-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Завершення будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція нежитлових приміщень на першому поверсі будівлі на вул. Будищанській, 3 у Деснянському районі міста Києва для влаштування амбулаторії лікарів сімейної медицини» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи)
Завершена
4 343 603.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 25 000.00 UAH
Номер:
0850a61489be421284ae674aedf2ca56
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-07-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2020 00:00
Період моніторингу:
07.02.2020 19:48 - 29.02.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2020 № 32
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2019-12-19-002282-a 19.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС» установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЙГЕР БУД» та ТОВ «ХОФТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує в установленому законодавством порядку здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом розірвання укладеного договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Ватутінськінвестбуд» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.12.2019, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЙГЕР БУД» (далі – ТОВ «АЙГЕР БУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ХОФТ» (далі – ТОВ «ХОФТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС» (далі – ТОВ «СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС»), протоколи засідання тендерного комітету від 10.01.2020 № 1, від 10.01.2020 № 2, від 04.02.2020 № 3, повідомлення про наміри укласти договір, договір від 24.02.2020 № 843-20.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Крім цього на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Замовник у пункті 1 додатку 1 до тендерної документації установив вимогу про надання довідки в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації необхідно надати копії технічних паспортів, у разі оренди, копії договорів оренди (лізингу).
Учасник ТОВ «СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 24.12.2019 № 42/12/19, яка містить відомості про обладнання та матеріально-технічну базу. Проте на власне обладнання, вказане у
пунктах 1-16 цієї довідки не надано жодних копій технічних паспортів, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Крім цього, у довідці від 24.12.2019 № 42/12/19 учасник ТОВ «СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС» зазначив, що для виконання робіт, визначених у технічному завданні, орендується два екскаватори-навантажувача марки САТ – 325. Проте на підтвердження цієї інформації надав договір оренди від 01.08.2019 № 01/08/19 укладений із ТОВ «Фірма «Спецгідромеханізація» відповідно до якого учасник орендує лише один екскаватор-навантажувач марки – САТ – 325, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовник у пункті 2 додатку 1 до тендерної документації установив вимогу про надання довідки в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника яка повинна містити таку інформацією: прізвище, ініціали працівників; спеціальність, загальний стаж; досвід роботи на цій посаді (років); працівник штатний чи позаштатний.
Учасник ТОВ «СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 24.12.2019 № 43/12/19, яка не містить інформації про загальний стаж працівників, що не відповідає вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Замовник у пункті 3 додатку 1 тендерної документації установив вимогу про надання довідки за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність документального досвіду виконання аналогічних договорів по комплексу будівельних робіт зі спорудження будівлі. Крім цього Замовник зазначив, що довідка повинна включати інформацію, зокрема, про стан об’єкта (введено в експлуатацію об’єкт, не введено в експлуатацію об’єкт).
Учасник ТОВ «СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 24.12.2019 № 41/12/19 яка не містить інформації про наявність документального досвіду виконання аналогічних договорів по комплексу будівельних робіт зі спорудження будівлі (зазначено інформацію про договори, укладені на реконструкцію нежитлових приміщень та капітального ремонту покрівлі). Також довідка не містить інформації про стан об’єкта (введення в експлуатацію об’єкт, не введено в експлуатацію об’єкт), що не відповідає вимогам пункті 3 додатку 1 тендерної документації.
Крім цього Замовник у розділі 3 тендерної документації установив вимогу про надання копій балансів та копій звітів про фінансові результати або копій фінансових звітів суб’єкта малого підприємництва – за три останні звітні періоди (для юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку та копії звітів про рух грошових коштів – за останні три роки з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку.
У разі подання аналогів документів або відсутності документів та їх аналогів учасник має подати пояснювальну записку (розділ 5 тендерної документації).
Учасник ТОВ «СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції не надав жодних копій зазначених документів та/або пояснювальної записки щодо їх відсутності та аналогів, що не відповідає вимогам розділів 3 та 5 тендерної документації.
Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації та відповідно до частини першої статті 31 Закону не відмінив торги.
Період усунення порушень:
28.02.2020 15:10 - 14.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2020 15:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунено, так як, договір №843-20 від 24.02.2020 р. розірвано додатковою угодою №1-20 від 13.03.2020
Дата публікації звіту:
13.03.2020 10:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Протягом п'яти робочих днів Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив інформацію яка підтверджує факт усунення порушень, проте 13.03.2020 було оприлюднено додаткову угоду № 1-20 від 13.03.2020 відповідно до якої розірвано договір № 843-20 від 24.02.2020 р., що підтверджує факт усунення порушення. Згідно з пунктом 2 додаткової угоди роботи не виконувалися та оплата не здійснювалася за договором № 843-20 від 24.02.2020 р.
Дата публікації:
22.07.2020 15:27