-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хлібопродукти
Завершена
2 153 994.92
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 539.95 UAH
мін. крок: 1% або 21 539.95 UAH
Номер:
82598b9433404e5ba75020b9a93d6119
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-22-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2020 00:00
Період моніторингу:
22.01.2020 12:32 - 13.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.01.2020 № 20
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-26-000226-с, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 грудня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Миколаївський хлібзавод № 1» встановлено порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Терновський хлібзавод», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 04.12.2019 № 136); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «Терновський хлібзавод» (код в ЄДРПОУ 34234125) та ТОВ «Миколаївський хлібзавод № 1» (код в ЄДРПОУ 37844650); протокол від 16.01.2020 № 12; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 30.01.2020 № 30/01/2011.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Миколаївський хлібзавод № 1» не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовник встановив вимогу щодо надання «копій особистих медичних книжок на працівників, які задіяні при виробництві та будуть здійснювати поставку предмету закупівлі. Копії особистих медичних книжок повинні бути із відповідними непростроченими позначками про обстеження, чинні на момент подачі тендерної пропозиції Учасника».
Проте, на порушення умов, визначених в Додатку 1 тендерної документації учасник ТОВ «Миколаївський хлібзавод № 1» в файлі «сан книжки и работн.pdf» надав копію особистої медичної книжки водія Дичаківського Владислава Аркадійовича з відповідною простроченою позначкою про обстеження.
Крім того, для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» в Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу про надання відповідної довідки з документальним підтвердженням наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, а також «копії документів на правові підстави наявності автомобільного транспорту (договір оренди або свідоцтво про право власності тощо) та копії свідоцтва про державну реєстрацію». При цьому документальне підтвердження «надається по кожному зазначеному у довідці».
В довідці від 03.01.2020 № 01.4.01-17/02, наданої учасником ТОВ «Миколаївський хлібзавод №1» в файлі «мат тех базам.pdf» зазначено 88 орендованих автомобілів ГАЗ 33021.
На порушення умов, визначених в Додатку 1 тендерної документації учасник ТОВ «Миколаївський хлібзавод №1» надав лише три свідоцтва про державну реєстрацію автомобілів, а саме: ГАЗ 33021 (ВЕ3162ВВ), ГАЗ 33021 (ВЕ3160ВВ) та ГАЗ 33021 (ВЕ3928АР). При цьому на автомобіль ГАЗ 33021 (ВЕ3928АР), який згідно з свідоцтвом належить ТОВ «Агрофірма Засілля», учасник ТОВ «Миколаївський хлібзавод №1» не надав документів на правові підстави володіння цією одиницею транспорту (договір оренди тощо).
Також, на порушення умов, визначених в Додатку 1 тендерної документації учасник ТОВ «Миколаївський хлібзавод № 1» в тендерній пропозиції не надав довідку з обслуговуючого банку про відсутність простроченої заборгованості по кредитам (діючим на момент проведення процедури закупівлі).
Крім того, відповідно до пункту 2 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовником зазначено, що «існує необхідність виконання термінових заявок на невелику кількість товару. Свою згоду на виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом».
Проте, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Миколаївський хлібзавод № 1» на порушення пункту 2 Додатку 3 тендерної документації не містить такого гарантійного листа.
Також на порушення умов, визначених Замовником в Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації учасник ТОВ «Миколаївський хлібзавод № 1» в тендерній пропозиції не надав «експертний висновок на запропонований товар та сировину не більше річної давнини».
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Миколаївський хлібзавод № 1», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та, як наслідок, рішенням тендерного комітету (протокол від 16.01.2020 № 12) визнав цього учасника переможцем закупівлі та уклав Договір поставки від 30.01.2020 № 30/01/2011 (далі – Договір № 30/01/2011).
Також за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій за результатами аукціону ціна пропозиції переможця ТОВ «Миколаївський хлібзавод № 1» склала 2 025 087,29 грн (в т.ч. ПДВ 337 514,55 грн).
Проте, на порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону Замовник уклав Договір № 30/01/2011 з переможцем ТОВ «Миколаївський хлібзавод № 1» на суму 2 025 085,97 грн, тобто не у відповідності до тендерної пропозиції переможця.
Період усунення порушень:
03.02.2020 16:29 - 18.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.02.2020 16:29