-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності))
Завершена
4 680 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 400.00 UAH
Номер:
dce37a0781e548058e0d12e17a84709c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-17-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2020 00:00
Період моніторингу:
17.03.2020 17:43 - 08.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.03.2020 № 17
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 17.03.2020 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-12-18-002165-a, 18.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питань розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам Закону встановлено порушення частини першої статті 25 Закону та абзацу 2 частини першої статті 27 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення абзацу 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам Закону, своєчасності укладання договору, наявності підстав для відміни торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 18.12.2019 № 1022 (далі – тендерна документація); протокол від 24.02.2020 №163; тендерну пропозицію ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-груп» (далі – учасник); повідомлення про намір укласти договір; договір від 10.03.2020 № 54Т; скарги до органу оскарження від учасника ТОВ «МІЛК РІВЕР» № UA-2019-12-18-002165-a.b3, № UA-2019-12-18-002165-a.a5; ФОП Мазаратій Н.І. № UA-2019-12-18-002165-a.a4; рішення органу оскарження від 16.01.2020 № 813, від 14.02.2020 № 2879, від 13.02.2020 №2810, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Моніторингом закупівлі установлено, що в порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону замовником в тендерній документації (пункт 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій») включено перелік критеріїв та методику оцінки тендерної пропозиції без зазначення питомої ваги критерію.
Моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону Замовник вимагає в тендерній документації від переможця документальне підтвердження відсутності підстав (передбачених пунктом 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону) інформація про які міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформаційну довідку або гарантійний лист за власним підписом і печаткою (за наявності) про те, що:
- Відомості про юридичну особу, яка є учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. (Для учасників – юридичних осіб);
- Службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
- Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
Згідно Реєстру отриманих тендерних пропозицій для участі у відкритих торгах свої пропозиції подали сім учасників, які були допущені до аукціону, а саме: ТОВ «Гранбудпостач», ТОВ «Оптітрейд», ПП «ТК Молімпекс», ФОП Випущенко Л.М., ТОВ «МІЛК РІВЕР», ФОП Мазаратій Н. І., ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Форвард-груп».
Відповідно повідомлення про намір укласти договір переможцем процедури закупівлі обрано ФОП Випущенко Л.М. з остаточною ціновою пропозицією 3 686 400,00 грн.
У тендерній пропозиції вказаного учасника завантажено файл «Документи», який окрім документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та документів з технічним описом предмета закупівлі, містить форму цінової пропозиції «Пропозиція» від 15.01.2020 із зазначенням вартості тендерної пропозиції учасника.
Отже, вказаний файл з документами учасника було розкрито електронною системою закупівель автоматично у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, а саме 18.01.2020 о 16 год. 30 хв., тоді як аукціон відбувся 24.02.2020 о 14 год. 17 хв.
Слід зазначити, що замовник оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, про що свідчать норми абзацу 2 частини першої статті 27 Закону.
Водночас, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі, на що вказують норми частини першої статті 25 Закону.
З огляду на невиконання учасником норми частини першої статті 25 Закону, інформація щодо ціну цього учасника була доступною всім іншим учасникам та замовнику процедури закупівлі до розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає абзацу 2 частини першої статті 27 Закону.
Всупереч нормам абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель.
Натомість, замовником укладено договір від 10.03.2020 № 54Т з переможцем процедури закупівлі ФОП Випущенко Л.М.
З огляду на те, що питання відповідності тендерних пропозицій учасників ТОВ «Гранбудпостач», ТОВ «Оптітрейд», ПП «ТК Молімпекс», ФОП Випущенко Л.М., ТОВ «МІЛК РІВЕР», ФОП Мазаратій Н. І. були предметом розгляду органом оскарження, вказані тендерні пропозиції в ході здійснення моніторингу не аналізувалися.
Період усунення порушень:
07.04.2020 19:24 - 22.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2020 19:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти надає інформацію про здійснені заходи щодо виконання висновку в межах чинного законодавства України.
Дата публікації звіту:
13.04.2020 17:18