• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

електрична енергія

Торги відмінено

701 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Номер: 068e262e1c5f4921857a282e0c848ead
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-14-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.01.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.01.2020 18:07 - 08.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.01.2020 № 16 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 № 16 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 25 UA-2019-12-23-003535-b 23.12.2019 Комунальна установа «Територіальний центр надання соціальних послуг» Петриківської районної ради (код ЄДРПОУ 23643290) Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" установлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 9 та 13 ч.2 ст.22 Закону. Моніторингом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 2 Наказ № 490. За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи "Територіальний центр надання соціальних послуг" Петриківської районної ради" (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 14.01.2020 №01, від 17.01.2020 №02, повідомлення про намір укласти договір. Моніторингом тендерної пропозиції ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" установлено, що на порушення вимог пункту 1 Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2.2. Розділ 1 Додатку 2 тендерної документації Замовника, учасником у складі тендерної пропозиції не надано Довідку (складену в довільній формі), з посиланням на те, що суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції". Відповідно до рішень тендерного комітету Замовника від 14.01.2020 №01 пропозиція учасників ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" була відхилена як така, що не відповідають вимогам тендерної документації. За результатами моніторингу тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" установлено, що на порушення вимогу пункту 1 Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 1 тендерної документації Замовника, учасником ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" надано тендерну пропозицію (файл: ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.7z - 06 січня 2020 11:35), яка не відповідає тендерній документації, а саме: у формі тендерної пропозиції, лист від 30.12.2019 №9371/ДЕП в розрахунку загальної вартості товару не вказано суму ПДВ 20%. Крім того, визначена учасником загальна вартість грн. з урахуванням ПДВ: 602317,581 не відповідає розрахунку загальної вартості з ПДВ (501932,18+ (501932,18х20%)=602318,62). Відповідно до тендерної документації, Замовник не відносить такі порушення до формальних помилок. Також, у формі тендерної пропозиції в розділі «Відомості про особу (осіб), яка буде здійснювати зв'язок з Замовником (у разі необхідності) учасником не вказано контактний телефон, що суперечить вимогам Додатку 1 до тендерної документації. Також, на порушення вимог розділу ІІ Додатку 2 учасник – переможець не розмістив (не завантажив) в електронній системі закупівель Перерахунок ціни тендерної пропозиції1 (за Формою №3 цього додатку), при цьому ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" надало за Формою №3 «Довідка про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору» та розмістив в електронній системі закупівель тендерні пропозиції за лотами 1 та 2, що стосуються закупівель, які проводяться КУ «Адміністративне управління Дніпропетровської обласної ради» (файли: 4.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ лот 1.pdf - 27 січня 2020 16:19 та 5.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ лот 2.pdf - 27 січня 2020 16:19). На порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та на порушення частини 1 статті 31 Закону Замовник не відмінив торги у зв’язку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу IV. «Подання та розкриття тендерних пропозицій» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 2 Наказу №490 у Формі оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено автоматичного заповнення електронною системою закупівель рядка 13 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимоги пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. Крім того моніторингом встановлено, що умови тендерної документації (пункт 1 розділу V) щодо переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію не відповідають вимогам пункту 9 ч.2 ст.22 Закону (опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Також, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), а саме: не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи на оголошення про проведення закупівлі.
Період усунення порушень: 29.01.2020 17:03 - 13.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.01.2020 17:03