• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

15510000-6 - Молоко та вершки (молоко, сметана, молоко згущене, сироватка)

Завершена

272 454.00 UAH з ПДВ
Номер: c8e7074c1f3b4ced99e05461331dc68e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-11-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.01.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 11.01.2020 15:06 - 01.02.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.01.2020 № 2 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 11.01.2020 № 2 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2019-12-23-000213-a 23.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK1-1
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_02@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору - порушень вимог законодавства у сфері закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти дітей молоді та спорту Варвинської селищної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, протокол переговорів між Замовником та ФОП Костін А.А від 23.12.2019 № 50, договір про закупівлю товарів від 09.01.2020 № 5. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Протоколом Уповноваженої особи від 23.12.2019 № 50 прийнято рішення про визначення переможця та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Костін А.А у відповідності до законодавства. Замовником укладено з ФОП Костін А.А договір про закупівлю товарів від 09.01.2020 № 5.
Період усунення порушень: 21.01.2020 12:18 - 25.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.01.2020 12:18