• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване 1000 г., п/пак; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності, ж/б, 370 г.),5% жирності, ж/б, 370 г.)

код ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване 1000 г., п/пак; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності, ж/б, 370 г.)

Завершена

235 660.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 7 069.80 UAH
Номер: 519553a91ede4746b3414870bac8cc68
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-20-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.02.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 21.02.2020 09:55 - 14.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.02.2020 № 33 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 19.02.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.02.2020 № 33 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2019-12-28-001406-c 28.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 97) 432-90-85, ssvikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пунктів першого, четвертого частини першої статті 30. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку),правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівельінформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку),правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішеннямтендерного комітету, згідно протоколу № 27 від 28.12.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізична особа- підприємець Шаповалова Ірина Іванівна, повідомлення про намір укласти договір від 15.01.2020року, договір про закупівлю від 27.01.2020 № 17-30, додаткову угоду від 24.02.2020 № 1. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті 2,3,8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. В ході моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що на порушення підпункту «г» пункту 1 підрозділу 5 розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Шаповалова Ірина Іванівна відсутня інформаційна довідка про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво за формою, визначеною Додатоком № 8 до тендерної документації. Однак, на порушення пунктів один, чотири частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ФОП Шаповалова Ірина Іванівна, визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 27.01.2020 №17-30.
Період усунення порушень: 28.02.2020 16:39 - 14.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.02.2020 16:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 28.02.2020 року в публічній закупівлі UA-2019-12-28-001406-c на закупівлю «код ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване 1000 г., п/пак; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності, ж/б, 370 г.)» були оприлюднені результати її моніторингу Північно-східним офісом Держаудитслужби. Замовник закупівлі — КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КОЧЕТОЦЬКА САНАТОРНА ШКОЛА» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, не погоджується із висновком про результати моніторингу (далі Висновок) та у зв’язку з чим надає аргументовані заперечення: 1. У відповідності до п.2 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, як для учасника торгів, так і для учасника-переможця. Так тендерною документацією передбачено, що учасник-переможець у строк, що не перевищує п’ять календарних днів повинен через електронний майданчик надати підтвердження відповідності статті 17 Закону у вигляді заповненого додатку, а саме Додатку 10 Тендерної документації. Що стосується вашого твердження, що ця вимога є не законною, то повідомляємо наступне: 1.1. У п.3 ч.3 статті 17 Закону не зазначено, що Замовник не має право вимагати інформацію, яка передбачена п.8 ч.1 статті 17 Закону. Тобто Ваше твердження щодо цього пункту є помилковим; 1.2. Жодним пунктом не передбачено, що учасник-переможець повинен документально підтвердити (надати оригінали підтверджуючих документів з реєстрів). Натомість Замовник вимагає, щоб учасник-переможець за власноручним підписом надав гарантійний лист, що він відповідає встановленим вимогам статті 17 Закону. Поряд з цим, відповідно до ч. 3 статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п. 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 та ч. 2 статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, перелік документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 та ч. 2 статті 17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником. 2. У відповідності до ч.1 ст.16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому ч. 1 ст. 16 Закону визначені Замовником, згідно з цією статтею, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Так, умовами пп. «г» пункту 1 підрозділу 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» було встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво, обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Для підтвердження вказаного критерію Учасник, у відповідності до вимог тендерної документації, повинен був надати інформацію за формою встановленою в Додатку №8 тендерної документації. Учасником ФОП Шаповаловою Іриною Іванівною у складі своєї тендерної пропозиції було надано заповнений Додаток №8 (файл з назвою 11 Довідки Кочеток у форматі pdf), як то і вимагалося умовами тендерної документації. Враховуючи наведене, Замовником здійснено розгляд та оцінка тендерних пропозицій з дотриманням вимог ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 04.03.2020 10:47