-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення (закупівля, виготовлення) скляних дверей у коридорах 1-4 поверхів та супутній поточний ремонт, м.Львів, пл.Ринок,1
Завершена
798 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер:
40f061e989074202a4046c05384e5496
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-03-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2020 00:00
Період моніторингу:
03.03.2020 16:24 - 25.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.03.2020 № 48
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.03.2020 № 48.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-23-001118-a 23.12.2019. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22.
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог частини 1 статті 17 та частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Ратуша-сервіс» (далі – Замовник) на 2019 рік
(UA-P-2019-12-23-002480-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Колективного підприємства «Центр комплекс» Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (далі – КП «ЦЕНТР КОМПЛЕКС») щодо правомірності її відхилення Замовником, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БК ТМ ГРУП» (далі – ТОВ «БК ТМ ГРУП»); протоколи засідання тендерного комітету від 13.01.2020 №11 та №12; повідомлення про намір укласти договір; договір про виконання робіт № 31/01 від 31.01.2020, додаткову угоду №1 від 06.02.2020 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору; опубліковані звернення учасника закупівлі з вимогою про усунення порушень та надану Замовником відповідь.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником в тендерній документації (Додаток 2) визначено вимогу щодо надання учасником-переможцем довідки/інформації у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником, в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, за наявності вказаної інформації у відкритому Єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерним комітетом Замовника за результатами розгляду тендерної пропозиції КП «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» (яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною) прийнято рішення про її відхилення (протокол №11 від 13.01.2020).
В опублікованому протоколі засідання тендерного комітету №11 від 13.01.2020 підставою для відхилення та визнання пропозиції КП «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» такою, що не відповідає умовам тендерної документації, зазначено не вказання учасником у формі «Тендерна пропозиція» номеру закупівлі (ідентифікатора закупівлі), а зазначення ідентифікатора плану, а також подання у довідці про аналогічні договори інформації про успішне виконання договорів предметом яких є види робіт, що не відповідають видам робіт, заявленим в тендерній документації та технічному завданні.
Проведеним моніторингом встановлено, що КП «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» у складі пропозиції надано документ «тендерна пропозиція.pdf» за формою Додатку 5 до тендерної документації, у якому учасником замість номера та дати оголошення про закупівлю, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, вказано номер стрічки (рядка) річного плану закупівель Замовника щодо досліджуваної закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника допущення формальних несуттєвих помилок не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. При цьому, у вказаному пункті тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Аналогічна норма визначена у частині 3 статті 22 Закону.
З врахуванням наведеного, вказання ідентифікатора планової закупівлі у річному плані Замовника замість ідентифікатора оголошення закупівлі відноситься до формальної помилки (описки), що не впливає на зміст пропозиції.
Окрім того, в електронній системі закупівель за наявності інформації про ідентифікатор плану закупівлі технічно реалізовано можливість встановити ідентифікатор оголошення закупівлі, оскільки система здійснює посилання від одного ідентифікатора до іншого (дозволяє перейти від плану закупівель до оголошеної закупівлі).
Також, у Додатку №1 до тендерної документації щодо підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Замовником вимагалося надання учасником у складі тендерної пропозиції листа (довідки) про досвід успішного виконання договору (договорів) на виконання ремонтних робіт на суму від 200 000,00 грн згідно поданого взірця (таблиці), у якому необхідно вказати інформацію про замовника, його адресу, телефон, ПІБ керівника; предмет договору, суму договору, дату та номер договору та стан виконання.
При встановленні вказаної вимоги Замовником не зазначалось, які саме ремонтні роботи будуть вважатися аналогічними, та що види робіт за аналогічним договором повинні відповідати видам робіт, заявленим в тендерній документації та технічному завданні.
Учасником КП «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» у складі тендерної пропозиції подано довідку про досвід виконання аналогічних договорів («довідка про досвід.pdf») за формою згідно Додатку 1 до тендерної документації, у якій зазначено інформацію про договори щодо виконання ремонтних робіт (із вказанням відповідної інформації щодо замовника, предмету, ціни, реквізитів договору та стану його виконання), а саме: договір №23 від 23.12.2019 на суму 458 498,00 грн щодо капітального ремонту системи опалення приміщення будівлі та договір №109 к/ж від 12.09.2018 на суму 430 000,00 грн щодо капітального ремонту електромережі в багатоповерховому будинку.
Слід зазначити, що учасник ТОВ «БК ТМ ГРУП» (пропозиція якого Замовником не відхилена та якого визначено переможцем торгів) у складі тендерної пропозиції надав інформацію (№20 від 02.01.2020) про виконання аналогічних договорів, у якій вказано договір №7 від 02.12.2019 на суму 650 520,00 грн із предметом договору – ремонтні роботи офісних приміщень. Встановити відповідність таких робіт видам робіт, заявленим у тендерній документації та технічному завданні, з вказаної інформації неможливо.
Отже, учасником КП «ЦЕНТР КОМПЛЕКС» не порушено умов тендерної документації Замовника з підстав, зазначених у протоколі засідання тендерного комітету №11 від 13.01.2020, а Замовником безпідставно всупереч вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону відхилено вказаного учасника.
Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації щодо підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» Замовником вимагалося надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки учасника згідно взірця щодо наявності власного або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуги, виконання роботи, постачання товару на територію м. Львова та Львівської області.
Проведеним моніторингом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК ТМ ГРУП» встановлено, що зазначеним учасником у складі пропозиції надано довідку (№21 від 02.01.2020) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за взірцем, вказаним у Додатку №1 до тендерної документації, у якій учасником зазначено про наявність наступного обладнання: промисловий порохотяг, машина паркетошліфувальна, шпатель, валики, кутова шліф машина та дрель електрична.
За умовами тендерної документації Замовника (Додаток 3 Технічні вимоги щодо закупівлі) до складу робіт (послуг) за предметом закупівлі віднесено, зокрема, демонтаж існуючих дерев’яних конструкцій та їх вивіз, вивіз сміття.
При цьому у пункті 5.1 Додатку №1 до тендерної документації встановлено вимогу: будівельне сміття прибирати та вивозити після кожного робочого дня, прибирати та вивозити будівельне сміття після закінчення робочої зміни та виконання робіт.
Водночас, в недотримання вимог Додатку №1 до тендерної документації ТОВ «БК ТМ ГРУП» у довідці №21 від 02.01.2020 та у інших документах, що подані у складі тендерної пропозиції, не підтверджено наявності власного або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання вказаних вище послуг (роботи) з вивезення будівельного сміття після закінчення робочої зміни та виконання робіт.
Проте, Замовником на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК ТМ ГРУП», яким не підтверджено кваліфікаційного критерію, установленого Замовником в тендерній документації.
Також, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, учасники повинні надати інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах 1 і 2 статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини 1), із виокремленням кожної підстави, зокрема, щодо підтвердження відсутності підстави згідно пункту 9 частини 1 статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 9 частини 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДРПОУ) відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Також, відповідно до пункту 3 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 Закону.
У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «БК ТМ ГРУП» надав довідку №7 від 02.01.2020/6, у якій зазначив, що в ЄДРПОУ наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Водночас, відповідно до наявної у вільному доступі інформації в ЄДРПОУ на офіційному сайті Міністерства юстиції України ( https://usr.minjust.gov.ua) щодо ТОВ «БК ТМ ГРУП» (код юридичної особи - 43356319), засновником товариства є Процишин Тарас Миронович та Романюк Микола Васильович.
Однак, інформація про те, хто саме із зазначених осіб є кінцевим бенефіціарним власником (контролером) товариства, у ЄДРПОУ відсутня. Також у ЄДРПОУ не внесено відмітку про причину відсутності інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника.
Таким чином учасником ТОВ «БК ТМ ГРУП», при відсутності у ЄДРПОУ інформації про кінцевого бенефіціара учасника, не підтверджено відсутності підстави для відхилення його пропозиції, а Замовником на порушення вимог частини 1 статті 17 та пункту 3 частини 1 статті 30 Закону не прийнято рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та не відхилено тендерну пропозицію учасника.
Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до частини 2 статті 17 Закону переможець торгів повинен надати сканкопію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (або документ відповідного змісту, отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua) офіційного веб-сайту Державної фіскальної служби України).
Так, учасником-переможцем торгів ТОВ «БК ТМ ГРУП» 16.01.2020 завантажено довідку від 13.01.2020 № 897 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554). Зокрема, вказана форма містить такі обов’язкові реквізити, як підписи керівника (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу та посадової особи контролюючого органу, а також відбиток печатки контролюючого органу.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом.
Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
Проте, подана ТОВ «БК ТМ ГРУП» довідка від 13.01.2020 № 897 не містить підписів відповідальних посадових осіб контролюючого органу, відбитку печатки контролюючого органу та, відповідно, не є оригіналом документу (чи його сканкопією); не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Однак, на порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «БК ТМ ГРУП», який не надав документ, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої частиною 2 статті 17 Закону.
Замовником вищевказаного учасника (ТОВ «БК ТМ ГРУП») визначено переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету від 13.01.2020 №12) та укладено з ним договір про виконання робіт № 31/01 від 31.01.2020 на суму 740 000,00 гривень.
За умовами пункту 6 розділу 6 тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору (3% вартості договору за результатами аукціону, вид забезпечення – внесення на рахунок Замовника протягом 3 банківських днів з моменту отримання рахунку від Замовника).
Питання фактичного внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю на рахунок Замовника під час моніторингу не досліджувалося у зв’язку з відсутністю відповідної інформації в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
24.03.2020 14:16 - 08.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
24.03.2020 14:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши Висновки щодо моніторингу даної закупівлі, повідомляємо наступне. Щодо аналогічності договорів.
Частиною другою статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, це відображено в Додатку 1 до тендерної документації, зокрема чітко встановлено форму, суму та кількість.
