-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція нежитлового приміщення під розміщення амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Вишнева 27 в с. Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області». Закупівля здійснюється за бюджетні кошти.
Завершена
14 919 366.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 50 000.00 UAH
Номер:
04d2b4e6032940fea22a0fdb22498a19
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-10-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2020 00:00
Період моніторингу:
10.02.2020 16:55 - 03.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2020 № 23
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.02.2020 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-12-28-000839-b 28.12.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24.02.2020.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 27.12.2019 № 10, тендерні пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «БАЛАНС», ТОВ «РОЗУМНА ХАТА» та ТОВ «АМК ІНЖИНІРИНГ» (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 17.01.2020 № 27, від 21.01.2020 № 28 та від 27.01.2020 № 29, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.02.2020 № 1-02/20.
Слід зазначити, що п. 2 Розділу 3 ТД передбачено забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 29 000,00.
Поряд з цим, згідно з п. 14 форми оголошення про проведення відкритих торгів – забезпечення тендерних пропозицій не передбачається.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація та оголошення про проведення процедури закупівлі містять суперечливі відомості.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно п. 2.2 Додатку 2 та Додатком 5 до ТД вимагалося надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки про наявність працівників відповідних кваліфікацій, які мають необхідні знання та досвід, а саме: директора, бухгалтера, головного інженера, виконроба та кошторисника, які мають працювати в штаті або по цивільно-правовим угодам та контактні номера телефонів всіх зазначених працівників.
Так, згідно довідки про наявність працівників від 03.01.2020 № 118-36Д наданої Переможцем встановлено, що Чернишова К.М. є начальником відділу продажу-кошторисником та прийнята згідно наказу від 29.12.2016 № 2.
Проте, згідно вищезазначеного наказу, Чернишову К.М. прийнято лише на посаду начальника відділу продажів.
Переможець не вказав контактні номера телефонів всіх зазначених працівників та документально не підтвердив наявність кошторисника в штаті, чим не дотримано вимоги Додатку 5 до ТД.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Додатком 6 до ТД вимагалося подання учасником довідки про досвід виконання аналогічних договорів за 2017-2019 роки.
На підтвердження виконання аналогічного договору Переможець вказав чотири договори, а саме:
1. Договір підряду від 30.07.2018 № 06-2018 укладений з ДП «Адідас-Україна» на виконання робіт з монтажу систем вентиляції;
2. Договір субпідряду від 20.12.2017 № 31/002 укладений з ПАТ «Київметробуд» на виконання робіт з монтажу систем кондиціонування;
3. Договір субпідряду від 18.03.2019 № 18-03 укладений з ТОВ «БК КБР» на виконання робіт з установлення вентиляційного обладнання;
4. Договір субпідряду від 27.08.2019 № 27/08-2019 укладений з ТОВ «АЛЛЕ БУД» на виконання вентиляційних будівельно-ремонтних робіт.
Проте, вищезазначені договори відрізняються за предметом закупівлі, тому не можуть вважатися аналогічними, тим самим не відповідають вимогам Додатку 6 до ТД.
Згідно Додатку 7 до ТД Замовник вимагає в разі залучення субпідрядної організації надати копії ліцензій, копії статутних документів та лист-згоду на участь у роботах в довільній формі.
Так, згідно довідки про залучення субпідрядників від 03.01.2020 № 183, Переможцем буде залучено ТОВ «Консоль Строй» для проведення загальнобудівельних робіт, зведення металевих конструкцій, оздоблювальних робіт та озелення.
Проте, згідно листа-згоди від 09.01.2020 № 255, ТОВ «Консоль Строй» дає згоду лише на виконання робіт з влаштування системи вентиляції та кондиціонування, чим не дотримано вимоги Додатку 7 до ТД.
Таким чином, можливість проведення Замовником загальнобудівельних робіт, зведення металевих конструкцій, оздоблювальних робіт та озелення не підтверджена.
Таким чином, учасником ТОВ «АМК ІНЖИНІРИНГ» документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону.
Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМК ІНЖИНІРИНГ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 11.02.2020 № 1-02/20 на закупівлю робіт загальною сумою 13 000 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
26.02.2020 12:22 - 12.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.02.2020 12:22
Оскарження висновку в суді
Опис:
В прикріпленому файлі позовна заява, що до оскарження висновку ДАСУ
Дата публікації:
07.03.2020 19:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надсилаємо Вам пояснення та заперечення в прикріпленному файлі.
Дата публікації звіту:
26.02.2020 16:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
05.03.2020 13:45