• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі

Завершена

970 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 852.00 UAH
Номер: 4c70908edf1441e9aca7eeea6d33f26c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-25-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.01.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 28.01.2020 18:31 - 19.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 28.01.2020 № 21 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.01.2020 № 21 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2019-12-27-002064-b 27.12.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506248) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 66) 288-26-99, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, установлено не дотримання Замовником вимоги пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону, абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 із змінами щодо визначення коду предмету закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розкриття тендерних пропозицій, визначення переможця, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом,- порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2020року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України “Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Замовника про закупівлю, річний план UA-P-2019-12-27-004592-b, оголошення про проведення процедури, тендерну документацію (нова редакція) від 11.01.2020 (затверджену протоколом від 11.01.2020), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття від 20.01.2020, тендерні пропозиції ФОП ЛИТВИНОВ МИКИТА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (далі Переможець), та ТОВ «ВІДКРИТІ ВІКНА БУД», рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника № 10 від 21.01.2020, договір від 10.02.2020 № 11 ПТР/20. Моніторингом установлено: - на порушення вимог пунктів сімнадцять, вісімнадцять частини першої статті 1 Закону, абзацу другого частини першої розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затверджено Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. № 454 із змінами, Замовником предмет закупівлі визначено за показником другої цифри основного словника тоді як має буди визначений до показника четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви послуги. Частиною четвертою статті 30 Закону визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 21.01.2020 №10 Замовником установлено не відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВІДКРИТІ ВІКНА БУД» вимогам тендерній документації на закупівлю «Поточний ремонт покрівлі будівель дошкільних навчальних закладів у м.Дніпрі». Моніторингом установлено, що Учасником ТОВ «ВІДКРИТІ ВІКНА БУД», тендерна пропозиція якого за результатами аукціону має найбільш економічно вигідну пропозицію, на порушення вимог: -п.1 Розділу ІІ тендерної документації не надано у складі пропозиції гарантійний лист-підтвердження щодо того, що уся інформація, яка викладена у тендерній документації Замовника є зрозумілою та не вимагає додаткових роз’яснень, -п.2 Розділу ІІ не надано інформаційний лист щодо підтвердження зрозумілості змін та врахування їх при формуванні своєї тендерної пропозиції. -п.2 Розділу V тендерної документації, учасник ТОВ «ВІДКРИТІ ВІКНА БУД» не надано гарантійний лист від 16.01.2020 № 35/16-01 щодо надання послуг відповідно до ст.49 та 23 Бюджетного кодексу України. Крім того, Учасник надав лист-гарантію щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, який не відповідає вимогам п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, в розділі рішення РНБО. Моніторингом установлено, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ВІДКРИТІ ВІКНА БУД» відхилена правомірно. Водночас, відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації учасник ТОВ «ВІДКРИТІ ВІКНА БУД» надав інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню (назва предмета закупівлі), встановленим в Додатку 3 до тендерної документації, яка міститься в файлі «Лист щодо відповідності тендерній пропозиції учасника з додатками 4.1-4.5».pdf, проте Замовник у протоколі від 21.01.2020 № 10 зазначає про відсутність такого документа. Одже, з цього приводу рішення Замовника є хибним. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасників (автоматичний індикатор ризиків RISK-2-17_2) - не підтверджена.
Період усунення порушень: 13.02.2020 17:37 - 28.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 13.02.2020 17:37

Запити/Пояснення