• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо (Природній газ)

Торги відмінено

2 870 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 350.00 UAH
Номер: cdd729d0a6764e2ab3f2fb85aff2bfd4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-18-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.02.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 18.02.2020 15:54 - 11.03.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.02.2020 № 10 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 18.02.2020 № 10 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2019-12-19-003777-b 19.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 68) 759-11-52, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: торги відмінено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 02 березня 2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Коломийської міської ради на 2020 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протоколи тендерного комітету від 11.01.2020 б/н, від 07.02.2020 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», пояснення Замовника від 27.02.2020. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить визначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У пункті 1.1 проекту договору Замовником зазначено «Постачальник зобов’язується передати у власність Споживачу у 2019 році природний газ», (відповідно до пункту 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації термін поставки є істотною умовою договору про закупівлю), тоді як згідно пункту 4 розділу I «Загальні положення» тендерної документації строк поставки товарів, визначений Замовником, по 30 червня 2020 року». У пункті 8 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що переможець повинен надати замовникові у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір оригінал довідки (або довідка в електронному вигляді) або нотаріально завірена копія довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) за визначеною законодавством формою, видану відповідною Державною фіскальною службою, яка дійсна на дату подання документального підтвердження. Переможцем торгів ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» зазначену довідку не надано. На порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» у зв’язку з тим, що переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень: 02.03.2020 16:22 - 17.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.03.2020 16:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: торги відмінено
Дата публікації: 18.06.2020 16:04

Запити/Пояснення