-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (Металеві конструкції стоякових опор) - 2 лоти: Лот №1 – Металеві конструкції стоякових опор для використання як підсилюючих конструкцій існуючих проміжних опор №1, №2 шляхопроводу №1 на перетині магістралі безперервного руху та Стратегічного шосе в м.Києві; Лот №2 – Металеві конструкції стоякових опор для протиаварійних заходів в прогоні 26n - 0n та опорах 2n, 10n, 19n, 26n. правобережної естакади «Н» Південного мостового переходу через р.Дніпро в м.Києві
Завершена
78 745 543.03
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 64 663.39 UAH
мін. крок: 0.1% або 64 663.39 UAH
Номер:
6c4e8f9699f746b6bbfc9db3d3d8e0d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-24-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2020 00:00
Період моніторингу:
24.01.2020 17:33 - 15.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.01.2020 № 14
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2019-12-18-000701-b 18.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації установлено порушення норми частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснення до тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст», (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.01.2020 № 10, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГІПРО ІНЖИНІРІНГ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ПІЛОН ІНЖИНІРІНГ» за лотами 1, 2, протокол розгляду тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу установлено, що на звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі, які оприлюднено в електронній системі закупівель 20.12.2019 Замовник оприлюднив роз’яснення на звернення 27.12.2019, з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону.
Окрім цього встановлено, що Замовником у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
14.02.2020 18:09 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2020 18:09
Запити/Пояснення
Номер:
9bb99b39d923456992586427ad1e33dc
Назва:
Заперечення на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-18-000701-b
Дата опублікування:
21.02.2020 16:42
Опис:
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст»» (далі – Замовник) оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-18-000701-b (далі – Висновок).
Висновком встановлено, що на звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі, які оприлюднено в електронній системі закупівель 20.12.2019 Замовник оприлюднив роз’яснення на звернення 27.12.2019, з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Окрім цього встановлено, що Замовником у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону
1. Так, 20.12.2019 в електронній системі закупівель було направлено звернення щодо надання роз’яснень до процедури закупівлі.
Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі на поставку продукції, стосувалися технічних вимог, строку та умов постачання, визначених у тендерній документації (далі – ТД).
Враховуючи специфіку предмета закупівлі та специфіку діяльності підприємства замовника, розгляд зазначених звернень замовником потребував додаткового часу на опрацювання та прийняття аргументованого рішення щодо можливості внесення відповідних змін до тендерної документації з дотриманням принципів закупівель та як уже зазначалося специфіки предмету закупівлі.
Так, у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів (абзац 3 частини 2 статті 23 Закону). Замовником для дотримання положень Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель 27.12.2019 були внесені зміни до додатку 5 ТД та надано відповіді на вищезазначені звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі.
Такі дії та рішення замовника жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі та не були предметом оскарження.
2. Щодо застосування заходів із захисту довкілля у складі тендерної документації повідомляємо, що Замовником було передбачено зазначені вимоги у пункті 5.9 (поставка Товару повинна передбачати дотримання вимог щодо охорони довкілля) проекту договору, викладеного у додатку 6 до тендерної документації, який є невід’ємною частиною тендерної документації.
Таким чином, встановлена вимога щодо застосування заходів із захисту довкілля була передбачена Замовником у тендерній документації та підтверджена Учасниками закупівлі шляхом надання заповненого проекту договору у складі тендерної пропозиції.
Підсумовуючи вищевикладене, підприємство «Київавтошляхміст» провело закупівлю з дотриманням принципів здійснення закупівель закріплених в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з цим ПРОСИМО:
1. Врахувати аргументовані нами доводи щодо відсутності складу порушень, зазначених у Висновку.
2. Відмінити зобов’язання щодо усунення порушень, зазначене в результативній частині Висновку.
Голова тендерного комітету В.О. Виноградов