• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Завершена

14 257 297.24 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 142 572.97 UAH
Номер: b6251706811f4fb39b5beca3f8611fc6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-10-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.03.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.03.2020 18:57 - 01.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.03.2020 № 61 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 10.03.2020 № 61 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2019-12-20-000044-c 20.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, mostovenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ» встановлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (окрім ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ»), своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20 грудня 2019 року, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ», товариства з обмеженою відповідальністю «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА Вінниця», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ», товариства з обмеженою відповідальністю «АС», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ», протокол засідань тендерного комітету від 11 лютого 2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 11 лютого 2020 року, договір від 01 березня 2020 року №57-02/2020. За результатами моніторингу установлено, що на звернення учасника за роз’ясненнями щодо оприлюднення тендерної документації, які опубліковані в електронній системі закупівель 23.12.2019, Замовник оприлюднив роз’яснення 13.01.2020, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону через несвоєчасне надання роз’яснення щодо тендерної документації. Поряд з цим установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ» умовам пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 до тендерної документації, згідно з якими Учасник повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Зокрема ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ» у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (№12.9 від 16.01.2020), в якій не зазначив інформацію щодо строку поставки товару. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ» та уклав договір із зазначеним учасником.
Період усунення порушень: 24.03.2020 18:51 - 08.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 24.03.2020 18:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ» та порушення вимоги пункту 4 частини першої ст. 30 Закону повідомляємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ» відповідає умовам пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», згідно з якими Учасник повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Відповідно п.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерна пропозиція учасника розглядається та оцінюється в цілому. Тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ» складалася з 9 листів (№№12.1-12.9 від 16.01.2020) та 8 пакетів документів, що підтверджували відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Щодо строку поставки, що не був вказаний у листі №12.9 від 16.01.2020 «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» звертаємо Вашу увагу на наступне. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації «Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі». Таким чином, Учасник не обмежений, в якому саме документи визначити терміни поставки. ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ» визначила зазначений строк у листі №12.8 від 16.01.2020, а саме в його додатку «Проект договору» в п.13.1 та в «Комерційній пропозиції до проекту договору п.11. Таким чином ми вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ» повністю відповідає вимогам Тендерної документації та у Замовника не було підстав для її відхилення. Також основним критерієм оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону є ціна. Найбільш економічною вигідною пропозицією вважається пропозиція з найнижчою ціною. Пропозиція Учасника ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ» є саме такою та відповідає якісним та кількісним характеристикам. Щодо порушення частини другої статті 23 Закону (надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї). Замовник не надав роз’яснень протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення на сайті відповідно до ст.10Закону. Зазначені роз’яснення були надані несвоєчасно(13.01.2020), але не пізніше ніж за сім днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій.(20.01.2020)тому строк подання пропозицій автоматично системою не продовжився. Крім того, повідомляємо, що відповідно до чт.525 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 214 ЦК України встановлено, що особи, які вчинили дво- або багатосторонній правочин, мають право за взаємною згодою сторін, а також у випадках, передбачених законом, відмовитися від нього, навіть і в тому разі, якщо його умови повністю ними виконані. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин. Правові наслідки відмови від правочину встановлюються законом або домовленістю сторін. Розірвання укладеного із переможцем договору можливе лише за взаємною згодою сторін. Окрім того, одностороння відмова від договору та невиконання його умов зі сторони замовника може мати наслідком стягнення із підприємства штрафних санкцій та понесення в майбутньому судових та інших витрат. Також враховуючи запровадження Урядом надзвичайної ситуації по всій території України для запобігання поширення в Україні вірусу Covid 19,ми як лікарня повинні безперервно надавати медичну допомогу та забезпечити безперебійне постачання електричної енергії у всі підрозділи лікарні. Таким чином, у разі згоди ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «ПОДІЛЛЯ» розірвати договір шляхом укладання додаткової угоди, комунальне підприємство повідомить ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) та надасть копії підтверджуючих документів.
Дата публікації звіту: 26.03.2020 14:39

Рішення про призначення перевірки