• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

електрична енергія (універсальна послуга)

Завершена

2 207 622.00 UAH з ПДВ
Номер: 3737e2cd4dcb4f0a8cdd8c406536fb80
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-16-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.01.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 16.01.2020 16:07 - 07.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.01.2020 № 12 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-24-000526-b Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 55) 222-60-07, iris.081102@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу шостого частини четвертої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня міста Нова Каховка Новокаховської міської ради» (далі-Замовник); повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури; протокол проведення переговорів від 23.12.2019 №110; договір про закупівлю від 16.01.2020 №37499192/8-б; пояснення, отримані через електронну систему закупівель 17.01.2020, 22.01.2020, 24.01.2020. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що договір про закупівлю укладено на 23 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Наданими поясненнями Замовник не обґрунтував відповідно до норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) наявність у нього права не відміняти переговорну процедуру закупівлі постачання електроенергії у зв’язку із перевищенням двадцятиденного строку не підписання договорів про закупівлю з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Не відмінивши переговорну процедуру закупівлі щодо постачання електроенергії у зв’язку з не підписанням з учасниками договорів про закупівлю у строк 20 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір Замовником порушено вимоги абзацу шостого частини четвертої статті 35 Закону. Також, на порушення абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в формі повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури Замовником не визначено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Закупівля електричної енергії споживачами, які є замовниками у розумінні Закону має здійснюватися за основною процедурою закупівлі – відкриті торги. Зважаючи на зазначене, Замовником не обґрунтовано наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 35 Закону.
Період усунення порушень: 03.02.2020 12:55 - 18.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2020 12:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПРОТОКОЛ № 13 від «03» лютого 2020 року засідання тендерного комітету комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня міста Нова Каховка» Новокаховської міської ради щодо розгляду висновку держаудит служби та прийняття рішення про розірвання договорів ПРИСУТНІ: Голова тендерного комітету, головний лікар – Гайдаманчук І.І. Заступник голови тендерного комітету, головний бухгалтер -Яризько Л.В. Секретар тендерного комітету, заст. головного бухгалтера – Михайлович О.Ю. Член тендерного комітету, юрисконсульт – Квашневська Т.В. Член тендерного комітету, головна медична сестра – Шапран В.В. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд висновку про порушення законодавства, згідно проведеного моніторингу закупівель енергоносіїв Південним офісом Державної аудиторської служби . 2. Прийняття рішення щодо виявлених порушень. СЛУХАЛИ: Голова тендерного комітету Гайдаманчук І.І. повідомив про отримання висновку щодо проведення моніторингу закупівель енергоносіїв методом проведення переговорної процедури. За результатами проведення було виявлення порушення законодавства в частині не укладення договорів протягом 20 днів з дня оприлюднення повідомлення про укладення договорів. Для усунення порушень необхідно розірвати договори та розпочати нові процедури закупівель. З даного питання було запропоновано провести голосування. ВИРІШИЛИ: 1. Розірвати договори, укладені за результатами застосування переговорної процедури та розпочати нові процедури закупівель енергоносіїв. Поіменне голосування по питанню 1: «За» ___ «Проти» __ «Утрималися» __ Посада, ПІБ Результат голосування («за» чи «проти»*) Голова тендерного комітету Гайдаманчук І.І. – «за» __________ (підпис) Заступник голови тендерного комітету Яризько Л.В. – «за» __________ (підпис) Секретар тендерного комітету Михайлович О.Ю. – «за» __________ (підпис) Член тендерного комітету Квашневська Т.В. – «за» __________ (підпис) Член тендерного комітету Шапран В.В. – «за» __________ (підпис) _____________________ *Якщо член тендерного комітету голосував «проти» рішення, його пояснення з цього приводу мають додаватися до рішення комітету 2. Секретарю тендерного комітету Михайлович О.Ю. повідомити про рішення тендерного комітету Південний офіс Державної аудиторської служби. Поіменне голосування по питанню 2: «За» ___ «Проти» __ «Утрималися» __ Посада, ПІБ Результат голосування («за» чи «проти»*) Голова тендерного комітету Гайдаманчук І.І. – «за» __________ (підпис) Заступник голови тендерного комітету Яризько Л.В. – «за» __________ (підпис) Секретар тендерного комітету Михайлович О.Ю. – «за» __________ (підпис) Член тендерного комітету Квашневська Т.В. – «за» __________ (підпис) Член тендерного комітету Шапран В.В. – «за» __________ (підпис) _____________________ *Якщо член тендерного комітету голосував «проти» рішення, його пояснення з цього приводу мають додаватися до рішення комітету Голова тендерного комітету _____________ Гайдаманчук І.І. Секретар тендерного комітету _____________ Михайлович О.Ю. Договори розірвано та розпочато нову процедуру закупівлі
Дата публікації звіту: 04.02.2020 10:57

Запити/Пояснення