• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Завершена

20 931 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 104 659.80 UAH
Номер: 5cdae5c4c6ae419ea1db2e32d60835c0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-20-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 20.11.2020 14:53 - 12.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.11.2020 № 417 Миколаїв Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2019-12-20-004227-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20 грудня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.11.2020. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань внесення змін до істотних умов договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 7 частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання відповіді на звернення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель, зокрема, зменшення суми Договору до рівня, визначеного сторонами на дату його підписання, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 (далі – Закон); своєчасності надання відповіді на звернення; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Комунального виробничого підприємства «КРАМАТОРСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2019-12-20-008569-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 20.12.2019 № 85); звернення про роз’яснення та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «АС», Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕК «ЕНОЛЛ», Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ», Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ»); протоколи засідання тендерного комітету від 03.02.2020 № 10, від 12.02.2020 № 14; повідомлення про намір укласти договір; договір про постачання електричної енергії від 24.02.2020 № 21; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткові угоди від 08.04.2020 № 1, від 01.07.2020 № 2, від 30.07.2020 № 3, від 30.07.2020 № 3.1, від 18.09.2020 № 4, від 30.11.2020 № 5; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення та документи, надані Замовником 01.12.2020 через електронну систему закупівель. Моніторингом з урахуванням пояснень та документів, наданих Замовником під час його проведення, встановлено наступне. За результатами процедури закупівлі Замовником укладений договір про постачання електричної енергії від 24.02.2020 № 21 (далі – Договір) з ТОВ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ». При цьому пунктом 5.2 Договору визначено порядок змін його умов, а саме: «Зміна ціни за одиницю електричної енергії може відбуватися відповідно до умов ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» за умови, що зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Зміни ціни оформлюються шляхом підписання Сторонами додаткової угоди, яка є його невід’ємною частиною». Крім того, пунктами 5.2.1-5.2.7 Договору передбачені випадки, в яких можуть змінюватися його істотні умови після підписання. Після укладання Договору Сторонами укладені додаткові угоди, в тому числі, від 30.07.2020 № 3 та від 30.11.2020 № 5, якими змінено істотну умову Договору, а саме: збільшено ціну за 1 кВт. год електричної енергії. Збільшення ціни відбулось на підставі пункту 7 частини четвертої статті 36 Закону за рахунок збільшення регульованого тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» та збільшення регульованих тарифів на послуги з розподілу електричної енергії АТ «ДТЕК Донецькі електромережі» та ТОВ «ДТЕК Високовольтні мережі» згідно з постановами НКРЕКП від 11.07.2020 №№ 1329, 1334, 1357, від 04.11.2020 № 1998. Разом з тим, під час моніторингу встановлено, що збільшення ціни за одиницю електричної енергії під час укладання зазначених додаткових угод призвело до збільшення суми, визначеної в Договорі. Зокрема, сума Договору на дату його укладання 24.02.2020 становить 19 949 999,99 грн, сума Договору після укладання 30.07.2020 додаткових угод № 3 та № 3.1 становить 20 255 594,78 грн, після укладання 30.11.2020 додаткової угоди № 5 – 20 380 323,60 гривень. Таким чином, на порушення вимог пункту 7 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови Договору змінені з порушенням порядку зміни ціни, встановленого пунктом 5.2 Договору.
Період усунення порушень: 10.12.2020 13:53 - 25.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.12.2020 13:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Додані документи, що свідчать про усунення порушення, викладеного у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.12.2020р.
Дата публікації звіту: 16.12.2020 16:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 17.12.2020 09:59

Запити/Пояснення