-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги провайдерів (Послуги з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти)
Активна
568 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
25e0b0a77e494eb8bdac5bacc335dfba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-16-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2020 00:00
Період моніторингу:
16.04.2020 16:42 - 09.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.04.2020 № 14
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 16 квітня 2020 року № 14
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2019-12-19-005157-b від 19.12.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення, встановлено порушення вимог наказу Мінекономрозвитку №490.
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, встановлено порушення пунктів 3 і 4 частини другої статті 35 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзаців дев’ятого і десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Відділу освіти молоді та спорту Заставнівської районної державної адміністрації (далі – Замовник); повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 19.12.2019 (далі – Повідомлення); договір від 24.12.2019 № 5/704 (далі – Договір); додаткова угода від 24.12.2019 № 1/705 до Договору.
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі встановлено, що Замовник у пункті 13 Повідомлення зазначив умову застосування переговорної процедури, визначену пунктом 3 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.
На порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), пункт 14 Повідомлення (під час застосування переговорної процедури закупівлі), не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з зазначеної підстави.
Водночас, у пункті 14 Повідомлення Замовник зазначив про застосування переговорної процедури відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону з посиланням на дві закупівлі (ID: UA-2019-09-20-000876-c, ID: UA-2019-08-27-000276-c).
Згідно з пунктом 4 частини другої статті 35 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, установлено, що Замовник за процедурами відкритих торгів на закупівлю Послуг провайдерів (Послуги з доступу до інтернету закладів загальної середньої освіти) за ID: UA-2019-08-27-000276-c відмінив торги з причин подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій та за ID: UA-2019-09-20-000876-c відмінив торги з причин відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі.
З огляду на зазначене, у Замовника не було підстав для застосування переговорної процедури відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону, оскільки на веб порталі Уповноваженого органу відсутня інформація про відміну двох тендерів (торгів) через відсутність достатньої кількості учасників.
Отже, Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі Послуг провайдерів (Послуги з доступу до інтернету закладів загальної середньої освіти) без наявних підстав, передбачених пунктом 4 частини другої статті 35 Закону, а також не підтвердив наявність умов застосування переговорної процедури з підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 35 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено, що Замовник 02.01.2020 оприлюднив додаткову угоду від 24.12.2019 № 1/705 до Договору щодо зменшення ціни договору, тобто на дев’ятий день з дня внесення змін до договору, та не оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору, чим порушив абзац дев’ятий частини першої статті 10 Закону.
Також, моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 10.3 Договору, дія договору припиняється 31.12.2019.
Відповідно до даних офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) встановлено, що Замовником 26.12.2019 на підставі акта від 24.12.2019 № 1 сплачено кошти на загальну суму 500 000,00 грн., що відповідає загальній вартості укладеного договору, та свідчить про виконання зобов’язань за укладеним договором у повному обсязі.
З огляду на зазначене, Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору, чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
Крім того, Замовник у визначений законодавством термін (протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень) не надав відповідь на запит, чим не дотримав вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону.
Період усунення порушень:
27.04.2020 14:52 - 13.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2020 14:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Ні
- documentsForm: Відсутній механізм
- corruptionProcurementMethodType: Відсутній механізм
Опис:
.
Дата публікації:
14.05.2020 17:05
Запити/Пояснення
Номер:
72b3d8309d8b45f69c9f07e7bb5eb4bd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2020 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги провайдерів (Послуги з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти)» (інформацію опубліковано велектронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-19-005157-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань:
1) Поясніть розбіжності щодо підстав застосування переговорної процедури, зазначених у пунктах 13 та 14 форми повідомлення про намір укласти договір?
2) З яких причин Вами оприлюднена Додаткова угода від 24.12.2019 № 1/705 до договору від 24.12.2019 № 5/704 на дев’ятий день з дня внесення змін до договору?
3) З яких причин при внесенні змін Додатковою угодою від 24.12.2019 № 1/705 до договору від 24.12.2019 № 5/704 Вами не оприлюднена форма повідомлення про внесення змін до договору?
4) Чи виконано договір від 24.12.2019 № 5/704 у повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.