• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб вищого ґатунку (джерело фінансування - місцевий бюджет)

Завершена

790 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 000.00 UAH
Номер: 79a8e7b2ef784639b3cd6c610abab4ef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-12-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.03.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 12.03.2020 16:43 - 03.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.03.2020 № 9 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 12.03.2020 року № 9 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2019-12-23-005566-b-c від 23.12.2019 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статі 9 Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини третьої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Обласної комунальної установи «Хотинський психоневрологічний будинок-інтернат» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.12.2019 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасника Акціонерного товариства «Чернівецький хлібокомбінат» (далі – АТ «Чернівецький хлібокомбінат»; рішення уповноваженої особи від 11.01.2020 (протокол №1); повідомлення про намір укласти договір від 11.01.2020, договір від 22.01.2020 № 2. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив інформації про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визнав переможцем торгів учасника АТ «Чернівецький хлібокомбінат», пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір. Так, згідно з Додатком №2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у 2019 році, які є аналогічними за наступними критеріями: - за предметом закупівлі - хліб за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби; - за істотними умовами договору (вартість договору не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі вказаної в оголошенні). Також, учасник повинен надати скановані оригінали аналогічних договорів, які укладені та виконані протягом 2019 року (загальна кількість не менше 3 (трьох) договорів). Учасник АТ «Чернівецький хлібокомбінат» у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначив інформацію про три договори: від 26.02.2019 №39/19 на суму 345 079,04 грн., від 08.02.2019 №13/19 на суму 445 132,40 грн., від 10.01.2019 №1-282 на суму 320 000,00 грн., та надав їх скановані оригінали. Проте, вартість договорів від 26.02.2019 №39/19, від 10.01.2019 №1-282 є меншою 50% від очікуваної вартості закупівлі, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації. Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію АТ «Чернівецький хлібокомбінат», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 17.03.2020 16:02 - 01.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 17.03.2020 16:02