-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
15510000-6 - Молоко та вершки (молоко, сметана, молоко згущене, сироватка)
Завершена
272 454.00
UAH з ПДВ
Номер:
c8e7074c1f3b4ced99e05461331dc68e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-11-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2020 00:00
Період моніторингу:
11.01.2020 15:06 - 01.02.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2020 № 2
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 11.01.2020 № 2
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-12-23-000213-a 23.12.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK1-1
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору - порушень вимог законодавства у сфері закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти дітей молоді та спорту Варвинської селищної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, протокол переговорів між Замовником та ФОП Костін А.А від 23.12.2019 № 50, договір про закупівлю товарів від 09.01.2020 № 5.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протоколом Уповноваженої особи від 23.12.2019 № 50 прийнято рішення про визначення переможця та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Костін А.А у відповідності до законодавства.
Замовником укладено з ФОП Костін А.А договір про закупівлю товарів від 09.01.2020 № 5.
Період усунення порушень:
21.01.2020 12:18 - 25.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.01.2020 12:18