• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Рафіновані олії та жири (олія соняшникова рафінована, фасована) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 15420000-8

Завершена

680 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 400.00 UAH
Номер: 4510957ea6944841808242dcb5dd67c0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-07-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 10.08.2020 08:30 - 02.09.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.08.2020 № 133 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 07.08.2020 № 133 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 20 UA-2019-12-23-001209-c 23.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, kat_ya@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення ч. 2 ст. 32 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01.09.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 23.12.2019 № 941 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.01.2020, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ», протоколи засідання тендерного комітету від 23.01.2020 № 38, від 27.01.2020 № 43 та від 10.02.2020 № 77, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2020, договір від 03.03.2020 № 21, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.02.2020 № 2676-р/пк-пз, від 12.02.2020 № 2659-р/пк-пз, від 28.02.2020 № 3868-р/пк-пз.. За результатами аналізу документів встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, зокрема, в складі пропозиції Переможця відсутній додаток № 1 до договору № 6209317 від 31.07.2017, чим не дотримано вимогу пункту 6 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 03.03.2020 № 21 загальною сумою 527 800,00 гривень. Перевіркою дотримання строків укладання договору про закупівлю встановлено, що договір від 03.03.2020 № 21 укладено на 22 день з моменту опублікування повідомлення про намір укласти договір (10.02.2020), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 Закону. Отже, виходячи з вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону договір про закупівлю від 03.03.2020 № 21 є нікчемним.
Період усунення порушень: 02.09.2020 16:37 - 17.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2020 16:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: лист
Дата публікації звіту: 08.09.2020 14:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 28.09.2020 10:51