• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та вершки

Молоко коров’яче (ультрапастеризоване, жирністю 2,5%); Молоко згущене незбиране з цукром (без рослинних жирів (домішок), з масовою часткою жиру не менш 8,5%); Сметана (жирністю не менше 20%)

Завершена

548 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 744.95 UAH
Номер: 507805d4e864411bad234daaa4c60078
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-23-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 23.06.2020 13:12 - 15.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.06.2020 № 24 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 23.06.2020 № 24 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-12-20-002207-b 20.12.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 50) 183-50-60, nataliravluk74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення статті 17, пункту другого частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, наявності підстав для відхилення учасників ТзОВ «Радивилівмолоко», ФОП Поцко Верони Юріївни, відповідності тендерної пропозиції ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону від 1 грудня 2019, далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень, наявності підстав для відхилення учасників ТзОВ «Радивилівмолоко», ФОП Поцко Верони Юріївни, відповідності тендерної пропозиції ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Свалявської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 20.12.2019 №118; своєчасність надання роз’яснень до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції та протоколи засідань тендерного комітету щодо відхилення учасників, ТзОВ «Радивилівмолоко» та ФОП Поцко Верони Юріївни; тендерна пропозиція ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза»; пояснення, отримані від Замовника через електронну систему закупівель, протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця від 17.01.2020 № 17; повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2020; договір про закупівлю від 14.02.2020 №16. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями статті 17, пункту другого частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Так, статтею 17 Закону визначено порядок надання інформації щодо відповідності учасника вимогам законодавства, при цьому частиною першою статті 17 Закону встановлено вичерпний перелік підстав, за наявності яких замовник зобов’язаний відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію у відповідності до зазначеної норми Закону. Однак, Замовником в розділі 3.4. «Документи на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі у Переможця визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону» додатку 3 встановлено спосіб документального підтвердження переможцем інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, тоді як така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, чим недотримано абзац перший частини третьої статті 17 пункту та пункт 2 частини другої статті 22 Закону. Також, Замовником в розділі 3.4 додатку 3 встановлена вимога для учасника – переможця про надання додаткових документів у строк, що не перевищує 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, з підтвердженням на паперових носіях, прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою, зокрема: відомості про учасника, свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників податку на додану вартість, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, тоді як статтею 17 Закону визначено вичерпний перелік інформації та документів, які надаються переможцем процедури закупівлі. Таким чином, встановлення такої вимоги Замовником для учасника-переможця є порушенням абзацу другого частини третьої статті 17 Закону. Також, в ході моніторингу встановлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлена вимога для учасника-переможця за результатами аукціону щодо завантаження в електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня проведення аукціону комерційної частини тендерної пропозиції (остаточної цінової пропозиції за результатами проведеного аукціону) відповідно до Додатку 4. При цьому, пунктом 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що «надана (завантажена в Систему) Комерційна частина тендерної пропозиції (остаточна пропозиція за результатами проведеного аукціону) пізніше, ніж на наступний робочий день з дня проведення електронного аукціону, вважається невідповідністю тендерної пропозиції умовам Тендерної документації та не розглядається Замовником», що суперечить вимогам, встановленим у пункті 1 розділу III тендерної документації в частині термінів завантаження такої інформації. Так, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Будь-яка інша інформація, що подана учасником після кінцевого строку її подання у розумінні закону не є складовою тендерної пропозиції учасника. Отже, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи зазначене, неподання учасниками після завершення аукціону будь-якої інформації та документів, окрім тієї, що передбачена для переможців торгів вимогами частини третьої статті 17 Закону не може бути підставою для відхилення тендерних пропозицій. Таким чином, встановлення Замовником такої вимоги у тендерній документації суперечить статті 25 Закону та є порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Зазначений висновок також підтверджується роз’ясненнями Уповноваженого органу від 27.10.2016 № 3302-06/34323-06, згідно з яким завантаження необхідних документів, що вимагається замовником в тендерній документації, здійснюється учасником до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Згідно інформації оприлюдненій на веб – порталі Уповноваженого органу, Замовником за результатами розгляду тендерних пропозицій відхилено тендерні пропозиції учасників ТзОВ «Радивилівмолоко», ФОП Поцко Верона Юріївна та визначено переможцем процедури закупівлі ПрАТ Хмельницька маслосирбаза (протоколи №10 від 15.01.2020, №13 від 13.01.2020 та №17 від 17.01.2020). Управлінням Західного офісу Держаудислужби в Закарпатській області розглянуто зазначені рішення на відповідність дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, які викладені в протоколах розгляду тендерних пропозицій та встановлено наступне. Тендерна пропозиція учасника ТзОВ «Радивилівмолоко» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та відхилена на законодавчих підставах. Для з’ясування підстав, за якими тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення учасника ФОП Поцко Верони Юріївни, в ході моніторингу Замовнику було задано питання через електронну систему закупівель в чому саме полягала невідповідність тендерної пропозиції зазначеного учасника. За результатами розгляду відповіді Замовника та документів, наявних в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Поцко Верони Юріївни встановлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію зазначеного учасника на законодавчих підставах.
Період усунення порушень: 10.07.2020 15:14 - 25.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.07.2020 15:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про результати моніторингу закупівлі, прийнято рішення розірвати договір №16 від 14.02.2020 року, шляхом укладання додаткової угоди
Дата публікації звіту: 17.07.2020 10:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом укладення додаткової угоди від 17.07.2020 №1 про розірвання договору про закупівлю від 14.02.2020 №16.
Дата публікації: 22.07.2020 09:55

Запити/Пояснення