• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (09323000-9 Централізоване опалення (теплова енергія))

Завершена

907 307.00 UAH з ПДВ
Номер: f91263b28a7d41cf8dbacb1073324ece
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-04-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.05.2020 14:11 - 09.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.05.2020 № 87 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.05.2020 № 87 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2019-12-20-003348-b 20.12.2019 Виконавчий комітет Царичанської селищної ради Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 41050131) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо обрання процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 7 частини третьої статті 35 Закону, пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Виконавчого комітету Царичанської селищної ради (далі – Замовник) про закупівлю, річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2020 рік, оголошення про проведення, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2019, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 21.12.20190 №1 та №25, Договір про закупівлю послуг з постачання теплової енергії за державні кошти від 09.01.2020 №01. Відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток за наявності виключного переліку підстав. За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 13 форми «Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури», затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами (далі – Наказ № 490), Замовником зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на пункт 2 частини другої статті 35 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. При цьому, на порушення вимог абзацу 7 частини третьої статті 35 Закону, пункту 2 Наказу №490 Замовником в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі не вказані посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, а лише зазначено: «п.2 ч.2 ст.35 ЗУ "Про публічні закупівлі", відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи». Таким чином, Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі без наявних підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 35 Закону.
Період усунення порушень: 26.05.2020 17:53 - 10.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2020 17:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконавчим комітетом Царичанської селищної ради було проведено переговорну процедуру по закупівлі послуг з постачання теплової енергії 21.12.2019 року (Протокол № 25 засідання тендерного комітету). Відповідно п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» основною умовою застосування переговорної процедури є відсутність конкуренції в тому числі з технічних причин. На території громади КП «Факел» здійснює свою діяльність відповідно ліцензій на виробництво, постачання та транспортування теплової енергії магістральними та місцевими тепловими мережами. У господарському віданні та на балансі КП «Факел» знаходиться майно, а саме котельні, що подають теплову енергію комунальним закладам Царичанської селищної ради (копія довідки додається). Таким чином, КП «Факел» є єдиним постачальником теплової енергії на території громади, що дає право згідно п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» застосувати даний вид закупівлі.
Дата публікації звіту: 01.06.2020 14:30