• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (Металеві конструкції стоякових опор) - 2 лоти: Лот №1 – Металеві конструкції стоякових опор для використання як підсилюючих конструкцій існуючих проміжних опор №1, №2 шляхопроводу №1 на перетині магістралі безперервного руху та Стратегічного шосе в м.Києві; Лот №2 – Металеві конструкції стоякових опор для протиаварійних заходів в прогоні 26n - 0n та опорах 2n, 10n, 19n, 26n. правобережної естакади «Н» Південного мостового переходу через р.Дніпро в м.Києві

Завершена

78 745 543.03 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 64 663.39 UAH
Номер: 6c4e8f9699f746b6bbfc9db3d3d8e0d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-24-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.01.2020 17:33 - 15.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.01.2020 № 14 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 23.01.2020 № 14 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2019-12-18-000701-b 18.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації установлено порушення норми частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснення до тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст», (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.01.2020 № 10, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГІПРО ІНЖИНІРІНГ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ПІЛОН ІНЖИНІРІНГ» за лотами 1, 2, протокол розгляду тендерних пропозицій. За результатами моніторингу установлено, що на звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі, які оприлюднено в електронній системі закупівель 20.12.2019 Замовник оприлюднив роз’яснення на звернення 27.12.2019, з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Окрім цього встановлено, що Замовником у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 14.02.2020 18:09 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2020 18:09

Запити/Пояснення