту 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, а саме: учасником у встановлений спосіб та строк (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 19.02.2020 10:00) не оприлюднено у складі тендерної пропозиції розрахунків за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ та СОУ з урахуванням змін та доповнень.»
Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922 та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» та уклав з ним договір підряду від 06.04.2020 року № 2 -2020.
Замовник заперечує проти вищезазначеного висновку Держаудитслужби України з огляду на таке:
Учасником у встановлений спосіб та строк (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 19.02.2020 10:00) не оприлюднено у складі тендерної пропозиції розрахунків за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ та СОУ з урахуванням змін та доповнень у зв язку з оскарженням іншими учасниками рішень Замовника до АМКУ.
Відповідно до частини 7 статті 18 Закону України № 922 у разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівель
12.В констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Південно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зазначено:
«Проведеним моніторингом встановлено, що умови укладеного між Замовником та переможцем ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» договору підряду від 06.04.2020 року № 2 -2020 ( далі – Договір № 2-2020) відрізняються від змісту проекту договору наданого ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» в складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, в частині невідповідності нумерації пунктів Розділу 9 з проектом договору, а також відсутності в укладеному Договорі № 2-2020 пунктів 9.4.1 та 9.4.2 Розділу 9, чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону № 922. Відповідно до статті 37 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладання з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Замовник заперечує проти вищезазначеного висновку Держаудитслужби України з огляду на таке:
Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно статті 638 Цивільного Кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Істотними умовами договору згідно ГКУ та ЦКУ є:
• умови про предмет договору (ч. 1 ст. 638 ЦКУ).
Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості (ч. 3 статті 180 ГКУ)
• ціна договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ);
• строк дії договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ). Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору;
• умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди (ст. 638 ЦКУ).
Згідно вимог ч. 4 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: в укладеному договорі про закупівлю умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівл.
Істотні умови договору №2-2020, укладенго з ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» залишилися не змінними.
В нашому випадку була допущена технічна помилка в нумерації пунктів договору.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
«За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 установлено, що Замовник у тендерній документації визначив підставу на відхилення тендерної пропозиції переможця, яка не передбачена Законом № 922. За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, розгляду звернень та надання роз’яснень під час проведення процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
«З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформ ацію про причини неможливості усунення виявлених порушень».
Висновки Управління Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби України в Луганській області та зобов язання щодо розірвання договорору про закупівлю ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-09 Щастя - Широкий на ділянці км 0+000 - км 37+350 у Луганській області, очікуваною вартістю 487 421 260,28 грн. вважаємо протиправними та такими, що не відповідають дійсним обставинам.
Враховуючи вищевикладене, рішення та дії Замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі.
Таким чином, Замовником дотримано вимог Закону№ 922 та принципів здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
06.05.2020 21:18