• Переговорна процедура
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Завершена

2 022 000.00 UAH з ПДВ
Номер: c04e4e81b18e48ecad91ead7aca9bc8b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-13-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.02.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 14.02.2020 09:25 - 07.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.02.2020 № 9 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 13.02.2020 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2019-12-23-000654-c, 23.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 715-79-44, chuyko-1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення встановлено порушення абзацу 8 частини першої статті 10 Закону та частини четвертої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі встановлено порушення абзацу 3частини четвертої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів вжити заходів щодо розірвання договору, укладеному по лоту № 5, відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення, наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління поліції охорони в Полтавській області (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2019-12-23-000654-c за 5 лотами, договір від 14.01.2020 № АТЮП03-20/У-28/20 з ТОВ «ВЕЛТОН.ТЕЛЕКОМ», договір від 09.01.2020 № 38-03/822/У-15/20 з ПАТ «Укртелеком», договір від 10.01.2020 № 295380257228/У-22/20 з ПрАТ «ВФ України», генеральна угода від 09.01.2020 № КК268/2019/У-14/20 з ПрАТ «КИЇВСТАР», договір від 29.01.2020 № У-68/20 з ТОВ «Лайфселл», звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-12-23-000654-c від 14.01.2020 по лоту 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-12-23-000654-c від 10.01.2020 по лоту 2, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-12-23-000654-c від 10.01.2020 по лоту 3, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-12-23-000654-c від 10.01.2020 по лоту 4, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-12-23-000654-c від 29.01.2020 по лоту 5, пояснення замовника, отримані через електронну систему закупівель. Моніторингом установлено, що замовником не оприлюднено додатки до п’яти договорів, укладених за результатами проведення переговорної процедури закупівлі по п’яти лотам, а саме: - додатки № 1, № 2, № 3 до договору від 14.01.2020 № АТЮП03-20/У-28/20 з ТОВ «ВЕЛТОН.ТЕЛЕКОМ» (згідно з пунктом 1.1 договору додатки є невід’ємною частиною договору); - додатки № 1 «Про надання послуг телефонного зв’язку», № 2 «Про надання в користування каналів електрозв’язку», № 3 «Про надання послуг не комутованого доступу до мережі Інтернет», № 4 «Про надання послуг проводового радіомовлення» до договору від 09.01.2020 № 38-03/822/У-15/20 з ПАТ «Укртелеком» (згідно з пунктом 8.10 договору додатки є невід’ємною частиною договору); - «Умови користування відповідною послугою» до договору від 10.01.2020 № 295380257228/У-22/20 з ПрАТ «ВФ України» (згідно з пунктом 1.3 договору «Умови користування відповідною послугою» є невід’ємною частиною договору); - додаток № 1 «Тарифи на послуги» до генеральної угоди від 09.01.2020 №КК268/2019/У-14/20 з ПрАТ «КИЇВСТАР» (згідно з розділом ХІІ угоди додаток № 1 є невід’ємною частиною угоди); - додатки «Умови», «Тарифи», «Абонентські карти» до договору від 29.01.2020 № У-68/20 з ТОВ «Лайфселл» (згідно з пунктом 1.2 договору зазначені додатки є невід’ємною частиною договору). Вказаним порушено абзац 8 частини першої статті 10 Закону. Так, відповідно до норм абзацу 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Отже, оприлюднення договорів про закупівлю не в повному обсязі не виконує вищевказані норми законодавства. Необхідно вказати, що згідно абзацу 2 пункту 2 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 (далі – Порядок № 477) визначено, що «автоматизоване робоче місце замовника/учасника – електронний сервіс на авторизованих електронних майданчиках, який забезпечує створення, подання, обробку та оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі, створення, подання і зміну інформації та документів для участі у процедурах закупівель, одержання інформації та повідомлень про закупівлі, подання скарг до органу оскарження в електронній системі закупівель через мережу Інтернет». Крім того, пунктом 10 Порядку № 477 визначено, що «…оприлюдненням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу». Встановлено, що замовником 23.12.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за п’яти лотами, про що свідчать відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Згідно з нормами частини третьої статті 35 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 5 днів (у разі закупівлі телекомунікаційних послуг) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно з нормами частини четвертої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання учасником договору про закупівлю у строк 20 днів (закупівля телекомунікаційних послуг) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі може бути відмінена замовником частково (за лотом). Враховуючи викладене, кінцевою датою укладання договорів, що відповідає строкам, визначеним нормами частини четвертої статті 35 Закону є 12.01.2020. При цьому, замовником 14.01.2020 укладено договір з ТОВ «ВЕЛТОН.ТЕЛЕКОМ» № АТЮП03-20/У-28/20 (лот № 1) та 29.01.2020 з ТОВ «Лайфселл» № У-68/20 (лот № 5), з порушенням строків, передбачених частиною четвертою статті 35 Закону. Під час моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, керуючись частиною п’ятою статті 7¹ Закону, 14.02.2020 опубліковано через електронну систему закупівель запит про надання пояснень щодо оприлюднення укладених договорів не в повному обсязі та укладення договорів за лотами № 1 та № 5 з порушенням термінів. Замовником 24.02.2020 надано пояснення, в якому зазначено, що розглянуто інформацію Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та прийнято протокольне рішення від 24.02.2020 № 139 відмінити процедуру закупівлі та розірвати договірні взаємовідносини за укладеними договорами у відповідності до частини четвертої статті 35 Закону. За відомостями електронної системи закупівель станом на 27.02.2020, тобто на дату завершення моніторингу, замовником розірвано договори, укладені по лотам № 1, 2, 3, 4. Відповідно до вимог абзацу 3 частини четвертої статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, що не забезпечено замовником на дату завершення моніторингу по договору, укладеному по лоту № 5.
Період усунення порушень: 27.02.2020 18:41 - 13.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2020 18:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення виявлених порушень проведеного моніторингу UA-M-2020-02-13-000072 Державної аудиторської служби України північно-східний офіс Держаудитслужби управління північно-східного офісу держаудитслужби в Полтавській обалсті тендерним комітетом прийнято рішення про розірвання договірних відносин за результатами тендерних процедур у відповідності до ч. 4 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє торги, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Дата публікації звіту: 28.02.2020 11:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionContracting: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель
Дата публікації: 03.03.2020 17:46

Запити/Пояснення