Учасником КП «Центр комплекс» надано довідку про виконання аналогічних договорів, які засвідчують виконання капітального ремонту системи опалення та капітального ремонту електромережі. Предметом даних договорів, яких були роботи з ремонту систем опалення та електромереж. Такі роботи є вузькоспеціальними і кардинально відрізняються від характеру робіт, які необхідно провести на об’єкті Замовника.
Законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір», тож варто звернутись до інших джерел. Відповідно до Академічного тлумачного словника (том 1, 1970–1980, стор. 42) аналогічний — це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Аналогічним договором є не лише договір із закупівлі ідентичної або тотожної послуги, а також і договір на закупівлю послуги з подібними або схожими характеристиками. Провівши порівняльний аналіз - ремонту систем опалення та електромереж (предмет договору поданого КП «Центр комплекс») і встановлення скляних дверей (предмет закупівлі) на засіданні тендерного комітету було прийнято рішення що дані предмети не є не лише аналогічними, а вони не є навіть схожими.
Одночасно повідомляємо, що уточнення щодо даної вимоги учасниками на етапі подання тендерних пропозицій не подавалось, та не оскаржувалось. А у випадку, якщо не було оскаржено вимогу документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, згідно з абзацом 2 частини другої статті 18 Закону про публічні закупівлі, учасник зобов’язаний її виконати. У випадку її невиконання чи неналежного виконання замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника. Закон і орган оскарження (Антимонопольний комітет) встановлюють принцип «мовчазної згоди» учасників щодо цієї вимоги у випадку її неоскарження. Таку позицію відображено в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо процедури закупівлі № UA-2017-01-03-001110-b.
Щодо матеріально-технічної бази для вивезення сміття.
В Додатку 3 до Тендерної документації поставлено умову - Будівельне сміття прибирати та вивозити після кожного робочого дня (зранку до 9:00 або після 18:00).Силами підрядника звільнити приміщення від побутового сміття. Замовником не вимагалось наявність спеціального обладнання чи машини для вивезення сміття. Підрядник власними силами має це забезпечити – або ж вручну, або ж шляхом укладення договорів з надання послуг з вивезення будівельного сміття з організаціями, що на цьому спеціалізуються. Оскільки сума такого договору не перевищує 20%, від учасників не вимагалось документального підтвердження залучення таких організацій.
Крім того, хочемо зауважити, що у процесі проведення процедури закупівлі
Замовником за вказаною підставою не було відхилено жодного переможця. На етапі оприлюднення торгів та протягом строку для звернення за роз’ясненнями/оскарження жоден учасник/потенційний учасник не оскаржив дану вимогу як таку, що не відповідає законодавству України. І тому, зазначення вказаної вимоги ніяким чином не призвело до зловживань з нашого боку як Замовника. Не стало це і причиною для збільшення витрат бюджетних коштів, не призвело до будь-яких інших негативних наслідків.
Щодо кінцевого бенефенціарного власника.
У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «БК ТМ ГРУП» надав довідку №7 від 02.01.2020/6, у якій зазначив, що в ЄДРПОУ наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Відповідно до наявної у вільному доступі інформації в ЄДРПОУ на офіційному сайті Міністерства юстиції України ( https://usr.minjust.gov.ua) щодо ТОВ «БК ТМ ГРУП» (код юридичної особи - 43356319), засновниками товариства є Процишин Тарас Миронович та Романюк Микола Васильович (фізичні особи). Відповідно до абз.2 п.9 ч.1 ст.9 Закону України від 15.05.2003 "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (далі - Закон про реєстрацію) у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається.
Щодо довідки про відсутність заборгованості.
Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до частини 2 статті 17 Закону переможець торгів повинен надати сканкопію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасником-переможцем торгів ТОВ «БК ТМ ГРУП» 16.01.2020 року завантажено довідку від 13.01.2020 № 897 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554).
При дослідженні даного документу щодо його цілісності та справжності у порядку, визначеному законодавством, члени тендерного комітету перевірили даного учасника через бази даних відкритих реєстрів, зокрема через сайт http://sfs.gov.ua/businesspartner.
Крім того, відповідно до «Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі» (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України 17.01.2018 № 37/11, та зареєстровано в в Міністерстві юстиції України 05 лютого 2018 р. за № 139/31591) електронна система закупівель автоматично формує та передає до ІТС ДФС запит (запит було сформовано 13.01.2020 о 16.04) щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС (далі - відсутність/наявність заборгованості), в учасника процедури закупівлі (далі - запит) із зазначенням ідентифікатора закупівлі, коду згідно з ЄДРПОУ або реєстраційного номера облікової картки платника податків чи серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвища, імені, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі. На запит накладається технологічний сертифікат державного підприємства "ПРОЗОРРО". Відповідь на запит щодо учасника ТМ БК ГРУП була сформованою та доступною для перегляду на майданчику 14.01.2020 року о 09 год 21 хв.
Дослідивши в сукупності всі три джерела інформації, члени тендерного комітету дійшли висновку, що підстав для відхилення учасника-переможця ТОВ ТМ БК ГРУП, відповідно до ст 17 Закону "Про публічні закупівлі" немає, тому з ним укладено договір про виконання робіт від 31.01.2020 року.
Дата публікації звіту:
31.03.2020 20:59