-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо
Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2020 рік.
Завершена
3 360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 33 600.00 UAH
Номер:
5057b6fe60044f81a29adf2f1da64018
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-19-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2021 00:00
Період моніторингу:
22.03.2021 16:21 - 13.04.2021 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.03.2021 № 190
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління –
начальник відділу контролю в галузі
оборони, в правоохоронних органах
та органах влади Управління Західного
офісу Держаудитслуби в Хмельницькій
області Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу від 19.03.2021 № 190
Перелік
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
7. UA-2019-12-21-001531-c 21.12.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону щодо ненадання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального підприємства Красилівська житлово-експлуатаційна контора (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.12.2019 № 6, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛВІНГ СІСТЕМС», приватного малого виробничо-комерційного підприємства «ЛАН» та товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», протоколи засідання тендерного комітету від 14.01.2020 № 12, від 14.01.2020 № 13 та від 14.01.2020 № 13, повідомлення про намір укласти договір від 14.01.2020, договір про закупівлю товарів від 31.01.2020 № 44-30/01/20 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору від 24.02.2020, 05.03.2020, 18.03.2020, 07.05.2020, 09.10.2020, 09.10.2020, 30.10.2020, 17.12.2020, 17.12.2020. 30.12.2020. 08.02.2021, 17.02.2021, 19.02.2021, 25.02.2021, 01.04.2021.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику 30.03.2021 надано через електронну систему закупівель запит про надання відповідних пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, а саме: на підставі яких документів були внесені зміни до Договору, а саме: укладені додаткові угоди від 24.02.2020 № 1, від 05.03.2020 № 2, від 18.03.2020 № 3, від 30.09.2020 № 8, від 05.02.2021 № 12 та від 25.02.2021 № 15, а також щодо надання через електронну систему закупівель копій додаткових угод від 05.03.2020 № 2, від 18.03.2020 № 3 та від 07.05.2020 № 4. Однак, станом на дату завершення моніторингу процедури закупівлі (12.04.2021) Замовник не надав відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності через електронну систему закупівель, чим порушив вимогу частини п’ятої статті 8 Закону.
Враховуючи викладене, дослідження питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час внесення змін до істотних умов договору в частині зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі – неможливе.
Період усунення порушень:
12.04.2021 14:33 - 27.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2021 14:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На ваше запитання надаємо скан копії інформаційно-цінових довідок на підставі яких укладалися додаткові угоди до Договору.
Дата публікації звіту:
16.04.2021 11:53
Запити/Пояснення
Номер:
e9f20f4b6b204a53b86dc4aa08a58bde
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
30.03.2021 13:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дизельного палива (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-21-001531-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Згідно частини шостої розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону.
Відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Водночас внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження компетентних органів (установ, організацій) про коливання цін на ринку відповідної продукції.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: на підставі яких документів були внесені зміни до договору про закупівлю товарів від 31.01.2020 № 44-30/01/20, а саме: укладені додаткові угоди від 24.02.2020 № 1, від 05.03.2020 № 2, від 18.03.2020 № 3, від 30.09.2020 № 8, від 05.02.2021 № 12 та від 25.02.2021 № 15?
Крім того прошу надати через електронну систему закупівель копії додаткових угод від 05.03.2020 № 2, від 18.03.2020 № 3 та від 07.05.2020 № 4.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.