• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Риба, ракоподібні та продукція водного господарства (риба заморожена без голів: хек або минтай) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 03310000-5

Завершена

6 375 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 875.00 UAH
Номер: 3242b734c5fc427cabdc4c7c2d63e01b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-27-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.07.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 27.07.2020 16:51 - 18.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 27.07.2020 № 215 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 27.07.2020 № 215 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2019-12-18-004081-b 18.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, boiko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Роул Стандарт», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 01.12.2019), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 18.12.2019 № 929, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТАРТРЕЙДІНГ» (далі – ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Роул Стандарт» (далі – ТОВ «Роул Стандарт»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.01.2020, протокол визначення переможця від 05.02.2020 № 64, повідомлення про намір укласти договір від 05.02.2020, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 24.02.2020 № 16. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднив нову редакцію тендерної документації, однак не відобразив у вигляді закреслених даних положень тендерної документації, до яких вносилися зміни та не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Крім того, за результатами моніторингу установлено неузгодженість умов тендерної документації, зокрема пунктом 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18 січня 2020 року, при цьому пунктом 13 оголошення про проведення відкритих торгів визначено кінцевий строк подання пропозицій 24 січня 2020 року. Моніторингу установлено, що у тендерній документації на підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик до предмету закупівель Замовник установив вимогу, щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій, зокрема, експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки, зберігання та реалізації харчових продуктів, витягу з державного реєстру потужностей учасників на кожну окрему потужність, в тому числі транспорт, а також гарантійний лист, що відбір продукції на лабораторні дослідження буде проводиться за рахунок Постачальника (пунктів 8 та 9 додатку 4 до тендерної документації відповідно). Предметом закупівлі є товар (риба заморожена, великих та середніх розмірів без голів), який відповідно вимог додатку 4 до тендерної документації повинен відповідати технічним характеристикам ДСТУ 4868:2007 або ДСТУ 4378:2005. Так, згідно з ДСТУ 4378:2005 та ДСТУ 4868:2007 термін зберігання риби замороженої повинен підтримуватися на рівні мінус 18 °С і нижче. Водночас учасник ТОВ «Стартрейдінг» у складі тендерної пропозиції надав експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів від 08.09.2014 № 8700/20/59 та витяг з реєстру потужностей, згідно з якими учасник має право реалізовувати товар – рибу свіжозаморожено. При цьому потужність (складського приміщення та транспортних засобів) передбачає діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °С і залишаються придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, реалізація та роздрібна торгівля харчовими продуктами. Отже учасник ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» не надав у складі тендерної пропозиції інформацію про потужності на матеріальну-технічну базу, які дозволяють здійснювати зберігання та реалізацію товару – рибу заморожену та не надав гарантійний лист, яким підтвердив, що відбір продукції на лабораторні дослідження буде проводитися за рахунок Постачальника чим не дотримав вимог пунктів 8 та 9 додатку 4 до тендерної документації Замовника. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, допустив до аукціоні та уклав з ним договір про закупівлю товарів за державні кошти від 24.02.2020 № 16.
Період усунення порушень: 07.08.2020 18:58 - 22.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.08.2020 18:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: лист відповідь
Дата публікації звіту: 12.08.2020 16:59