• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо

Газове паливо для учбового корпусу та зуботехнічної лабораторії

Завершена

1 842 756.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 427.56 UAH
Номер: 72a9381beb644bc296118fd8fd348c0b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-16-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.01.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 16.01.2020 17:40 - 07.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.01.2020 № 6 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.01.2020 № 6. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 30. UA-2019-12-19-000258-b від 19.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 247-43-58, kadruapk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству установлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 9 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАЗПРОМПОСТАЧ», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону та умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено, що Замовником на порушення вимог частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону, укладено договір, умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «ГАЗПРОМПОСТАЧ» та тендерній документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця процедури закупівель ТОВ «ГАЗПРОМПОСТАЧ» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 14.01.2020 року та укладений договір про закупівлю від 29.01.2020 № Г47-2020. За результатами моніторингу установлено, що на порушення норм пункту 9 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), опис методики оцінки за критерієм «ціна» тендерної документації Комунального вищого навчального закладу «Житомирський медичний інститут» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) не містить інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Також, моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, в підпункті 5.5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, вимагалось дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема Указу Президента України від 16 вересня 2015 № 549/2015 та Рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність. Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, від учасників в складі пропозицій, для підтвердження кваліфікаційного критерію - «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», вимагалось надання інформаційної довідки у довільній формі та документальне підтвердження про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі відповідно до чинного законодавства. На виконання вказаної вимоги Переможцем в складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання від 03.01.2020 № 65, в якій міститься інформація про наявність власного та орендованого обладнання та матеріально-технічної бази на підставі видаткових накладних та договору оренди, однак на порушення вимог підпункту 5.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, у складі пропозиції Переможця відсутні документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази (видаткові накладні та договір оренди офісного приміщення), що необхідні для забезпечення поставки продукції, чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію статті 16 Закону – «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Проте, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГАЗПРОМПОСТАЧ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону та умовам тендерної документації і уклав договір про закупівлю від 29.01.2020 № Г47-2020. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги. Відповідно до підпункту 4.3 пункту 4 розділу 6 тендерної документації, Переможцем у складі тендерної пропозиції в окремому файлі надано лист-згоду з істотними умовами та проектом договору від 03.01.2020 року № 62, який передбачений Додатком № 3 тендерної документації. Поряд з тим, Замовником разом з тендерною документацією в окремому файлі подано проект договору про закупівлю (Додаток № 3 до цієї тендерної документації). Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону № 922, зміст укладеного договору постачання природного газу від 29.01.2020 № Г47-2020 не відповідає змісту тендерної пропозиції переможця та тендерній документації (проекту договору), а саме: істотні умови вказаного договору в пункті 4.2 розділу 4 не відповідають істотним умовам проекту договору та відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Поряд з тим, відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 37 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
Період усунення порушень: 05.02.2020 17:10 - 20.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 05.02.2020 17:10

Запити/Пояснення