-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Заводському району за адресою: вул. Аматорська, б. 56, м. Запоріжжя». Коригування 2
Торги не відбулися
6 714 737.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 67 147.37 UAH
мін. крок: 1% або 67 147.37 UAH
Номер:
2a56810ea0704ef0b8ae1a187c352c7c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-20-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2020 00:00
Період моніторингу:
20.02.2020 16:33 - 13.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
19.02.2020 №19
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Заводському району за адресою: вул. Аматорська, б. 56, м. Запоріжжя». Коригування 2 (код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), ID: UA-2019-12-21-000504-а, яка проводиться управлінням cоціального захисту населення Запорізької міської ради по Заводському району.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
учасника - переможця торгів ТОВ НВФ "Вогнетривавтоматикасервіс", встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затвердженим Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме вжити заходів передбачених статтями 28 та 30, частиною першою статті 31 Закону, в установленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції переможця торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 21.12.2019 № 1/нр, зміни до ТД затверджені ріщенням тендерного комітету від 28.12.2019 №2/нр управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Заводському району (далі – Замовник), тендерну пропозицію ТОВ НВФ "Вогнетривавтоматикасервіс" (далі - Учасник); повідомлення про намір укласти договір.
Дослідженням тендерної пропозиції ТОВ НВФ «Вогнетривавтоматика-сервіс» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника торгів.
Підпунктом 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника передбачено, що учасник подає як частину тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з даною ТД та Додатком 3 до ТД.
Пунктом 5 примітки Додатку 3 до ТД передбачено - для підтвердження наявності зазначеної в таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї. В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки.
При цьому, в складі тендерної пропозиції Учасником завантажений файл (3. Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.pdf), в якому знаходиться «Довідка про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази», в таблиці 1 якої зазначені два орендованих автомобіля Камаз та КрАЗ, договір оренди будівельних машин, механізмів та транспортних засобів з власним екіпажем №02/01-20 від 02.01.2020 (далі – Договір оренди).
На підтвердження права власності на техніку Учасником завантажено файл (3.1 Договір оренди.pdf) в якому знаходиться завірена копія договору оренди будівельних машин, механізмів та транспортних засобів з власним екіпажем №02/01-19 від 02.01.2019, згідно п. 6.2 який дійсний до 31.12.2019 року, з можливістю пролонгації за потреби Орендаря. При цьому, додаткової угоди про пролонгацію договору оренди на 2020 рік не надано.
Відповідно абз. 8 частини «Примітки» розділу III ТД «Всі документи, передбачені тендерною документацією, у яких встановлено термін (строк) дії, подаються дійсними на дату розкриття, зазначену в електронній системі закупівель».
Крім того, встановлено розбіжності зазначеної в таблиці 1 Договору оренди №02/01-20 від 02.01.2020, але фактично завантажений Договір оренди №02/01-19 від 02.01.2019.
Враховуючи вищезазначене, наданий Договір оренди, не є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам ТД Замовника, а саме підпункту 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 5 примітки Додатку 3 до ТД.
Відповідно до вимог пункту 6.13. розділу III ТД Замовника «Для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник в складі тендерної пропозиції надає Договір по захороненню побутових відходів в межах міста Запоріжжя».
На підтвердження зазначеної вимоги Учасником завантажено файл (16. Договір на утилізацію сміття.pdf), в якому знаходиться сканована копія договору на надання послуг по захороненню відходів від 25.09.2019 №20190847, згідно пункту 5.1 який діє по 31.12.2019 року. Пунктом 5.2 вищезазначеного договору передбачено внесення змін та доповнень до договору у письмовій формі, за підписами уповноважених осіб та скріпленими печатками. При цьому додаткової угоди про внесення змін щодо продовження строку дії на 2020 рік не надано.
Відповідно абз. 8 частини «Примітки» розділу III ТД «Всі документи, передбачені тендерною документацією, у яких встановлено термін (строк) дії, подаються дійсними на дату розкриття, зазначену в електронній системі закупівель».
Враховуючи вищезазначене, наданий договір на надання послуг по захороненню відходів, не є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам ТД Замовника, а саме пункту 6.13 розділу III ТД Замовника.
Відповідно абз. 2 пункту 3 розділу VI ТД «Учасник повинен подати в складі тендерної пропозиції лист-підтвердження (Додаток 6 до тендерної документації), за підписом уповноваженої особи учасника, згоди з Проектом договору про закупівлю. До листа-підтвердження додаються «Графік виконання робіт» (Додаток 11 до тендерної документації) та Договірна ціна».
На підтвердження вищезазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано лист-підтвердження згідно Додатку 6 до ТД та графік виконання робіт згідно Додатку 11 до ТД, але документ «Договірна ціна», як додаток до листа-підтвердження в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній, що не відповідає вимогам абз. 2 пункту 3 розділу VI ТД Замовника.
Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо та не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та її невідповідності умовам тендерної документації.
Виходячи з викладеного, пропозиція ТОВ НВФ "Вогнетрив-автоматикасервіс" підлягає відхиленню на підставі вимог абзацу 2 пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
25.02.2020 15:16 - 11.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
25.02.2020 15:16