-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
675 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 375.00 UAH
Номер:
46b80e19d0b344fcb8f600f8124f00c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-03-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.02.2020 00:00
Період моніторингу:
03.02.2020 17:36 - 25.02.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.02.2020 № 7
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.02.2020 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-12-23-004376-b 23.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 13 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Яблунівська районна лікарня" Яблунівської селищної ради об’єднаної територіальної громади (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол тендерного комітету №6 від 16.01.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД», укладений договір №280115-П від 30.01.2020 року (далі – Договір), пояснення замовника від 12.02.2020.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником у Додатку 1 тендерної документації зазначено, що Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір.
Переможцем ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» 22.01.2020 розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу зазначені документи з порушенням термінів, встановлених в тендерній документації та частиною третьою статті 17 Закону.
Замовником на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
13.02.2020 15:17 - 28.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2020 15:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи Висновок про результати моніторингу закупівлі, яким встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, Замовник бере на себе зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства зобов’язується вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства.
Дата публікації звіту:
20.02.2020 13:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
18.06.2020 19:13
Запити/Пояснення
Номер:
16e3f178470f48aba8310fa260ee740e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
07.02.2020 14:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-23-004376-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Чому замовник в тендерній документації не визначив спосіб надання документального (паперовий чи електронний) підтвердження відповідності учасника-переможця частині першій і другій статті 17 Закону?
2. Яким чином переможцем торгів ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» надано замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою статті 17 та частиною другою статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.
Номер:
2aabd58788ea464b9f450b60ccccdac5
Назва:
Пояснення щодо Запиту замовнику із наступного питання: 1. Чому замовник в тендерній документації не визначив спосіб надання документального (паперовий чи електронний) підтвердження відповідності учасника-переможця частині першій і другій статті 17 Закону? 2. Яким чином переможцем торгів ТОВ «ПРИКАРП
Дата опублікування:
12.02.2020 14:01
Опис:
1. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), Замовником за для здійснення процедури закупівлі - відкриті торги щодо закупівлі ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія), було розроблено, затверджено та оприлюднено для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках тендерну документацію (документація щодо умов проведення публічних закупівель).
Згідно частини першої Статті 14 Закону - Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Відповідно до умов тендерної документації, а самеРозділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та вимог Закону, а саме частини першої Статті 25 - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Отже, замовник, в тендерній документації, а саме - Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, визначив, згідно із нормами закону, подання в електронному вигляді.
2. Частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до умов тендерної документації, а саме Додатоку 3 до тендерної документаці, переможцем процедури закупівлі - ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД", документи, щодо відсутності підстав передбачених статтею 17 закону,поданні в електронному вигляді. Надаємо документальне підтвердження інформації.