• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Зернові культури та картопля (картопля) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 03210000-6

Завершена

3 360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 800.00 UAH
Номер: 8f533d69482647b785c1f08b569ea04d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-26-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.02.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.02.2020 14:09 - 19.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.02.2020 № 31 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 25.02.2020 № 31 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2019-12-18-002625-c 18.12.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 054-60-03, 13082106@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абз. 3 ч. 3 ст. 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абз. 8 ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розкритті та розгляді тендерних пропозицій, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця, своєчасності укладання договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 18.12.2019 № 931, тендерну пропозицію ТОВ «Стартрейдінг» (Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 14.01.2020 № 14, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.02.2020 № 12. Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми абзацу третього частини третьої статті 17 Закону. Також, аналізом встановлено, що Замовником невчасно опубліковано договір на веб-порталі Уповноваженого органу, у термін встановлений законодавством, чим порушено норми абз. 8 ч. 1 ст. 10 Закону.
Період усунення порушень: 18.03.2020 15:55 - 02.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 18.03.2020 15:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником здійснюються організаційно правові заходи, щодо усунення вище зазначених порушень.
Дата публікації звіту: 23.03.2020 15:25