• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Електрична енергія

Завершена

2 175 000.00 UAH з ПДВ
Номер: e100a1c146534e24841cf3a1a38ee276
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-14-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.01.2020 17:41 - 06.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.01.2020 № 4 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.01.2020 № 4. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2019-12-19-001781-a від 19.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівель установлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 35 Закону № 922. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 6 частини 4 статті 35 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 10.01.2020 № 1 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: наявність умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 19.12.2019 року, протокол засідання тендерного комітету від 19.12.2019 року № 4, договір про закупівлю від 10.01.2020 № 1 та пояснення Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня ім. Д.І. Потєхіна» Коростишівської районної ради (далі – Замовник) від 20.01.2020 року. За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у пункті 14 форми повідомлення про намір укласти договір («Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі») не зазначив посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, чим відповідно не підтвердив відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) та наявність умов щодо застосування переговорної процедури закупівлі згідно пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922). Також моніторингом установлено, що Замовником не враховано норми частини 1 статті 3 та пункту 1 статті 56 Закону України «Про ринок електричної енергії» та роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.12.2018 № 3304-04-54502-07 щодо конкурентного ринку електричної енергії, та як наслідок проведено переговорну процедуру закупівель без настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону № 922. Відповідно до абзацу 6 частини 4 статті 35 Закону № 922 визначено, що переговорна процедура закупівлі послуг зокрема з електричної енергії відміняється замовником у разі непідписання учасником договору про закупівлю у строк 20 днів, з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Разом з тим, Замовником повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Житомирська обласна електропостачальна компанії» оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) 19.12.2019 року. Однак, аналізом своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що Замовником договір про закупівлю послуг з електричної енергії з переможцем процедури закупівель ТОВ «Житомирська обласна електропостачальна компанії» від 10.01.2020 № 1 укладено лише на 22 день з дня оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги абзацу 6 частини 4 статті 35 Закону № 922. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Період усунення порушень: 21.01.2020 16:39 - 05.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.01.2020 16:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Органом державного фінансового контролю встановлено, що Замовником договір про закупівлю послуг з електричної енергії з переможцем процедури закупівель ТОВ «Житомирська обласна енергопостачальна компанія » від 10.01.2020 № 1 укладено лише на 22 день з дня оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги абзацу 6 частини 4 статті 35 Закону № 922. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником. Процедура відмінена розірванням договору шляхом заключення додаткової угоди.
Дата публікації звіту: 22.01.2020 11:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
  • corruptionProcurementMethodType: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 22.01.2020 12:23

Запити/Пояснення