• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Торги відмінено

1 906 044.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 530.22 UAH
Номер: a0a60ebd7c6d4edc8ea0e4385b1cea65
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-05-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.02.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 05.02.2020 16:34 - 27.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.02.2020 № 4 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 05 лютого 2020 року № 4 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2019-12-27-002736-b від 27.12.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 та 2020 роки Комунального підприємства «Сторожинецьке житлово-комунальне господарство» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням (протокол № 12) тендерного комітету від 27.12.2019 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.01.2020; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Національна енергетична група», Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельний центр ЕКО ХАУЗ», Товариства з обмеженою відповідальністю «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія» (далі – ТОВ «ЧОЕК»); протоколи засідання тендерного комітету від 27.12.2019 № 12, від 15.01.2020 № 13, від 07.02.2019 № 14, від 10.02.2020 № 15, від 13.02.2020 № 16; повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2020. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником в тендерній документації не встановлені вимоги щодо надання учасниками інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону. За результатами моніторингу установлено, що Замовник визнав переможцем ТОВ «ЧОЕК», пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації. Так, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧОЕК» відсутні наступні документи: - довідка, видана обслуговуючим банком, з інформацією про наявність в учасника рахунку із спеціальним режимом використання, чим не дотримав вимог підпункту 2.1 пункту 2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – Розділ 3) тендерної документації; - лист-згода на те, що Замовник має право на будь-якому етапі закупівлі прийняти рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, чим не дотримав вимог пункту 1 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» (далі – Розділ 6) тендерної документації; - лист-згода про те, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених Законом, чим не дотримав вимог підпункту 4.5 пункту 4 Розділу 6 «тендерної документації; - довідка про наявність окремого структурного підрозділу, чим не дотримав вимог Додатку 8 тендерної документації. Також, учасник ТОВ «ЧОЕК» не дотримав форми документу, завантаженого в Додатку 7 тендерної документації в частині не надання інформації про те, що учасник підтверджує, що у центрі обслуговування споживачів (клієнтів) за вказаною адресою щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) здійснюється прийом звернень/скарг/претензій споживачів, надаються роз’яснення та інформація, передбачені законодавством, функціонує єдине вікно для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії, а також проводиться особистий прийом споживачів, чим не дотримав вимог Додатка 7 тендерної документації. Крім того, відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Розділ 3, в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЧОЕК» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 20.02.2020 15:06 - 06.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 20.02.2020 15:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: процедуру закупівлі скасовано
Дата публікації звіту: 24.02.2020 14:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: -
Дата публікації: 25.02.2020 10:14