-
Переговорна процедура
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Закупівля пари та гарячої води (теплопостачання) на 2020 рік
Торги відмінено
670 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
ab9341c38ff64847b960dc34d719f33e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-17-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2020 00:00
Період моніторингу:
17.01.2020 14:50 - 08.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2020 № 8
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.01.2020 № 8.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-12-24-002116-b 24.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 № 490.
За результатами аналізу своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення норм частини четвертої статті 35 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною четвертою статті 35 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2019-12-24-002116-b, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 20.01.2020.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ), у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури
UA-2019-12-24-002116-b, не зазначено посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
З огляду на вищевикладене Замовником у «Формі повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури» за номером ID: UA-2019-12-24-002116-b, не обґрунтовано наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, передбачених пунктом 2 частини другої статті 35 Закону.
З даного питання Замовнику надіслано запит (17.01.2020) та отримано пояснення з документальним підтвердженням щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, які оприлюднені в електронній системі закупівель 20.01.2020.
Також, проведеним аналізом інформації встановлено, що Замовником 24 грудня 2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договори (Лот 1, Лот 2) за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з КП КМР «Костопількомуненергія», станом на 17.01.2020 відсутня інформація щодо оприлюднення договору.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 17.01.2020 про надання пояснення щодо не оприлюднення договору у встановлені строки.
У поясненні, яке отримане через електронну систему закупівель 20.01.2020 Замовником зазначено, що договір не був укладений та оприлюднений, у зв’язку непідписання учасником договору про закупівлю.
Враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення норм частини четвертої статті 35 Закону не відмінено переговорну процедуру закупівлі у разі не підписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
21.01.2020 17:00 - 05.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.01.2020 17:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ВП "Костопільський медичний коледж" КЗВО "Рівненська медична академія" РОР повідомляє, що за результатами моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області закупівля за номером ID: UA-2019-12-24-002116-b від 24.12.219 року була відмінена через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель.
Дата публікації звіту:
21.01.2020 18:24
Запити/Пояснення
Номер:
d6973311599643888539358ecbcb93d1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.01.2020 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Закупівля пари та гарячої води (теплопостачання) на 2020 рік» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-24-002116-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
1. Замовником у повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) у п.13. Умова застосування переговорної процедури закупівлі вказано п. 2 частини другої ст. 35 Закону, а саме: «Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи», у п.14 Обґрунтування застосування переговорної процедури зазначено: «КП КМР "Костопількомуненергія" займає монопольне (домінуюче) становище на ринку централізованого постачання теплової енергії місцевими тепловими мережами в місті Костопіль та включене до Реєстру суб'єктів природних монополій. Згідно п.2 ч.2 ст. Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.». Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, пунктом 14 «Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури» передбачено посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Чому у повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) у п.14 відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, визначених п. 2 частини другої ст. 35 Закону? Надайте пояснення щодо наявності обґрунтування застосування даної переговорної процедури з підстав визначених п. 2 частини 2 статті 35 Закону.
2. Замовником 24 грудня 2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури з Товариством з обмеженою відповідальністю «Рівненська обласна енергопостачальна компанія» (далі - ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія»), проте сам договір не оприлюднений. Відповідно до частини четвертої ст.35 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Чи підписаний договір про закупівлю з учасником ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія» у разі його укладання, чому не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до частини 1 статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
d0e28f07f5294c02acdf0a6d3ba593d4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.01.2020 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Закупівля пари та гарячої води (теплопостачання) на 2020 рік» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-24-002116-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
1. Замовником у повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) у п.13. Умова застосування переговорної процедури закупівлі вказано п. 2 частини другої ст. 35 Закону, а саме: «Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи», у п.14 Обґрунтування застосування переговорної процедури зазначено: «КП КМР "Костопількомуненергія" займає монопольне (домінуюче) становище на ринку централізованого постачання теплової енергії місцевими тепловими мережами в місті Костопіль та включене до Реєстру суб'єктів природних монополій. Згідно п.2 ч.2 ст. Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.». Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, пунктом 14 «Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури» передбачено посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Чому у повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) у п.14 відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, визначених п. 2 частини другої ст. 35 Закону? Надайте пояснення щодо наявності обґрунтування застосування даної переговорної процедури з підстав визначених п. 2 частини 2 статті 35 Закону.
2. Замовником 24 грудня 2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури з КП КМР "Костопількомуненергія", проте сам договір не оприлюднений. Відповідно до частини четвертої ст.35 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі не підписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Чи підписаний договір про закупівлю з учасником КП КМР "Костопількомуненергія" у разі його укладання, чому не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до частини 1 статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
6b83ed4469fe4aa7b57dc0e4df355101
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.01.2020 13:14
Опис:
У відповідь на Ваш запит по закупівлі за номером ID: UA-2019-12-24-002116-b від 24.12.219 року ВП "Костопільський медичний коледж" КЗВО "Рівненська медична академія" РОР повідомляєнаступне: 1. Теплова мережа нашої установи підключена до теплової мережі КП КМР "Костопількомуненергія" та можливості технічного підключення до інших джерел постачання теплової енергії не існує, шо підтверджувала довідка, надана КП КМР "Костопількомуненергія". Надалі до договору прикладаеться Схема розмежування, яка є технічним документом. 2.Договір про закупівлю з учасником КП КМР "Костопількомуненергія" не був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу у зв'язку з його непідписанням учасником.