• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Природний газ

Завершена

793 935.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 793.94 UAH
Номер: 9a9ad3fb49ca4072a63a04b0512d0475
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-15-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.05.2020 15:58 - 06.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.05.2020 №24 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 15.05.2020 №24 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5.UA-2019-12-19-000352-с 19.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення норм пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 2, 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснення та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19 квітня 2020 року) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Управління освіти Іллінецької міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Вінницягаз збут», протокол засідання тендерного комітету замовника від 11 січня 2020 року б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28 січня 2020 року №28/01, повідомлення про внесення змін до договору додатковими угодами від 25 лютого 2020 року №1, 28 лютого 2020 року №2, 20 березня 2020 року №3, пояснення від 25 травня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Вінницягаз збут», якого визначено переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету від 11 січня 2020 року б/н), установленим вимогам тендерної документації замовника, а саме щодо: - документального підтвердження фінансового забезпечення до договору транспортування щодо послуг балансування системи у вигляді безвідкличної безумовної банківської гарантії; попередньої оплати; або передачі газу оператору ГТС, який є власністю замовника послуги балансування, в розмірі фінансового забезпечення (нотаріальні договори), із строком чинності документу, що є не меншим за строк постачання товару, що складає предмет закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 13.5 додатку 3; - зазначення країни виробництва товару та найменування видобувної компанії, в інформаційній довідці, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмету закупівлі та іншим вимогам, встановленим цим додатком 3, чим не дотримано вимоги пункту 13.3 додатку 3. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі її не відповідності умовам тендерної документації. Згідно вимог пункту 5.2 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та додатку 2, переможець торгів у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику, шляхом підвантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, в тому числі оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби України, дійсної на момент її подання, або електронний оригінал даної довідки. Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554). Зокрема, вказана форма містить такі обов’язкові реквізити, як підписи керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та посадової особи контролюючого органу, а також відбиток печатки контролюючого органу. Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом. Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії. Проте, подана ТОВ «Вінницягаз збут» довідка (файл – «Пакет переможця.pdf») не містить підписів відповідальних посадових осіб контролюючого органу, відбитку печатки контролюючого органу та відповідно не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Згідно пункту 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Однак, на порушення вимог пунктів 2, 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Вінницягаз збут» як учасника, унаслідок її не відповідності умовам тендерної документації, та як переможця - у разі не надання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, а уклав з ним договір від 28 січня 2020 року №28/01 на суму 449 228,00 грн. Крім того, моніторингом установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами, не внесена інформація у повідомлення про внесення змін до договору додатковими угодами від 25 лютого 2020 року №1, 20 березня 2020 року №3 - про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Також моніторингом установлено, що замовник на вимогу про усунення порушення номер UA-2019-12-19-000352-c.a1, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 09 січня 2020 року, не оприлюднив відповідь в триденний термін, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 03.06.2020 16:44 - 18.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.06.2020 16:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Протоколом засідання тендерного комітету управління освіти Іллінецької міської ради було прийнято рішення про усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю товару від 28 січня 2020 року №1141150NF8BB010 (протокол додається).
Дата публікації звіту: 11.06.2020 15:17

Запити/Пояснення