• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування

Завершена

1 630 361.97 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 151.81 UAH
Номер: 0b67149a77c44ec198747a81b6cfbf7a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-11-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 11.02.2020 12:53 - 04.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 10.02.2020 № 31 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2019-12-19-002016-b 19.12.2019 Навчально-виховний комплекс №100 «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – ліцей» (код ЄДРПОУ 26461617) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушенн (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання в частині складання тендерної документації установлено не відповідність вимогам пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимоги частини 4 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 31 та частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку)- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель навчально-виховного комплексу №100 "Загальносвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів - ліцей" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника Маджбур О.А. , реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ Навчально-виробничий центр "Віджая", протоколи (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця від 29.01.2020 №1650 та від 18.02.2020 №09/33, повідомлення про намір укласти договір, скарга до процедури від 13 лютого 2020 (UA-2019-12-19-002016-b.c1), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 17.02.2020 № 2983-р/пк-пз. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 17.02.2020 № 2983-р/пк-пз скаргу ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" (UA-2019-12-19-002016-b.c1) залишено без розгляду. Згідно з пунктом 13 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Моніторингом установлено, що Замовник на порушення вимог Закону не зазначив в пункті 1 Розділу IV тендерної пропозиції дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пунктом 13 частини 2 статті 22 Закону. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. В електронній системі закупівель 04.02.2020 Замовник оприлюднив протокол №1650 від 29.01.2020 «Про визначення переможця», який не стосується даної процедури, а стосується закупівлі «ДК 021:2015: 65110000-7 – Розподіл води», «ДК 021:2015: 90430000-0-0 – Послуги з відведення стічних вод (централізоване водовідведення)». Отже, Замовник станом на 04.02.2020 не визначив переможця за процедурою UA-2019-12-19-002016-b. Учасник ТОВ Навчально-виробничий центр "Віджая" визначений переможцем відповідно до рішення Замовника від 18.02.2020 №09/33, а отже з порушенням вимоги частини 4 статті 28 Закону у зв’язку з відсутністю в електронній системі закупівель документів аргументованого продовження замовником строку розгляду пропозиції до 20 робочих днів. Згідно з частиною 1 статті 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. На порушення зазначеного Замовник не оприлюднив рішення про намір укласти договір з ТОВ Навчально-виробничим центром "Віджая" та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір. Статтею 31 Закону визначено, що Замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом.
Період усунення порушень: 21.02.2020 14:41 - 07.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2020 14:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник - Комунальний заклад освіти «Навчально-виховний комплекс № 100 «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів-ліцей» Дніпровської міської ради здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень, викладених у висновку Східного офісу Держаудитслужби Дніпропетровської області від 21 лютого 2020 року.
Дата публікації звіту: 27.02.2020 17:08

Запити/Пояснення