• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації шкільного харчування

Харчування учнів з малозабезпечених сімей, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах за кошти місцевого бюджету

Торги відмінено

304 850.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 048.50 UAH
Номер: 40744c9672eb4d1b89e835bfca446be5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-28-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.12.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 28.12.2019 10:50 - 24.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.12.2019 № 95 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 28.12.2019 №95 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2019-12-20-002869-с від 20.12.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу питання визначення предмету закупівлі встановлено, що Замовник порушив норми абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням частини третьої статті 17 Закону та пунктів 2, 9, 10, 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності пропозиції переможця умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №27 імені Віктора Гурняка Тернопільської міської ради Тернопільської області (далі – Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 20.12.2019 №16, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Поліщук Роксолани Олегівни (далі - ФОП Поліщук Р.О.), протокол засідання тендерного комітету від 09.01.2020 №19, щодо визначення переможця процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір. За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником предмет закупівлі визначено за показником шостої цифри ДК 021:2015: 55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування, а не четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини першої статті 1 Закону та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок №454), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за №448/28578. Моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником в порушення: - пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону у тендерній документації не зазначено вимоги встановленні статтею 17 Закону; - пункту 9 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації опис методики оцінки за критерієм "ціна" не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ); - пункту 10 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено дати з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними; - пункту 13 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Поряд з цим, Замовником на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону у додатку 2 до тендерної документації зазначено вимогу щодо подачі учасниками копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника (для юридичних осіб та фізичної особи - підприємця). Крім цього, Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги Указу Президента України від 19.03.2019 №82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Згідно рішення тендерного комітету від 09.01.2020 №19 Замовником визначено переможцем ФОП Поліщук Р.О. За результатами моніторингу питання відповідності пропозиції ФОП Поліщук Р.О. умовам тендерної документації встановлено, що вказаним учасником не подано: - інформаційну довідку щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю (у випадку здійснення таких дій керівником або безпосередньо фізичною особою - підприємцем – лист підтвердження у довільній формі), чим не дотримано вимоги пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; - копії протоколів про проходження гігієнічного навчання працівників за 2019 р., чим не дотримано вимоги додатку 2 до тендерної документації; - копію звіту 1ДФ (з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС), чим не дотримано вимоги додатку 2 до тендерної документації; - належним чином оформленого листа-відгуку (буз дати видачі та вихідного номера) про виконання аналогічних договорів, чим не дотримано вимоги додатку 2 до тендерної документації; - гарантійний лист, в якому учасник зобов’язується протягом двох робочих днів, після підписання договору за результатами торгів, завести обладнання необхідне для виконання умов договору (холодильне обладнання, м’ясорубки, плити, кухонний та столовий посуд тощо) згідно з переліком в даній документації та потреб навчального закладу, чим не дотримано вимоги додатку 2 до тендерної документації; - надання згоди від працівників, інформація про яких подана учасником у своїй пропозиції на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних», чим не дотримано вимоги додатку 2 до тендерної документації; - інформацію в довільній формі, щодо відповідності учасника пунктам 2, 3, 8, 9, 10 частини першої статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги додатку 2 до тендерної документації; - загальні відомості про учасника, згідно встановленої форми у додатку 3 до тендерної документації. Однак в порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію ФОП Поліщук Р.О. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до норм абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 14.01.2020 10:24 - 29.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.01.2020 10:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 14.01.2020 року опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-20-002869-c. Згідно п. 3 розділу ІІ. Констатуюча частина цього Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує Замовника вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відтак, секретар тендерного комітету запропонував надати інформацію, що свідчить про неможливість усунення порушень законодавства у сфері публічних, що викладені у вказаному вище висновку наступного змісту: "Тернопільською загальноосвітньою школою I-III ступенів №27 імені Віктора Гурняка Тернопільської міської ради Тернопільської області детально вивчено Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-20-002869-c, опублікований 14.01.2020 року. Повідомляємо про неможливість усунення порушень, виявлених Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області. За результатами проведеного моніторингу було встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Поліщук Роксолани Олегівни вимогам тендерної документації. У зв’язку з цим, Замовник має намір прийняти рішення про скасування рішення, яким обрано переможця, що оформлене протоколом засідання тендерного комітету Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. В. Гурняка Тернопільської міської ради Тернопільської області №19 від 09.01.2020 року. Поряд з цим, на даний час також неможливо усунути порушення, допущені під час складання тендерної документації. Беручи до уваги абзац 2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», де передбачено, що Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, Замовником буде вжито заходів для відміни закупівлі UA-2019-12-20-002869-c "Послуги з організації шкільного харчування". Торги були відмінені
Дата публікації звіту: 21.01.2020 12:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionDescription: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 21.01.2020 12:38

Запити/Пояснення