-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 09130000-9- Нафта і дистиляти (паливо дизельне (талони))
паливо дизельне (талони)
Завершена
37 616 265.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 188 081.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 188 081.33 UAH
Номер:
8fdec682c3a148e580a00498e7004091
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-03-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2020 00:00
Період моніторингу:
03.12.2020 16:21 - 25.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2020 № 239
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2019-12-26-000518-b 26.12.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30, ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 .
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 01.12.2019) (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 01.12.2019), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 24.12.2019 № 38/1 (далі – ТД), тендерні пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» (далі – Переможець), ТОВ «ВОГ КАРД», ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ», ФОП «Демченко О.М.», ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ», ТОВ «ВОГ КАРД», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 17.03.2020, від 25.03.2020 № 38/5, повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2020, договір від 14.04.2020 № П/НХ-20558/НЮ, додаткову угоду від 23.04.2020 № 1, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.03.2020 № 4388-р/пк-пз, від 10.03.2020 № 4519-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі (додаток 4 до ТД) - для видачі палива учасник торгів повинен обов’язково використовувати мережу автозаправочних станцій в Харківській області (м.Харків, м.Красноград), в Полтавській області (м.Полтава, м.Кременчук, м.Миргород, м.Пирятин), в Київській області (м.Київ), в Чернігівській області (м.Прилуки), в Сумській області (м.Суми). Також учасник повинен надати оригінал або копію ліцензії на право торгівлі пальним на кожну надану АЗС.
При цьому, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній оригінал або копія ліцензії на АЗС, яка зазначена у переліку АЗС і розташована за адресою: Київська обл., Бородянський р-н, смт. Бородянка, вул. Семашка, 157 А, чим не дотримано вимог додатку 4 до ТД.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Крім цього, відповідно до частини 1 ст. 31 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
При цьому, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30, ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, допустив до аукціону, уклав договір від 14.04.2020 № П/НХ-20558/НЮ на загальну суму 36 324 720,00 грн та не відмінив торги.
Період усунення порушень:
23.12.2020 14:49 - 13.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2020 14:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до умов Додатку 4 до тендерної документації для видачі палива Учасник торгів повинен обов язково використовувати мережу автозаправочних станцій (АЗС) в Харківській області (м.Харків, м.Красноград), в Полтавській області (м.Полтава, м.Кременчук, м.Миргород, м.Пирятин), в Київській області (м.Київ), в Чернігівській області (м.Прилуки), в Сумській області (м.Суми),пропозиція ПП "ОККО"містить перелік АЗС в кількості та за місцезнаходженням, яка відповідає умовам тендерної документації .
Дата публікації звіту:
29.12.2020 15:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
- corruptionCancelled: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
27.04.2021 16:18