-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газове паливо на 2020рік
Газове паливо у кількості 92349м.куб
Завершена
875 302.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 376.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 376.51 UAH
Номер:
90de159a2c294aa9a182d319b28bd2e5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-07-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2020 00:00
Період моніторингу:
07.04.2020 17:59 - 29.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
07.04.2020 № 71
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4
UA-2019-12-26-000778-b 26.12.2019 Комунальний заклад середньої освіти I-III ступенів №3 Жовтоводської міської ради
(код ЄДРПОУ 26240345) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 9 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 13.03.2020 № 41АВ497-689-20 з урахуванням додаткових угод до нього, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу загальної середньої освіти I-III ступенів №3 Жовтоводської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену головою тендерного комітету від 26.12.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" (далі - Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 21.01.2020 №6/20, від 24.02.2020 №17/20 та від 24.02.2020 №18/20, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.03.2020 №41АВ497-689-20, додаткові угоди від 16.03.2020 №1, від 13.03.2020 №1/1 та від 13.04.2020 №2, скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника від 30.01.2020, рішення Органу оскарження від 18.02.2020 №3088-р/пк-пз, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та викладені у рішенні від 18.02.2020 №3088-р/пк-пз, - не здійснювався.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що Замовником 23.03.2020 з порушенням строку, визначеного абзацом 9 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднено в електронній системі закупівель пізніше на 7 календарних днів Додаткову угоду від 13.03.2020 №1/1 до договору від 13.03.2020 № 41АВ497-689-20.
Період усунення порушень:
17.04.2020 11:49 - 05.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2020 11:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виконуємо рішення Держаудитслужби по данній закупівлі, а саме розірвати договір № 41АВ497-689-20 від 13.03.2020 року з урахуванням додаткових угод до нього з Постачальником Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" на постачання природного газу .
Дата публікації звіту:
24.04.2020 12:17
Запити/Пояснення
Номер:
ba1de7c0496b453ab6264c3318bf8234
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.04.2020 10:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Газове паливо на 2020рік» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-26-000778-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
1. Згідно абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що Замовником опубліковано 23.03.2020 Додаткову угоду від 13.03.2020 №1/1, тобто з порушенням термінів.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Додаткову угоду від 13.03.2020 №1/1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d1198654dfcb4782ae845f2b251f7ea3
Назва:
Роз’яснення
Дата опублікування:
10.04.2020 13:20
Опис:
Добрий день. Надаємо роз’яснення, чому оприлюдненні зміни до закупівлі Газове паливо були проведенні з запізненням ,а саме не в 3х дневний термін.
Додаткова угода 1\1 від 13.03.2020 року була завантажена 23.03.2020 без дотримання чинного закону ,тому що було виявлено, помилку при укладанні договору з визначенням терміну договору. Потім коли внесли зміни додатковою угодою 1\1 від 13.03.2020 , у зв’язку з карантинними заходами в закладі та на підприємстві Постачальника не було можливості підписати з обох сторін дану додаткову угоду та оприлюднити її на електронному майданчику. Ми завжди намагаємося виконувати всі закупівлі згідно Закону про Публічні закупівлі, але тут виникли такі обставини!
Номер:
9b64ccceb96648c59217c5121cf8174a
Назва:
Роз'яснення
Дата опублікування:
10.04.2020 13:21
Опис:
Добрий день. Надаємо роз’яснення, чому оприлюдненні зміни до закупівлі Газове паливо були проведенні з запізненням ,а саме не в 3х дневний термін.
Додаткова угода 1\1 від 13.03.2020 року була завантажена 23.03.2020 без дотримання чинного закону ,тому що було виявлено, помилку при укладанні договору з визначенням терміну договору. Потім коли внесли зміни додатковою угодою 1\1 від 13.03.2020 , у зв’язку з карантинними заходами в закладі та на підприємстві Постачальника не було можливості підписати з обох сторін дану додаткову угоду та оприлюднити її на електронному майданчику. Ми завжди намагаємося виконувати всі закупівлі згідно Закону про Публічні закупівлі, але тут виникли такі обставини!