• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М`ясопродукти (ковбаса варена вищого гатунку, сарделі вищого гатунку)

Завершена

1 004 718.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 023.59 UAH
Номер: d18e51e164764daf975ef8652ad424cb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-28-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.02.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 28.02.2020 14:44 - 21.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.02.2020 № 12 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 27.02.2020 № 12 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-12-21-001372-b 21.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 66) 991-70-21, nastya1807nastya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Куниця Сергій Миколайович» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти Лисичанської міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.12.2019 № 212/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Торговая компания «Тандем», ФОП «Любий Євген Миколайович» та ФОП «Куниця Сергій Миколайович» , протокол засідання тендерного комітету Замовника від 14.01.2020 № 13, від 20.01.2020 № 19 та від 23.01.2020 № 22; скаргу від 29.01.2020 № 1; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3097-р/пк-пз від 18.02.2020; повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю товару за державні кошти від 25.02.2020 року № 27. За результатами моніторингу встановлено, що у складі своєї тендерної пропозиції учасником ФОП «Куниця Сергій Миколайович» на підтвердження умов Додатку 3 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника з власним підписом надано довідку про опис товару від 06.01.2020 року складену ФОП «Нагорянська Наталія Юріївна», яка не є учасником процедури закупівлі, чим порушено умови Додатку 3 до тендерної документації. Також встановлено, що надані у складі своєї тендерної пропозиції ФОП «Куниця Сергій Миколайович» листи-відгуки про виконання аналогічних договорів від ДНЗ «Сєвєродонецький професійний будівельний ліцей» (18.01.2019 № 21) та від ФОП «Ковган В.Ю.» (б/н і дати) не містять обсягів виконання даних договорів, що не відповідає умовам пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель встановлено, що переможцем торгів ФОП «Куниця Сергій Миколайович» на вимогу пункту 5 Розділу 3 та пункту 4 Розділу 6 до тендерної документації не надано в електронному вигляді гарантійний лист щодо підтвердження постачання товару не менше 50% загального обсягу по заявленій ціні 3 раунду аукціону, чим порушено умови пункту 5 Розділу 3 та пункту 4 Розділу 6 до тендерної документації. Крім того встановлено, що переможцем торгів ФОП «Куниця Сергій Миколайович» надано в електронному вигляді довідку про банкрутство від 13.01.2020 року, відповідно до якої заявником цієї довідки є Зборовський В.В, який не є учасником процедури закупівлі. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Куниця Сергій Миколайович» та уклав з ним договір на закупівлю за державні кошти від 25.02.2020 року № 27.
Період усунення порушень: 16.03.2020 16:52 - 31.03.2020 01:00
Дата публікації висновку: 16.03.2020 16:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами обговорення питання порядку денного, члени тендерного комітету вирішили: 1. Розірвати договір № 27 від 25.02.2020 року з ФОП Куниця С.М., з причини встановлених порушень за результатами проведення моніторингу Державною Аудиторською Службою України Північно-Східного офісу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Наказ від 27.02.2020 р. № 12 м. Сєвєродонецьк. 2. Розробити, підписати та викласти на електронний майданчик Додаткову угоду між Замовником відділом освіти Лисичанської міської ради та Учасником ФОП Куниця С.М. про розірвання Договору №27 від 25.02.2020. .
Дата публікації звіту: 18.03.2020 16:20