• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

оливи та мастильні матеріали

оливи та мастильні матеріали

Завершена

130 081 212.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650 406.06 UAH
Номер: 84f19689b5ca42de8788d0970638f99d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-24-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.04.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.04.2020 18:01 - 21.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.04.2020 № 101 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 28.04.2020 № 101 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2019-12-19-000033-a 19.12.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, nalesnay.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АРАЗ ОІЛ», ТОВ «ТОРУМ», ТОВ «АВГУСТ ПРОМ», ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» ТОВ НВП «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН», ТОВ «КОРНЕТ ХОЛДИНГ», ТОВ «МІРОІЛ» (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), виконання рішення органу оскарження, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 18.12.2019, нову редакцію тендерної документації, затверджену рішенням тендерного комітету від 18.03.2020 зі змінами, протокол розгляду тендерних пропозицій, вимоги (шість) щодо усунення порушень від 28.12.2019 та 02.01.2020, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «АРАЗ ОІЛ» (далі – ТОВ «АРАЗ ОІЛ»), «ТОРУМ», «АВГУСТ ПРОМ», «КСМ-ТРЕЙД» «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН» (далі – ТОВ НВП «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН»), «КОРНЕТ ХОЛДИНГ» та «МІРОІЛ», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 28.01.2020 № 1730-р/пк-пз та № 1733-р/пк-пз, від 30.01.2020 № 1932-р/пк-пз, від 20.05.2020 № 9887-р/пк-пз, № 9888-р/пк-пз, № 9891-р/пк-пз, № 9893-р/пк-пз та № 9894-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на шість звернень щодо усунення порушень, які оприлюднені в електронній системі закупівель 28.12.2019 та 02.01.2020, оприлюднив роз’яснення на них 19.03.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив норми частини першої статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 02.06.2020 22:11 - 17.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2020 22:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-19-000033-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 02 червня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі оливи та мастильні матеріали (код ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої та частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Дата публікації звіту: 10.06.2020 16:05

Запити/Пояснення