-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М`ясо (м`ясо яловичини, печінка яловича)
Завершена
1 735 660.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 678.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 678.30 UAH
Номер:
96a9f835d8774556bda4511104763ab2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-28-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2020 00:00
Період моніторингу:
28.02.2020 14:43 - 21.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2020 № 12
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.02.2020 № 12
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-24-001180-b 24.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, при визначенні предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі - ТД), затверджену протоколом тендерного комітету Відділу освіти Лисичанської міської ради (далі - Замовник) від 24.12.2019 № 214/1, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Куниця Сергій Миколайович (далі - ФОП Куниця С.М.), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 18.02.2020 № 3096-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.02.2020 № 26.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що ФОП Куниця С.М. у складі своєї тендерної пропозиції надано лист відгук від ДНЗ "Сєвєродонецький професійний будівельний ліцей" який не містить зазначених обсягів виконання договору, що не відповідає умовам розділу 3 Додатку 2 до ТД.
Крім того встановлено, що у складі своєї тендерної пропозиції учасником ФОП Куниця С.М. на підтвердження умов Додатку 3 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника з власним підписом надано довідку про опис товару від 08.01.2020 року складену ФОП "Нагорянська Наталія Юріївна", яка не є учасником процедури закупівлі, чим порушено умови Додатку 3 до тендерної документації.
Також встановлено, що переможцем торгів ФОП Куниця С.М. надано в електронному вигляді довідку про банкрутство від 13.01.2020 року, відповідно до якої заявником цієї довідки є Зборовський В.В, який не є учасником процедури закупівлі.
Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель встановлено, що переможцем торгів ФОП Куниця С.М. на вимогу пункту 5 Розділу 3 та пункту 4 Розділу 6 до тендерної документації не надано в електронному вигляді гарантійний лист щодо підтвердження постачання товару не менше 50% загального обсягу по заявленій ціні 3 раунду аукціону, чим порушено умови пункту 5 Розділу 3 та пункту 4 Розділу 6 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене пропозиція учасника ФОП Куниця С.М. не відповідає умовам тендерної документації, а відтак підлягала відхиленню на підставі пункту 4 ч.1 статті 30 Закону № 922. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ФОП Куниця С.М. як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договор від 25.02.2020 № 26, на загальну суму 1 734 800,00 гривень.
Період усунення порушень:
16.03.2020 16:55 - 31.03.2020 01:00
Дата публікації висновку:
16.03.2020 16:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами обговорення питання порядку денного, члени тендерного комітету вирішили:
1. Розірвати договір № 26 від 25.02.2020 року з ФОП Куниця С.М., з причини встановлених порушень за результатами проведення моніторингу Державною Аудиторською Службою України Північно-Східного офісу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Наказ від 27.02.2020 р. № 12 м. Сєвєродонецьк.
2. Розробити, підписати та викласти на електронний майданчик Додаткову угоду
між Замовником відділом освіти Лисичанської міської ради та Учасником ФОП Куниця С.М. про розірвання Договору №26 від 25.02.2020.
Дата публікації звіту:
18.03.2020 16:07