-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ЛОТ 1 - Дизельне паливо, ЛОТ 2 - Бензин А-92
Завершена
4 225 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 105.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 6 105.00 UAH
Номер:
c71a4268dca04a7bb18a592a1a6d5624
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-17-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2020 00:00
Період моніторингу:
17.01.2020 16:32 - 08.02.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2020 №7
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 17.01.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.01.2020 № 7
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
3 UA-2019-12-20-000284-c 20.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій учасників.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Красноградського комбінату комунальних підприємств (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.12.2019 № 450, тендерну пропозицію ТОВ «Татнєфть - АЗС - Україна», повідомлення про намір укласти договір від 15.01.2020 року, пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 22.01.2020 через електронну систему закупівель.
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-2-1 не підтверджено.
Період усунення порушень:
28.01.2020 13:58 - 01.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.01.2020 13:58
Запити/Пояснення
Номер:
9a73987b8e6149ae962da0ee3d52dce6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.01.2020 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі палива (ЛОТ 1 - Дизельне паливо, ЛОТ 2 - Бензин А-92) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-20-000284-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. З яких причини в п. 4.5 додатку 4 до тендерної документації вимагається від учасників довідка (довідки) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону не в довільній формі?
2. Яким чином учасником-переможцем підтверджено вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, якщо в довідці наданій у складі тендерної пропозиції від 03.01.2020 № 19-20-ЕТ відсутні оператори АЗС?
3. Яким чином учасником-переможцем підтверджено вимогу щодо досвіду роботи не менше одного року, якщо аналогічний договір наданий у складі тендерної пропозиції виконаний в 2019 році?
4. З яких причин не відхилено пропозицію ТОВ «Татнєфть - АЗС – Україна» у зв’язку з не дотриманням вимоги п. 4.12 додатку 4 до тендерної документації, а саме учасником-переможцем надано договори оренди АЗС на строк менший ніж дії талонів?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
027d4d02b87a4b0a937f8901c6c597ec
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
22.01.2020 10:14
Опис:
1. З яких причини в п. 4.5 додатку 4 до тендерної документації вимагається від учасників довідка (довідки) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону не в довільній формі?
Відповідно до п. 4.5 Додатку 4 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку (довідки) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. У ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
«Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.»
2. Яким чином учасником-переможцем підтверджено вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, якщо в довідці наданій у складі тендерної пропозиції від 03.01.2020 № 19-20-ЕТ відсутні оператори АЗС?
Відповідно до п. 4.6 Додатку 4 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку у довільні формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник-переможець надав у складі пропозиції довідку у довільній формі про наявність працівників, довідку про наявність АЗС на території Красноградського району та довідку відповідно до додатку 5 до тендерної документації, де гарантує цілодобове, безперебійне заправлення автотранспортної техніки Замовника на АЗС Учасника по талонам.
3. Яким чином учасником-переможцем підтверджено вимогу щодо досвіду роботи не менше одного року, якщо аналогічний договір наданий у складі тендерної пропозиції виконаний в 2019 році?
Учасник-переможець надав у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору та копію договору з додатками. Відповідно до довідки Держстату підприємство зареєстроване з 18.04.2012 року. Красноградський ККП укладав договори з учасником-переможцем у 2017 році - на поставку ДП (договір № 165 кр/т від 15.02.2017 року додається), у 2018 році – на поставку бензину А-92 (договір № 65кр/т від 19.02.2018 року додається). Договори виконані в повному об’ємі.
4. З яких причин не відхилено пропозицію ТОВ «Татнєфть - АЗС – Україна» у зв’язку з не дотриманням вимоги п. 4.12 додатку 4 до тендерної документації, а саме учасником-переможцем надано договори оренди АЗС на строк менший ніж дії талонів?
Відповідно до п. 4.12 Додатку 4 до тендерної документації, Учасник, при наявності орендованих АЗС, повинен надати копії договорів оренди на строк не менший дії талонів. За умовами тендеру – строк поставки товарів до 31 грудня 2020 року. Згідно додаткових угод на оренду, дію договорів продовжено до 31 грудня 2020 року (додаток до тендерної пропозиції учасника-переможця «Додаткові угоди до дог.оренди АЗС № 601-605»).
Номер:
c8ee88cb5de441f181c51da1b5e900a6
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
22.01.2020 09:36
Опис:
1. З яких причини в п. 4.5 додатку 4 до тендерної документації вимагається від учасників довідка (довідки) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону не в довільній формі?
Відповідно до п. 4.5 Додатку 4 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку (довідки) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. У ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
«Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.»
2. Яким чином учасником-переможцем підтверджено вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, якщо в довідці наданій у складі тендерної пропозиції від 03.01.2020 № 19-20-ЕТ відсутні оператори АЗС?
Відповідно до п. 4.6 Додатку 4 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку у довільні формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник-переможець надав у складі пропозиції довідку у довільній формі про наявність працівників, довідку про наявність АЗС на території Красноградського району та довідку відповідно до додатку 5 до тендерної документації, де гарантує цілодобове, безперебійне заправлення автотранспортної техніки Замовника на АЗС Учасника по талонам.
3. Яким чином учасником-переможцем підтверджено вимогу щодо досвіду роботи не менше одного року, якщо аналогічний договір наданий у складі тендерної пропозиції виконаний в 2019 році?
Учасник-переможець надав у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору та копію договору з додатками. Відповідно до довідки Держстату підприємство зареєстроване з 18.04.2012 року. Красноградський ККП укладав договори з учасником-переможцем у 2017 році - на поставку ДП (договір № 165 кр/т від 15.02.2017 року додається), у 2018 році – на поставку бензину А-92 (договір № 65кр/т від 19.02.2018 року додається). Договори виконані в повному об’ємі.
4. З яких причин не відхилено пропозицію ТОВ «Татнєфть - АЗС – Україна» у зв’язку з не дотриманням вимоги п. 4.12 додатку 4 до тендерної документації, а саме учасником-переможцем надано договори оренди АЗС на строк менший ніж дії талонів?
Відповідно до п. 4.12 Додатку 4 до тендерної документації, Учасник, при наявності орендованих АЗС, повинен надати копії договорів оренди на строк не менший дії талонів. За умовами тендеру – строк поставки товарів до 31 грудня 2020 року. Згідно додаткових угод на оренду, дію договорів продовжено до 31 грудня 2020 року (додаток до тендерної пропозиції учасника-переможця «Додаткові угоди до дог.оренди АЗС № 601-605»).