• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Завершена

1 228 290.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 141.45 UAH
Номер: 52a129d87c4e4fae93011a43090d833a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-06-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.05.2020 15:58 - 28.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.05.2020 № 71 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 06.05.2020 № 71 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 28 UA-2019-12-23-002291-b 23.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, при оприлюдненні інформації про закупівлю, під час розкриття тендерних пропозицій та своєчасності укладання договору порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено недотримання вимог п. 7 ч. 2 ст. 22, абз. 2 ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення норм ч.1 ст. 30, абз. 2 ч. 4 ст. 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 01.12.2019 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 23.12.2019 № 7 (зі змінами), реєстр отриманих пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ» (далі – Переможець), ТОВ «РН ЕНЕРДЖІ», протокол засідання тендерного комітету від 14.01.2020 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 14.01.2020, договір від 28.01.2020 № 11411031QP6FB010 (далі – договір № 11411031QP6FB010, додаткову угоду від 05.02.2020 № 1. Перевіркою відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, ТД повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, аналізом встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року. Крім того, моніторингом встановлено, що положення тендерної документації, до якої вносились зміни 27.12.2019 року, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній редакції ТД, чим не виконано умови абз. 2 ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ» умовам ТД, оскільки у складі тендерної пропозиції надано копію договору оренди транспортних засобів від 28.02.2017 № 23АVi3461-17, не підписаного орендодавцем та орендарем (відсутні окремі сторінки), з терміном дії до 31.12.2019, тобто на час подання тендерної пропозиції (04.01.2020) він не є чинним (додаткову угоду на продовження дії договору не надано), чим не дотримано вимоги Додатку № 2 до ТД. Слід зазначити, що довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази від 04.01.2020 № 217-Сп-47-0120 містить суперечливі відомості, оскільки відповідно до графи 6 зазначеної довідки термін дії договору оренди легкового автомобіля SKODA Octavia до 31.12.2020, а наданий у складі пропозиції договір оренди зазначеного автомобіля діє до 31.12.2019 року. Також, у складі пропозиції ТОВ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ» міститься довідка ДПІ від 11.01.2020 № 894 про відсутність заборгованості по сплаті платежів і зборів, видана для подання до Вінницького транспортного коледжу, чим не дотримано вимоги п. 4 табл. 1 Додатку № 2 до ТД. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД. Отже, Замовник на порушення ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ» та уклав з ним договір № 11411031QP6FB010 на поставку природного газу на загальну суму 701 250,00 гривень. Вищевказане призвело до порушення абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, відповідно до якого у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень: 20.05.2020 15:52 - 04.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2020 15:52