-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 09123000-7 (природний газ) газ природний ,скраплений або в газоподібному стані
Завершена
874 008.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 5% або 43 700.00 UAH
мін. крок: 5% або 43 700.00 UAH
Номер:
a2907d63bbdb42a4b3056305f8c44d27
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-13-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.01.2020 00:00
Період моніторингу:
17.01.2020 18:23 - 08.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.01.2020 № 16
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.01.2020 № 16
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2019-12-26-000087-b
26.12.2019
Відділ освіти, культури , молоді та спорту Синельниківської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02142537) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення порядку планування закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 7, пункту 13 частини другої статті 22.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону, пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Замовника, затверджену відповідальним за проведення електронних торгів згідно з протоколом від 24.12.2019 №5, реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2020.
Згідно з вимогами статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, Замовником було оголошено закупівлю газу природного, скрапленого або в газоподібному стані за кодом «ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ», яка передбачена у річному плані закупівель на січень 2020 року, однак зміни до річного плану стосовно орієнтовного початку проведення процедури закупівлі не внесено, чим не дотримано порядок планування закупівель.
Моніторингом установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), а саме на дату оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (26.12.2019) Замовником після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї не накладений кваліфікований електронний підпис посадової особи. Станом на 02.01.2020 Замовником порушення усунуто шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису посадової особи на оголошення.
Отже, на дату початку моніторингу (17.01.2020) ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо відсутності електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню (автоматичний індикатор ризиків RISK1-3_1) не підтверджена.
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 2 Наказу «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у Формі оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено автоматичного заповнення електронною системою закупівель рядка 13 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій».
Також, Замовником в проекті договору (Додаток 6 до тендерної документації) не зазначено порядок змін його умов.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимоги пункту 7, пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, при складанні Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовником допущено суперечності при посиланні за текстом на Додатки, а саме: в п. 1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Тендерна пропозиція в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовникам), та завантаження файлів з:
- тендерної пропозиції згідно Додатку 5;
- тендерна пропозиція відповідно до результатів аукціону згідно Додатку 5.
Проте, в Додатку 5 до тендерної документації наведено форму Інформаційної довідки про учасника.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, а саме: згідно з рішенням про відхилення від 21.01.2020 №2 тендерну пропозицію учасника ТОВ «Екотехноінвест» відхилено як таку що не відповідає умовам тендерної документації по причині відсутності гарантійного листа (оригіналу), складеного у довільній формі, завіреного печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, про забезпечення учасником заведення щомісячної номінації на постачання природного газу за адресами визначеними замовником у порядку, визначеному Кодексом газотранспортної системи (п. 15 Додатку 2 «Перелік інших документів, що має надати Учасник»).
Порушень щодо відхилення пропозиції ТОВ «Екотехноінвест» не встановлено.
Водночас, встановлено, що на порушення частини четвертої статті 28 Закону Замовник недотримав строку розгляду (понад 5 робочих днів) тендерної пропозиції ТОВ «Екотехноінвест», яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам, визначеним у тендерній документації, та не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», визнаного переможцем відповідно до рішення про визначення переможця електронних торгів від 23.01.2020 №3, встановлено, що Замовник в пунктах 1 - 3 Додатку 2 «Перелік інших документів, що має надати Учасник» вимагає надання копії балансу підприємства за останній звітній рік, копії Звіту про фінансові результати за останній звітний рік, копії Звіту про рух грошових коштів за останній звітний рік.
Проте, ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» в складі тендерної пропозиції завантажено копії вказаних Звітів за 9 місяців 2019 року, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Моніторингом установлено, що Замовник вимагає від учасника надання Інформаційної довідки про учасника згідно з Додатком 5 до тендерної документації, зокрема, заповнення даних про телефон в рядку «Особа уповноважена на підписання договору про закупівлю (прізвище, ім’я, по батькові, посада, телефон)» та в рядку «Посадові особи учасника, упо-вноважені здійснювати зв’язок з Замовником (прізвище, ім’я, по батькові, посада, телефон)».
Проте, ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» в Інформаційній довідці про учасника у вищезгаданих рядках не вказано номери телефонів.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», визначеного переможцем торгів, не відповідала умовам тендерної документації.
В порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону та п. 3 розділу V «Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця» тендерної документації Замовник не відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
05.02.2020 10:47 - 20.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2020 10:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Закону України " Про публічні закупівлі " зокрема в межах законодавства частини першої статті 31 Закону, що стосується закупівлі UA-2019-12-26-00087-b газ природний
Дата публікації звіту:
11.02.2020 15:22