-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк - Новоайдар, на ділянці км 7+400 - км 44+960 у Луганській області
ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк - Новоайдар, на ділянці км 7+400 - км 44+960 у Луганській області
Завершена
665 551 248.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 331 102.50 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 331 102.50 UAH
Номер:
82bd1d18064e4e64b8c380a08e075288
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-23-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2020 00:00
Період моніторингу:
23.06.2020 16:21 - 15.07.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.06.2020 № 42
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 23.06.2020 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-12-28-001964-с 28.12.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю та його оприлюдненні, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 01.12.2019), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Луганській області на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.02.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), протокол розкриття, протокол розгляду тендерної пропозиції від 27.03.2020, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.04.2020 № 5-2020, додаткові угоди від 27.05.2020 № 1, від 23.06.2020 № 2, пояснення Замовника на запит Управління від 26.06.2020. Враховуючи пояснення Служби автомобільних доріг у Луганській області в ході моніторингу порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
15.07.2020 14:22 - 21.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2020 14:22
Запити/Пояснення
Номер:
aed8ce94f01a4769855b9a617e58b155
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2020 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк - Новоайдар, на ділянці км 7+400 - км 44+960 у Луганській області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-28-001964-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Чому додатковою угодою № 1 від 27.05.2020 до договору підряду від 13.04.2020 № 5-2020 (далі – договір) внесені роботи (послуги), які не були передбачені тендерною пропозицією переможця процедури закупівлі та тендерною документацією?
2. Чому Вами змінено види робіт передбачені технічним завданням тендерної документації та умовами договору?
3. Як Ви можете обґрунтувати збільшення ціни на одиницю робіт (послуг)?
4. Відповідно до якого пункту частини четвертої статті 36 Закону Вами було внесено зміни до істотних умов договору (зазначити пункт)?
Наголошуємо, що пояснення (інформацію, документи) потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
a7673d99cf9e4cdb9280e50a397c06d1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.06.2020 20:56
Опис:
Відповідно до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 23.06.2020 № 42 розпочато моніторинг закупівель UA-2019-12-28-1964-с.
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 постала потреба в отриманні пояснень по закупівлі .
Служба автомобільних доріг у Луганській області надає пояснення по суті заданих в запиті питань, а саме:
З метою реалізації положення абзацу 3 статті 2 Указу Президента України від 7 жовтня 2019 року №738/2019 «Про невідкладні заходи щодо створення умов для переходу громадян та проїзду автотранспорту через річку Сіверський Донець у Станично -Луганському районі Луганської області та на відповідних контрольних пунктах В’їзду/виїзду», щодо покращення умов проїзду та безпеки руху за маршрутом Сєвєродонецьк – Станиця Луганська, 28 листопада 2019 року до Служби автомобільних доріг у Луганській області (надалі- Служба) надійшло Окреме доручення Державного агентства автомобільних доріг України № 191, за яким передбачено наступне:
1. Забезпечити розроблення документації на ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк – Новоайдар, Н-21 Старобільськ – Луганськ – Хрустальний – Макіївка – Донецьк, Т-13-09 Щастя – Широкий, Р-22 КПП «Красна Талівка» - Станиця Луганська з за маршрутом Сєвєродонецьк – Станиця Луганська. Термін до 24.12.2019р.
2. Для обґрунтування необхідних проектних рішень, з метою визначення виду ремонту, забезпечити виконання візуального та інструментального обстеження, випробування та аналізування для визначення конструкцій дорожнього одягу вказаних автомобільних доріг. Термін до 11.12.2019р.
Службою у грудні 2019 року, за діючих погодних умов, було здійснено обстеження автомобільної дороги Т-13-06 Сєвєродонецьк – Новоайдар на ділянці км 7+400 – км 44+960 та складено Технічне завдання (дефектний акт) на поточний середній ремонт (Додаток 5) до тендерної документації.
У подальшому, враховуючи зауваження учасників торгів до Технічного завдання (дефектний акт) на поточний середній ремонт (Додаток 5), Замовником вносились зміни до об’ємів та видів робіт зазначених у Технічному завданні (дефектний акт).
Після проведення торгів та підписання Договору, Замовником сумісно із Підрядником на підставі Наказу № 99о від 13 квітня 2020р. було здійснено комісійне обстеження з метою з’ясування адресних прив’язок вказаної ділянки дороги на місцевості та встановлення фактичного технічного стану вказаної ділянки автомобільної дороги після утримання її у зимовий період.
Було виявлено роботи необхідні та термінові до виконання, які не було передбачено переліком «Технічного завдання» (закупки), але які необхідно врахувати при виконанні технологічного комплексу робіт з метою відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини, виправлення пошкоджень елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів, виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до експлуатаційних нормативних вимог, про що було складено Акт обстеження від 13 квітня 2020 року з Додатком №1.
Згідно п. 8.2 Договору підряду №5-2020 від 13 квітня 2020 року Замовник має право:
«П.8.2.1. За умови виробничої необхідності, спричиненої виявленням скритих недоліків або з непередбачених обставин, проводити коригування у складі, обсягах робіт та витратах, характер і методи виконання яких не могли бути точно визначені під час складання Акту дефектів. Коригування технічної та фінансової документації проводиться у межах кошторисної вартості з урахуванням доведеного фінансування, шляхом укладання додаткових угод до Договору».
З метою відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини, виправлення пошкоджень елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до експлуатаційних нормативних вимог, об’єми та види робіт зазначені у Додатку №1 до Акту обстеження на підставі Наказу №99о від 13 квітня 2020 року було доведено Підряднику до виконання Технічним завданням (дефектний акт) «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк – Новоайдар на ділянці км 7+400 – км 44+960 у Луганській області (коригування)» у межах Договірної ціни.
Внутрішньо розрахункове збільшення ціни на одиницю робіт пояснюється збільшенням обсягів та видів робіт які не було враховано при обстеженні ділянки автомобільної дороги у грудні 2019 року, але знаходиться у межах договірної ціни за результатами аукціону із закупівлі
Істотні умови договору про закупівлю не змінювалися.
Умови внесення змін до договору здійснено з метою покращення якості предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі.
Зміни у електронній системі зареєстровано за позначкою «Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)»