• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з перевезення

закупівля на 2020 рік

Завершена

877 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 775.00 UAH
Номер: 0df161ff0a284d83884ce19a567d77aa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-16-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.01.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 16.01.2020 17:23 - 07.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.01.2020 № 6 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.01.2020 № 6. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 27. UA-2019-12-18-002142-c від 18.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 247-43-58, kadruapk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ БМУ «Малинспецбуд №3» (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 року №1-ОП, повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2020 року та договір про закупівлю від 21.01.2020 № 15. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі - Замовник) законодавству у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація Замовника не містить інформацію про кількісні характеристики предмета закупівлі та вимогу про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону Замовником не відображені в електронній системі закупівель положення тендерної документації, до яких вносились зміни, у вигляді закреслених даних що повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до частини 1 розділу 3 та Додатку №1 тендерної документації від учасників в складі пропозицій, для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, вимагалось надати описову довідку учасника із зазначенням предмету договору, найменування замовника послуг та строку дії договору. На виконання вказаної вимоги Переможцем в складі пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 27.12.2019 №б/н, однак, в порушення вимог частини 1 розділу 3 та Додатку №1 тендерної документації, вказана довідка не містить інформацію щодо строку дії договору, чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію статті 16 Закону - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також, відповідно до частини 1 розділу 3 та Додатку №2 тендерної документації від учасників в складі пропозицій вимагалось надати технічне завдання в якому однією з вимог Замовника є наявність в автопарку не менше 4-х транспортних засобів з кількістю пасажирських місць - 28. Однак, Переможцем в складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі від 27.12.2019 №б/н, проте, в порушення вимог частини 1 розділу 3 та Додатку №2 тендерної документації, вказана довідка містить інформацію про наявність в учасника 3-х транспортних засобів з кількістю пасажирських місць -28, чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію статті 16 Закону - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до частини 5 розділу 3 тендерної документації довідки, листи інформаційного характеру, та форми, які заповнюються учасником за зразком документів тендерної документації повинні бути надруковані на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), мати підпис уповноваженої особи, та печать підприємства (у разі наявності), із зазначенням дати та вихідного номеру документу (або помітки «Б/Н»). Однак, в порушення вимог частини 5 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Переможцем надано довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, про наявність працівників відповідної кваліфікації, про виконання аналогічних договорів, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, технічне завдання, форма тендерної пропозиції та проєкт договору надруковані без фірмового бланку учасника. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ БМУ «Малинспецбуд №3» і уклав договір про закупівлю від 21.01.2020 № 15. Відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Період усунення порушень: 04.02.2020 18:15 - 19.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2020 18:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: заперечення до висновку Моніторинги по закупівлі № UA-M-2020-01-16-000009 1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: За результатами аналізу відповідності тендерної документації Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі - Замовник) законодавству у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація Замовника не містить інформацію про кількісні характеристики предмета закупівлі та вимогу про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. - Відповідно до додатку 1 Тендерної документації передбаченно надання Протоколу перевірки транспортного засобу в якому зазначається захист довкілля в частинні не перевезення небезпечних речовин. Чим було дотримано пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»Додаток 3 Тендерної документації передбачає кількість послуг – 1 послуга. За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону Замовником не відображені в електронній системі закупівель положення тендерної документації, до яких вносились зміни, у вигляді закреслених даних що повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до частини 1 розділу 3 та Додатку №1 тендерної документації від учасників в складі пропозицій, для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, вимагалось надати описову довідку учасника із зазначенням предмету договору, найменування замовника послуг та строку дії договору. На виконання вказаної вимоги Переможцем в складі пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 27.12.2019 №б/н, однак, в порушення вимог частини 1 розділу 3 та Додатку №1 тендерної документації, вказана довідка не містить інформацію щодо строку дії договору, чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію статті 16 Закону - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. - Відповідно до довідки переможцем в складі пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 27.12.2019 №б/н в довідці зазначено 2018 та 2019 роки строк зазначено, а також із копіями договорів у яких зазначено строк дії договорів. Також, відповідно до частини 1 розділу 3 та Додатку №2 тендерної документації від учасників в складі пропозицій вимагалось надати технічне завдання в якому однією з вимог Замовника є наявність в автопарку не менше 4-х транспортних засобів з кількістю пасажирських місць - 28. Однак, Переможцем в складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі від 27.12.2019 №б/н, проте, в порушення вимог частини 1 розділу 3 та Додатку №2 тендерної документації, вказана довідка містить інформацію про наявність в учасника 3-х транспортних засобів з кількістю пасажирських місць -28, чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію статті 16 Закону - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. - Відповідно переможцем в складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі від 27.12.2019 №б/н в якій зазначено 3-и автобуса із 29 місних та один із 27 місцями що в сукупності більше за те що ми вимагали у Додатку 2 тендерної документації а саме 4 автобусів по 28 місць. Що дасть змогу перевозити більшу кількість дітей та економію коштів при перевезенні. Відповідно до частини 5 розділу 3 тендерної документації довідки, листи інформаційного характеру, та форми, які заповнюються учасником за зразком документів тендерної документації повинні бути надруковані на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), мати підпис уповноваженої особи, та печать підприємства (у разі наявності), із зазначенням дати та вихідного номеру документу (або помітки «Б/Н»). Однак, в порушення вимог частини 5 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Переможцем надано довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, про наявність працівників відповідної кваліфікації, про виконання аналогічних договорів, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, технічне завдання, форма тендерної пропозиції та проєкт договору надруковані без фірмового бланку учасника. - Учасником наданно всі документи передбачені тендерною документацією не зазначення фірмового бланку не є підставою для відхилення пропозиції оскільки за зразком документів тендерної документації була поданна переможцем закупівлі і «у разі наявності» що учасник має право подати і без нього. Дотримуючись не дискримінації учасників. І які збитки нанесені бюджету обравши найбільш економічно вигідну пропозицію яка надала економію в розмірі 8 775 грн 00 коп.
Дата публікації звіту: 10.02.2020 17:48