• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» ((теплова енергія) «Team, hot water and related products »((thermal energy)notes

Торги не відбулися

4 655 996.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 280.00 UAH
Номер: ecdc19fd0e474be7b071146eff260209
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-26-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 26.12.2019 18:37 - 23.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 26.12.2019 № 219 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 26.12.2019 № 219 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2019-12-23-003900-b 23.12.2019 ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 42664633) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого частини 1 та 4 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом та вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, річний план закупівель ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2019 рік, тендерну документацію. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Частиною 4 статті 10 Закону визначено, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини 3 статті 21 Закону у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини 4 статті 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 10 Закону, при оприлюдненні інформації про закупівлю послуг з очікуваною вартістю 4 655 996,00 грн, що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 180 141,88 євро (курс на 23.12.2019 - 25,846272 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України), Замовником оголошення про проведення процедури закупівлі додатково на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою не оприлюднено. Відповідно, строк для подання тендерних пропозицій визначено з порушенням вимог абзацу другого частини 3 статті 21 та порушено абзац другий частини 1 статті 10 Закону. Відповідно до звіту про результати проведення процедури закупівлі торги не відбулися у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій про, що в електронній системі закупівель оприлюднено відповідну інформацію.
Період усунення порушень: 10.01.2020 16:44 - 25.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.01.2020 16:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про усунення порушень
Дата публікації звіту: 11.01.2020 08:42

Запити/Пояснення