• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги із охорони об’єктів, забезпечення контрольно-пропускного режиму та цілодобового чергування)

Завершена

458 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 292.00 UAH
Номер: 185b4c74b6b448479ff47b9a1b11d368
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-14-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.04.2020 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 14.04.2020 23:39 - 07.05.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.04.2020 № 16-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 16.04.2020 № 16-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-12-27-000614-c від 27.12.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 95) 646-15-30, vitalik_priymatchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Виробничого управління комунального господарства Нововолинської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 27.12.2019 р № 88 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Смарт Сіті Груп» (далі – ТзОВ «Смарт Сіті Груп»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю охоронно-детективного агентства «Кронус-ФГ» (далі – ТОВ ОДА «Кронус-ФГ»); протокол розкриття тендерних пропозицій; додаток №1 до протоколу засідання Тендерного комітету від 16.01.2020 №06 «Оголошення про відхилення цінової пропозиції»; лист-вимогу ТзОВ «Смарт Сіті Груп» від 16.01.2020 № 655; протокол засідання Тендерного комітету від 17.01.2020 №08; додаток №1 до протоколу Тендерного комітету від 17.01.2020 №08; повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2020, договір від 31.01.2020 № 27 про закупівлю послуги із охорони об’єктів, забезпечення контрольно-пропускного режиму та цілодобового чергування (далі – Договір); повідомлення від 31.01.2020 про внесення змін до Договору; додаткову угоду від 31.01.2020 №1 до Договору від 31.01.2020 № 27; документи, оприлюднені Замовником, як пояснення: Додаток № 1 до Протоколу Тендерного комітету від 17.04.2020 № 48; протокол засідання Тендерного комітету від 27.12.2019 № 88; протокол засідання Тендерного комітету від 16.01.2020 №06.
Період усунення порушень: 30.04.2020 15:40 - 07.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2020 15:40

Запити/Пояснення