-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція загальноосвітньої школи на 528 учнів по вул. Мічуріна 12А у с. Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області» Виконується за бюджетні кошти.
Завершена
125 655 205.97
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 251 310.41 UAH
мін. крок: 0.2% або 251 310.41 UAH
Номер:
15e43073c0a84e15b8204efaedd91e2c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-26-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.02.2020 00:00
Період моніторингу:
26.02.2020 12:09 - 19.03.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2020 № 31
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2020 № 31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-12-28-000813-b 28.12.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30, абзацу 2 частини 4 ст. 28 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17.03.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 27.12.2019 № 22 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.01.2020, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОБУД-2000» (далі – Переможець, Товариство), протокол засідання тендерного комітету комунального підприємства «Управління капітального будівництва Крюківщинської сільської ради» (далі – Замовник) від 17.01.2020 №24, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2020, договір від 25.02.2020 № 3-02/20.
Аналізом інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів містять суперечливі відомості, оскільки відповідно до умов оголошення кінцевий термін подання пропозицій до 12.01.2020 15:00, а відповідно до умов тендерної документації – 12.01.2020 до 10:00.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, у складі пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОБУД-2000» не надано копій дипломів про освіту на працівників Шашкун А.М., Казанцев О.О., Пархомов А.С., Радківський С.В., Радківський М.В., інформація про які зазначена у довідці від 11.01.2020, чим не підтверджено інформацію про наявність працівників. Крім того, Бондарєвим В.Б. не надано згоди на обробку персональних даних. Враховуючи вказане, Переможцем не виконано вимогу примітки до Додатку 5 до ТД.
Поряд з цим, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОБУД-2000» для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів подано копії договорів від 25.06.2018 № 06-2018/1 та від 19.06.2019 № 290/2019КР, які не містять додатків, що є їх невід’ємними частинами, чим не дотримано вимогу примітки до додатку 6 до ТД.
Таким чином, Переможцем документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до статті 22 Закону.
Крім того, у складі пропозиції Товариства відсутній розрахунок прибутку (в межах усереднених показників), що не відповідає умовам п. 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
До того ж, відповідно до пункту 4.1 проекту договору (додаток 10 до ТД) договірна ціна є динамічною, однак Переможцем надано розрахунок договірної ціни, де зазначено, що вона є твердою.
Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЄВРОБУД-2000» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція якої не відповідає умовам тендерної документації і уклав договір з зазначеним учасником.
Вищевказане призвело до порушення абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень:
17.03.2020 17:29 - 01.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
17.03.2020 17:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення та заперечення в прикріпленому файлі
Дата публікації звіту:
24.03.2020 13:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Ні
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
порушення викладені у висновку не усунуто Замовником
Дата публікації:
02.04.2020 15:51